hallo ik las op de officiele pagina van codemasters dat een jongen colin 3.0 al gespeelt had. is er hier een demo van ofzo???? en Wouter zij dat die fifa 2003 de beta al had gespeelt.\ kunnen jullie me misschien helpen waar ik deze kan vinden??? gegroet colin
De fifa demo kan je op internet al deze hele weekend downloaden op www.eagames.nl Over colin weet ik nog niks
Ik vraag me af of bij Colin 3.0 nu wel of geen damage is... advertentie doet dit vermoeden... tot nu toe bij ingame movies zie ik er niets van terug Als iemand de demo speelt... of de game... gelieve dit te melden of het er wel of niet inzit...
Ehm dat weet ik niet maar het lijkt me dat die ontwikkeling vrij gelijk op is gegaan (komen allebij van Codemasters)
Ik dacht dat ooit eens ergens gelezen te hebben. Maargoed, het schade model van Pro Race Driver is heel goed te noemen, dus mag je op zijn minst hetzelfde verwachten van CMR 3. Maar zelfs zonder schademodel zou CMR 3 nog de moeite zijn.
als het goed is moet je in CMR3.0 zo hard en vaak kunnen crashen dat je helemaal uit de rally ligt. En dat bevalt me wel. tenminste een beetje simgevoel op de Xbox. Heeft iemand een idee van het aantal stages per rally en vooral de lengte van de stages? Ik vond cmr 2.0 best een aardig spelletje maar wat het eigenlijk compleet verneukte waren de korte stages. CYA Chiti
Als je weleens naar de WRC kijkt zie je dat er ook van die stages tussen zitten, maar over het algemeen zijn de stages een stuk langer in het echt als in de game ja.
In de game zijn de stages hooguit 3 minuten lang. Op Easy heb je er 6 en op intermediate + heb je er 8 (zo was het iig in 2.0) Owja : Het is gewoon CMR3, en niet CMR3.0
Colin McRae Rally is gewoon vet. Maar het blijft Rally. Zoals dat Madden Football blijft. Je moet van het spel houden en niet zeuren dat de levels te kort zijn dat waren ze ook in 1.0 en 2.0. Ga dan Mario Kart Rainbow Road rijden. Trouwens die nieuwe Ford Focus (geel/blauw) is echt vet. Bij CMR 2.0 reed ik altijd in de 206,Cordoba en Lancer EVO VII
yes yes er zit bij colin 3.0 ook een ford puma bij! YES YES! ik heb zelf een ford puma vandaar. vinden jullie dat geen mooie auto????? Maar daar zijn jullie wel met me over eens of niet?
Leuk uitziende auto... maar geef mij maar een Focus WRC... vind ik toch wat stoerder uitzien.... niet dat ik hem zou willen hebben... maar toch... maar ja.... smaak... is zo moeilijk...
yep het blijft rally en rally in het echt heeft dus lange stages en is verdomde moeilijk en stoer. Om dat gevoel een klein beetje weer te geven in een game moet je dus lange stages hebben. En dat moet dus op geen enkele manier op mario kart lijken. In 1 en 2 waren de stages inderdaad te kort. Het kan ook anders getuige rally championship voor de PC daar zat de legendarische stage Pundershaw in die gereden wordt in het negels kampioenschap. de stage was nagebouwd en had de originele lengte van 42 kilometer!!!!!!!!! je was daar 30 minuten mee bezig dat noem ik realisme en waar voor je geld. Ik hou van realisme en vette racegames. waarschijnlijk zegt de afkorting GPL jou niks en dat zegt mij dan weer genoeg. CYA Chiti