[PC] cs lag verminderen...

Discussie in 'Games' gestart door da beat, 10 mrt 2005.

1. da beat

da beat www.da-beat.tk

Leuk Bevonden:
    0
    cs ping verminderen...

hoi peepz,

ik had vroeger een computer met cs 1.6 op...
    het ging allemaal goed, het spelen, goede ping enzo...
    nu heb ik een andere computer en heb cs 1.6 er opnieuw opgezet...
    mijn probleem is dat ik nu meer lag heb... weet iemand waarin dit kan liggen?
    pc is 0.7ghz trager als de vorige maar denk niet dat het daar aan ligt... grafische kaart enzo is ook veel beter als bij de vorige...
    is er ook een mogelijkheid om de ping te minimaliseren?

grtzzz
    _O_ _O_ _O_

2. Zephyrus

Zephyrus ...

Leuk Bevonden:
    0
    tips:

zet alle andere programma's uit die gebruik zouden kunnen maken van je Internet verbinding:

e.g.
    Kazaa/Bearshare/Edonkey whatever

wat ook kan helpen:
    MSN uitzetten/ Skype uitzetten

of je bent gewoon toevallig verkeerde server binnengegaan

Ping ligt altijd aan verbinding met het internet en kan niet liggen aan de computer (dus ook niet aan vermindering van ghz of snellere 3d kaart)

3. Socks

Socks a.k.a sokken

Leuk Bevonden:
    0
    Hapert het ook offline dan moet je misschien de nieuwste drivers voor videokaart downloaden. Dit had ik namelijk ook met halflife1, die liep voor geen meter op een 1ghz :{ .
    heb je dat niet, dan zal het waarschijnlijk niet aan je drivers liggen. Je moet trouwens ook niet downen als je online gamet. Is ook niet goed voor ping enz. :p

4. BeZaX

BeZaX Plop...

Leuk Bevonden:
    0
    Er zijn van die speciale console instellingen zodat je CS optimaliseerd voor je internet verbinding. Een kameraad van mij heeft dat ook een keer op mijn PC gedaan. Dus ik kan je helaas niet vertellen welke commando's dat zijn.

5. T!jg3rn00tj3

T!jg3rn00tj3 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    De snelheid van je pc heeft er ook mee te maken. Als je een langzamere pc hebt heb je ook meer lagg. Weet niet precies waarom maar is gewoon zo.

Verder kun je proberen om eens iets van ad-aware te laten draaien ofzo om alle spyware uit je pc te filteren. En anders kun je hem een keer formateren....wordt ie ook al gelijk weer wat sneller van.

6. da beat

da beat www.da-beat.tk

Leuk Bevonden:
    0
    mja... uhmz , heb altijd alle progjes uitstaan enzo, pc juist geformateerd enzo... maar toch... achja, moet ik het maar doen met een hogere ping e ^:p

7. bl0kkie

bl0kkie pwn4tsj p0rk !

Leuk Bevonden:
    6
    Dat is wat anders, als je een trage pc hebt heb je een lagere fps (Frames per second). En daardoor krijg je ghosting, en heeft niks met je ping te maken. Dat is puur en alleen je connectie :) .

8. Jan WoWter

Jan WoWter Jungie!!

Leuk Bevonden:
    0
    Je kan bij het instaleren zeggen welke internet verbinding je hebt! Het slimste is dan om gewoon de snelste aan te klikken! Had een vriend van me ook, eerst degene gekozen die hij echt heeft! Toen had hij heel veel lag, toen gekozen voor de snelste en nu geen lag meer! Ik zou zeggen, gewoon proberen! En als je de snelste al hebt gekozen, geen idee.....

Deel Deze Pagina