1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Fifa street 2005

Discussie in 'Algemeen' gestart door Tukker12, 3 jan 2005.

  1. hattrickrulez

    hattrickrulez FootballFreestyler

    Berichten:
    155
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja het heeft wel veel potentie voor Live maar ik denk dat het net zo leuk is met een paar vrienden op de bank die je direct kan uitlachen als je ze helemaal weggespeeld hebt:p
     
  2. soolmaan

    soolmaan Lonely Together

    Berichten:
    483
    Leuk Bevonden:
    2
    gemiste kans, zlatan en larsson zou wel werken in zo'n spel...
    kwisniet dat het met landenteams gespeeld werd trouwens, dacht dat het a la NBA Street ging om losse spelers, zeg maar...
     
  3. BUZZA

    BUZZA dit is mijn internet

    Berichten:
    625
    Leuk Bevonden:
    0
    FIFA STREET heeft iig wel de lelijkste verpakking van het jaar... ik bedoel ronaldinho is lelijk..


    maar om hem nog harder te gaan verneuken?
    :{
    nee.
     
  4. jponline

    jponline Maxi!!!

    Berichten:
    426
    Leuk Bevonden:
    0
    ieder zo zijn eigen mening en smaak. :)
     
  5. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Oh yes,

    Op een vraag in een eerdere post of er Nederlanders inzitten? Jawel, die zitten erin, twee maar liefst.. Maar de meeste kennen ze niet, het zijn straatvoetballers, Amsterdamse straatvoetballers om precies te zijn. Ik zit het net te lezen in de krant, ga ze z.s.m. vrijspelen haha... Leuk man...
     
  6. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    In de streetmode speel je ook niet tegen landenteams, maar tegen de lokale straatvoetballers. Tenminste de eerste paar velden wel, verder ben ik nog niet dus dat weet ik niet.....
     
  7. Cole Trickle

    Cole Trickle Active Member

    Berichten:
    1.954
    Leuk Bevonden:
    6
    Die gasten hebben zelf hun 'moves' mogen doen. Naar Canada ingevlogen, 5-sterren hotel en een beetje die moves doen. Leuk reisje :9
     
  8. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Yep, te gek voor die gasten. En dan ook Ronaldinho een beetje dollen, is ook leuk. Ronaldinho had volgens die jongens een ongelovelijke soepele techniek maar was niet van het niveau van die jongens. Ze deden truukjes waar Ronaldinho van stond te watertanden en een beetje bang was voor een panna van hun haha.. Ik las ook dat 3/4 van de moves in het spel gebaseerd zijn op hun moves... Wel lachen voor die gasten dat ze nu in het spel zitten, maar ik zit er zelf ook in natuurlijk haha... En alle anderen die Fifa Street gaan kopen zitten er straks ook in haha..
     
  9. hattrickrulez

    hattrickrulez FootballFreestyler

    Berichten:
    155
    Leuk Bevonden:
    0
    Waar ik wel achter ben gekomen is dat je ook losse spelers kan unlocken voor je team tijdens de rule the street mode, in het begin zijn het nog spelers als rivaldo crespo enzo die zitten ook niet in de landenteams. Dus misschien kom je zlatan etc later ook nog tegen.(hoop het wel:))
     
  10. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32

    Hmm het kan aan mij liggen hoor maar volgens mij zitten rivaldo en crespo gewoon bij brazilie en argentinie!!!! Aleen zijn het niet de beste spelers van dat team.
     
  11. soolmaan

    soolmaan Lonely Together

    Berichten:
    483
    Leuk Bevonden:
    2
    gister toch maar het spel gekocht, en zelf zlatan gemaakt :) Marseille vrijgespeeld, nu naar Amerika... Crespo en Rivaldo ingelijfd, zijn de eerste twee die je in street mode kunt unlocken (neem aan dat dat niet random gebeurt?!? dus zijn ze inderdaad niet zo goed, zitten op een level van 35 ofzo...) kben erg enthousiast na 1 avondje spelen, voordat ik naar bed ging was het steeds nog even van: nog een potje, nog een potje... heb ik lang niemeer gehad bij het gamen... bijna weekend! *)
     
  12. Maradona10

    Maradona10 Addict

    Berichten:
    826
    Leuk Bevonden:
    0
    Iemand tips voor die wall-tricks? Dat lukt mij eigenlijk niet zo goed.
    Verder vind ik het jammer dat je met Y een willekeurige trick kunt doen.
    Leuker is het om zelf uit te zoeken. Nu betrap ik me er op dat als het ff niet gaat ik die knop gebruik. |:-
     
  13. soolmaan

    soolmaan Lonely Together

    Berichten:
    483
    Leuk Bevonden:
    2
    denk dat dat op een hoger level niet zo goed meer gaat, dan moet je toch wel bewust de juiste trick gebruiken om er langs te komen... ik gebruik die knop nu al niemeer, hij kiest soms totaal de dingen die ik niet verwacht, dan ben ik zelf ook de orientatie kwijt, prettiger om zelf in control te zijn...

    in NBA Street 2 kon je ook shirts unlocken van spelers, zit er hierin bijvoorbeeld ook dat je het Juve shirt van Del Pierro of het Barca shirt van Ronaldinho kunt vrijspelen, of zal dat pas in Fifa Street 2 komen?!?
     
  14. Feodor

    Feodor Active Member

    Berichten:
    1.588
    Leuk Bevonden:
    0
    Hartstikke gave game, maar toch jammer dat er geen Live ondersteuning op zit.
     
  15. Lexiuz

    Lexiuz ...---...

    Berichten:
    160
    Leuk Bevonden:
    0
    Een prachtige game heb em nou een paar uur en heb al ff gespeelt egt een leuk spel.Alleen vind ik het heel raar dat ugn maar een 5.5 voor dit spel heeft gegeven.
     
  16. Joostp

    Joostp Active Member

    Berichten:
    11
    Leuk Bevonden:
    0
    Zlatan komt niet meer (ik heb alle steden behalve de laatste geunlocked). Ik heb nu Deco en Cristiano Ronaldo in mijn team. Allebei 90+ spelers. Ik verwacht dat ik Ronaldinho kan toevoegen in de laatste stad. Hoe moet je trouwens die Nederlandse spelers unlocken?
     
  17. DAU_MGS

    DAU_MGS AFCA

    Berichten:
    69
    Leuk Bevonden:
    4
    heb er niet inzitten
     
  18. Feodor

    Feodor Active Member

    Berichten:
    1.588
    Leuk Bevonden:
    0
    'T is me ook al opgevallen dat zulke slechte cijfers geven voor zo 'n goede game.
     
  19. Wessiej

    Wessiej A.F.C.A.

    Berichten:
    1.834
    Leuk Bevonden:
    0
    Tja iedereen zijn eigen mening sites gaan altijd op alles letten en de gamers letten meestal op de fun en die is schijnbaar erg hoog.
     
  20. Feodor

    Feodor Active Member

    Berichten:
    1.588
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, dat is me bij meerdere games opgevallen.
     

Deel Deze Pagina