1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] World of Warcraft [Deel 2]

Discussie in 'Games' gestart door Tco, 3 mrt 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
    Informatie over de nieuwe patch die op 18 maart komt.

    http://www.wow-europe.com/en/patchnotes/patch-07-03-2005.html

    Nieuwe action bars waar je skills op kunt plaatsen, nieuwe mage armor spell, veel bug fixes, nieuwe dungeons en nog veel meer.

    edit; plus de link die net op de vorige page nog stond voor nieuwe informatie over het pvp reward system http://www.wow-europe.com/en/pvp/pvp-article-part2.html.

    Je kunt meerdere rankings krijgen door veel kills te maken, nadat je ranks omhoog gaat kun je special armor krijgen, een speciale mount en nog veel meer, klik op de link sukkels!!!! :cool:
     
    Laatst bewerkt: 9 mrt 2005
  2. Syzigy

    Syzigy Active Member

    Berichten:
    1.143
    Leuk Bevonden:
    28
    ik kan nie w8en op de update :p
     
  3. midnightwarrior

    midnightwarrior .

    Berichten:
    465
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ook niet, ik ben blij dat die irritante bugs ook eindelijk gefixed worden...
     
  4. Manialmadcowie

    Manialmadcowie Active Member

    Berichten:
    838
    Leuk Bevonden:
    14
    ff offtopic: eey Midnight! wist niet dat jij ook WoW speelde joh :p
    Ik zit zelf op stormreaver.
     
  5. Volkoren

    Volkoren Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.096
    Leuk Bevonden:
    3
    Wat is je naam dan op Stormreaver, veel van XBW zitten ook op Stormreaver, en ik ben zelf nu level 41 Paladin :).
     
  6. mvdstam

    mvdstam Active Member

    Berichten:
    1.333
    Leuk Bevonden:
    4
    Ben je al lvl 41?? Hoe snel gaat dat levelen ingodsnaam dan? En hoeveel levels zijn er?

    *mvdstam heeft een level 23 Paladin en een level 14 Summoner in Everquest II :)
     
  7. REIKU

    REIKU Active Member

    Berichten:
    1.035
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een Human Paladin lvl 22 en dat in 3 dagen fulltime.
     
  8. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
    Net lvl 39 geworden, er zijn 60 lvls totaal.
    Later komen er nog wel hero classes (verder totaal geen info overbekent), ik denk dat het zoiets is als kiezen tussen 3 subclasses en dan kun je "verder lvlen".
     
  9. Volkoren

    Volkoren Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.096
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik heb in de vakantie heel veel gespeeld, ik ben nu wat minder hard aan het levellen omdat ik voorloop op mijn guildmates, en dat is ook niet echt leuk levellen, ik ben nu een beetje mijn guildies aan het helpen en gewoon dungeons doen voor zeldzame spullen :)

    Dit is mijn guild site, en dit is mijn profiel :)
     
  10. GrEyFoX1987

    GrEyFoX1987 Derp.

    Berichten:
    735
    Leuk Bevonden:
    0
    wie van XBW zitten er allemaal op stormreaver dan?
    ik zit er :D characters

    VoY: level 10 Troll Rogue
    Galdar: Level 29 (bijna 30) Tauren druid :D
     
  11. Loki

    Loki I like cookies

    Berichten:
    228
    Leuk Bevonden:
    0
    ik zit ook op stormreaver (lvl 33 NE rogue) maar het lijkt wel of er bijna geen horde daar zitten ik was naar de barrens gegaan en ik kwam niemand tegen toen ging ik een half uurtje The great lift afsluiten ben ik maar iets van 4 mensen tegen gekomen en maar 1 hoge lvl probeerde me tegen te houden ik kon thousand needles als ik wou helemaal voor horde afsluiten.
     
  12. PBateman

    PBateman From the Shadows

    Berichten:
    4.215
    Leuk Bevonden:
    233
    Vanavond eerst eens in Hillsbrand Foothills geweest, tsjonge wat een trieste alliance lui liepen daar rond zeg.

    Na een stuk of 4 keer afgeslacht te zijn door veel hogere Alliance pipoos kwam er 1 of andere lvl 35 paladin me achterna, dus ik castte 'fear' op m zodat ik weg kon komen, liep ongeveer vanaf South Shore terug naar Silverpine Forest, eenmaal daar (10 minuten later) draai ik me om, zit die gast NOG achter me aan, hij cast wat, ramt wat, ik dood....

    Gaat ie nog corpse-campen ook ;(

    [​IMG]
    Heb je niks beters te doen ofzo...

    Daarna met een guildmaatje (lvl 25 UD rogue) wat quests gedaan in Stonetalon Mountains, veel alliance tegen gekomen, waaronder een lvl 33 priest, die toch best snel de lul was. >:)

    [​IMG]

    PvP is leuk hoor, maar lui als die paladin zijn wat mij betreft gewoon sip.... :{
     
  13. B-man

    B-man I am Sancho

    Berichten:
    31
    Leuk Bevonden:
    1
    ja hehe ik speel ook in deathwing bij de alliance en daar hebben de teamGAO luitjes ook niet zo'n goede reputatie. Altijd mensen af te maken in Booty Bay enz.
     
  14. PBateman

    PBateman From the Shadows

    Berichten:
    4.215
    Leuk Bevonden:
    233
    Wraak zal volgen, let binnenkort maar eens op }:]
     
  15. Volkoren

    Volkoren Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.096
    Leuk Bevonden:
    3
    Geloof mij maar, later als je wat in de hogere levelgebieden komt, kom je meer Horde tegen dan je lief is :)
     
  16. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
    Blijkbaar is me naam Thechosenone tegen de regels :confused:, GM contacte me dat ik hem moet wijzigen, er is toch niks mis met me naam of niet?

    Klacht naar blizzard is verstuurd. :{
     
  17. Volkoren

    Volkoren Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.096
    Leuk Bevonden:
    3
    Mjah, ik vind het wel een beetje rare naam, het is net zoals: Ilovegirls ofzoiets, en ik vind zelf dat het een erg rare naam is, voor een spel als WoW.
     
  18. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
    Tis juist redelijk normaal, totaal niet zoals ilovegirls :/, een naam zoals ****face, of heil****** moet natuurlijk gewijzigt worden maar ik heb deze naam altijd al gehad, vorige beta's, red alert2, AoE, elk spel of account ergens van. Totaal niet offensive of wat dan ook.
     
  19. shz

    shz Hero in a dream

    Berichten:
    214
    Leuk Bevonden:
    0
    Het kan misschien door dit tegen de regels zijn:

    Naming Policy
    Real World References
    This category includes both clear and masked names which:
    Are references to very well known people, characters, places, or icons (i.e. Britneyspears, Austinpowers, Mcdonalds, Georgewashington, Newyork)

    Trademarks
    This category includes both clear and masked names which:
    Are trademarked/licensed by a company or an individual


    Misschien denken ze dat je Neo van The Matrix bedoeld met Thechosenone of zo iets.
     
  20. PBateman

    PBateman From the Shadows

    Berichten:
    4.215
    Leuk Bevonden:
    233
    Had je misschien per ongeluk cijfers gebruikt ? (Thech0senone bv.)

    Dat mag ook niet nml.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina