1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Fifa street 2005

Discussie in 'Algemeen' gestart door Tukker12, 3 jan 2005.

  1. Feodor

    Feodor Active Member

    Berichten:
    1.588
    Leuk Bevonden:
    0
    K vind de game nu echt vet man ik heb hem nu al kei vaak bij een vriend gespeeld en hij bevalt me echt goed joh. :)
     
  2. jponline

    jponline Maxi!!!

    Berichten:
    426
    Leuk Bevonden:
    0
    dit spel is echt weer een fifa game. damn wat een klote spel. totaal geen tempo. een trucje werkt ALTIJD aangezien dat als je op het trucje knopje drukt, de verdediger automatisch aan de grond genageld blijft staan, en je hem daardoor zo makkelijk een panna geeft.terwijl ze het trucje zow langzaam uitvoeren, dat iedereen die een beetje kan voetballen de bal met gemak zou onderscheppen. k zal het eens op hoger niveau proberen, maar dat zal de gameplay niet veel verbeteren vrees ik. en ow ja, de bal kleeft aan hun voet, ook heel dom. ze nemen de bal op zeer onlogische wijze mee. maar de bal heeft eigenlijk nooit contact met de voet als je goed oplet, hij zweeft een beetje op zijn voet. weggegooid geld als je hem koopt dus. niet bepaald een leuk spel vind ik. beetje te arcade.
     
  3. DAU_MGS

    DAU_MGS AFCA

    Berichten:
    69
    Leuk Bevonden:
    4
    he het gaat om het spel en ook al geef je makkelijk een panna wat maakt het uit het is een spel en hij is verder gewoon top kijk ea games probeert een goed spel te maken en dit is voor het eerst dat ze straatvoetbalspel maken dus geef ze een kan reageer niet met zoveel kritiek want er komt nog deel 2 uit
     
  4. DAU_MGS

    DAU_MGS AFCA

    Berichten:
    69
    Leuk Bevonden:
    4
    ja toch ofniet ik ben het met je eens
     
  5. Feodor

    Feodor Active Member

    Berichten:
    1.588
    Leuk Bevonden:
    0
    Hehe, eidelijk positief. :)
     
  6. DAU_MGS

    DAU_MGS AFCA

    Berichten:
    69
    Leuk Bevonden:
    4
    ja toch het is mar een begin fifa street 2 zou er heus wel btr uit zien dat zag je ook al bij nba street enzo
     
    Laatst bewerkt: 9 mrt 2005
  7. Feodor

    Feodor Active Member

    Berichten:
    1.588
    Leuk Bevonden:
    0
    You got it !
     
  8. DAU_MGS

    DAU_MGS AFCA

    Berichten:
    69
    Leuk Bevonden:
    4
    fifa street gaat goed verkopen dus wat gaat ea games doen in mij ogen is het gewoon deel 2 uitbrengen die gewoon btr word en dan met nederlandse spelers erbij zoals davids o.a en de rst
     
  9. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Mwah,

    Het is een straatvoetbalspel, natuurlijk is het arcade... Sorry hoor, maar als je games als NBA Street en NFL street kent, dan weet je dat Fifa Street zal zijn. De bal kleeft aan je voet, het is dan ook een arcadespel. Enne, die truukjes lukken niet altijd, ga maar op een hoger niveau spelen met je eigen team en speel de toernooien maar.....
     
  10. Feodor

    Feodor Active Member

    Berichten:
    1.588
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, dat zou idd cool zijn. ;)
     
  11. DAU_MGS

    DAU_MGS AFCA

    Berichten:
    69
    Leuk Bevonden:
    4
    kijk zulke berichten zijn goed het hoeft niet altijd mooi te zijn als het maar speelbaar is
     
  12. hattrickrulez

    hattrickrulez FootballFreestyler

    Berichten:
    155
    Leuk Bevonden:
    0
    Doe niet zo lame man _0/ ,

    Dit spel komt van EA BIG dus het commentaar wat jij nu geeft is hetzelfde als zeggen dat die tricks en dunks van NBA Street ook niet kunnen. Of dat het onmogelijk is om met snowboarden midden in de lucht je board te laten flippen of erop gaan breakdancen(SSX Tricky) Je moet het spel zien op de manier hoe het bedoelt is. Niet bij alles zeggen van oh het zo onrealistisch enzo, want dat is gewoon bullshit aangezien EA BIG helemaal niet prolongeert realistische spellen te maken.

    Dit spel is gewoon zeer cool.
     
  13. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Je hebt helemaal gelijk, het spel is niet realistisch, het is een arcadegame. Het grappige is dat de trickmoves juist weer wel realistisch zijn, gebaseerd op moves die in het echt op de streets worden gedaan.... Het is gewoon een zeer cool en vooral fun to play spelletje... Als je realisme wil, speel dan PES4......
     
  14. hattrickrulez

    hattrickrulez FootballFreestyler

    Berichten:
    155
    Leuk Bevonden:
    0
    True True, alle moves die je ziet zijn allemaal echte bestaande moves.
    Alleen de frequentie waarin je ze doet en de combo's waarin je ze aan elkaar linkt zijn een beetje onrealistisch:p(misschien soms ook nog wel niet eens)

    Het filmpje dat ik op fifastreet.com heb gezien(in het demofilmpje met die controller rechts onderin) zaten ook een paar kleine ingame stukjes en daar zag het er helemaal niet langzaam uit ofzo(dus dat van geen tempo slaat waarschijnlijk ook nergens op)
     
  15. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Nee, het tempo ligt goed en hoog. Het is soms al niet te volgen, al helemaal niet als je op een moeilijker niveau gaat spelen. De moves zijn gewoon heel tof en je kan er zoveel achter elkaar rijgen dat je helemaal gek wordt... Lekker uitdagen en vervolgens voor lul zetten die hap.... Tof spel dus, gewoon lekker speelbaar en nogmaals, echt fun om te spelen...
     
  16. hattrickrulez

    hattrickrulez FootballFreestyler

    Berichten:
    155
    Leuk Bevonden:
    0
    Oke dat wou ik horen....Ik kan niet wachten om hem morgen te spelen :)
     
  17. Maradona10

    Maradona10 Addict

    Berichten:
    826
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga deze ook zeker halen. Alleen jammer dat er geen Live op zit. Wellicht in deel 2.
     
  18. soolmaan

    soolmaan Lonely Together

    Berichten:
    483
    Leuk Bevonden:
    2
    zit zlatan erin?!?
     
  19. hattrickrulez

    hattrickrulez FootballFreestyler

    Berichten:
    155
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat ik op de site kan zien zit zweden er niet als team in, misschien dat hij wel als losse speler unlockable is ofzo....maar ik zou het nog niet weten(wacht nog steeds op de mailman:))
     
  20. Taab

    Taab man XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.357
    Leuk Bevonden:
    4.303
    Als het spel Live had gehad, dan had ik erover nagedacht, maar nu wacht ik liever op een flex dealtje op XBW-Bazar...ik zit nu vaak online met PES 4 en dan is dit spel erbij denk ik een beetje teveel van het goede...
     

Deel Deze Pagina