Als ik vanaf de frontpage naar het forum ga, dan kan dat wel meteen, maar andersom krijg ik een extra venster.. Het zou wel wat makkelijker zijn als je in het zelfde venster door kunt gaan van het forum naar de frontpage, zoals dat andersom wel kan..
Hij bedoelt als je via XBW Menu op Algemeen klikt. Dan opent er wel een nieuw venster. Ik druk gewoon op de Home knop van Firefox en dan gaat ie vanzelf naar de frontpage!
Ik krijg de frontpage ook gewoon in hetzelfde scherm. Volgens mij ligt dit niet aan xbw maar aan je eigen computer mr. E. Edit: als je vanaf rechts onder op de pagina naar de frontpage gaat krijg je geen appart schermpje, maar als je via het XBW Menu gaat wél.
en dan is mijn suggestie voor xbw om dat gewoon normaal over te laten lopen in 1 venster, zonder nieuw venster.. "Xboxworld.nl : Suggesties, problemen, opmerkingen " remember?
Dan ben ik niet de enige Maar als je hem wel in een nieuw venster geopend wilt hebben (kan ik me zo niet voorstellen dat iemand dat wil ), dan gewoon met de rechtermuisknop op die link klikken en dan "(pagina) openen in nieuw venster". Is wel handig met google
firefox.. middle mouse button maar dat wil ik juist niet, dat nieuwe venster.. ik wil t juist in 1 pagina..
Ja, dat snap ik wel hoor, dan gewoon onderaan de pagina klikken. Dat van dat nieuwe venster was gewoon een tip voor mensen die daar wel behoefte aan mochten hebben.