weet iemand mischien waar tournamenten gehouden worden ik heb namelijk een beetje rondgekeken en kan niets vinden alleen dat er af en toe 1 op xbox live is maar dat heb ik niet omdat dat via credit card gaat maar weet iemand ook als er tournamenten ergens in nederland gehouden worden hoeven geen grote te zijn ofzo hoor als er een wedstrijd of tournament is zou iemand dat dan hier ff willen zeggen?
Hmm..geen slecht idee, maar zelf heb ik ergens paar weken geleden hier een Topic over Lan Party's gezien dus moet je anders maar even zoeken.
kijk in live en networking even naar lan parties ... zijn er ook niet veel ... maar je het is altijd gezellig
Welkom op het forum Er worden niet heel erg veel tournaments georganiseerd, maar als je toch aan een mee wilt doen kan je denk ik het beste dit forum in de gaten houden om te kijken of er lanparty's worden georganiseerd en op de mainpage verschijnt soms ook weleens iets. Enne, de punt en de komma zitten onder de K en de L.
Ik let niet zoveel op komma's en punten. Maar ik was wel benieuwd als iemand dat wel kon vinden of als het bij iemand in de buurt was. Want in america heb je echt heel veel tournamenten enzo. En als je in nederland kijkt is het eigenlijk veels te klein er word nooit een tournament ofzo georganiseerd dus als iemand er 1 weet zou die dan ff een pm willen sturen of het hier zeggen .
jah Feodor heeft gelijk iemand wou zelf een party maken bij hem thuis het is ongeveer 1 week geleden dat die topic er stond
Misschien is het wel een leuk idee om een centrale thread te openen over lan-party's. Daar houdt dan iemand in de beginpost bij wie er lan-party's organiseerd, waar ze gehouden worden en wie zich heeft ingeschreven. Ik ga dat misschien wel doen, lijkt me wel handig. Ook omdat ik best vaak online ben kan ik dus de eerste post goed bijhouden.
JA, of de beste variant van Xbox Live: -XboxConnect: www.xbconnect.com -Xlink KAI: www.teamxlink.co.uk Met dit soort programma's kun je system link spelen, maar dan met mensen over de hele wereld. Geweldig.
klopt ik speel op Xbconnect dat kai gedoe vind ik maar niks maar er worden ook bijna geen tournamenten gehouden op Xbconnect dat is wel jammer
Ik heb 'n nieuwe thread hierover gemaakt, maar hij werd door SIC gesloten . Hij vond het niet 'zinvol' genoeg.
ik snap niet waarom dat niet zinvol genoeg is sorry hoor maar mensen kunnen dan daar informatie halen voor wat ze nodig zijn voor een Lan - Party als ze een openbare Lan - Party houden als ze tournamenten ofzo te melden en hebben en nog veel meer dat is allemaal toch heel handig?
Dat dacht ik dus ook. Kheb de startpost zo uitgebreid mogelijk gemaakt en dan wordt al m'n werk in een post verpest . Dat systeem dat ik in de startpost alle party's bij zou gaan houden is misschien niet heel erg handig, maar het is toch wel gewoon een goede thread om info te halen om een lan-party te organiseren?
ja vind ik ook maar je kan de data er wel boven aan in verwerken zodat de datum erbij staat en dat er dan een site achter staat wara meer informatie ofzo op staat dat kan wel is lekker overzichtelijk en er taat informatie op dus is wel zinvol zou een moderater um misgien weer kunne openen?
Nee, aparte threads zijn echt duidelijker. Kijk maar eens in Live & Networking. Die threads zijn toch goed? Waarom dan alles samengooien in 1 centrale thread die zeker onoverzichtelijker is.
Normaal vind jij apparte threads altijd onoverzichtelijk. Maak ik er een centrale thread over en dan is het nog steeds niet goed.