1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Gezocht fatsoenlijk toetsenbord

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Pascal, 11 mrt 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pascal

    Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

    Berichten:
    2.545
    Leuk Bevonden:
    57
    Ik zoek een nieuw toetsenbord aangezien ik me mateloos irriteer aan het misbaksel dat ik momenteel voor me heb liggen. Het moet van enigzins kwaliteit zijn, en toch graag voor een leuk prijsje. Ik wil er rond de 25 euro voor uitgeven denk ik. Hebben jullie tips voor me? bvd :)
     
  2. Elgee

    Elgee Active Member

    Berichten:
    1.864
    Leuk Bevonden:
    1
    Gewoon de bekende zaken afgaan. Voor 25€ moet je wel een fatsoenlijk kunnen vinden, van logitech ofzo.
     
  3. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Of als je te lui bent om naar buiten te gaan, zoek even op de bekendere sites.
    Mycom.nl, Paradigit.nl etc :)
     
  4. Suka

    Suka not a B*tch

    Berichten:
    1.221
    Leuk Bevonden:
    0
  5. _TP_

    _TP_ blaaaaat

    Berichten:
    232
    Leuk Bevonden:
    0
    ik voor de microsofts :p
     
  6. Pascal

    Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

    Berichten:
    2.545
    Leuk Bevonden:
    57
    Ja bedankt, mn oog is nu gevallen op de Logitech® UltraX™ Keyboard die ik dan waarschijnlijk haal bij maycom aangezien hij daar iets goedkoper is dacht ik. Heeft iemand ervaring met dit stukje prachtige techniek? :+
     
    Laatst bewerkt: 11 mrt 2005
  7. Jan WoWter

    Jan WoWter Jungie!!

    Berichten:
    491
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat is toeval! Deze heb ik, typt ontzettend fijn (soort laptop), erg mooi (naar mijn mening) en erg functioneel, ligt erg laag op je bureau! Als ik jou was zou ik voor deze van Logitech gaan....!
     
  8. Pascal

    Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

    Berichten:
    2.545
    Leuk Bevonden:
    57
    Dat klinkt goed, dan heb ik nog 1 vraag. Het is een EOM uitvoering, wat houd dat precies in?
     
  9. mvdstam

    mvdstam Active Member

    Berichten:
    1.333
    Leuk Bevonden:
    4
    Ik denk dat ze bedoelen OEM, dit betekent dus zonder verpakking :)

    Maarre, voor gamen raad ik dit toetsenbord af ;)
     
  10. Pascal

    Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

    Berichten:
    2.545
    Leuk Bevonden:
    57
    Mja dat maakt niets uit, gamen doe ik op een console(xbox of cube) niet op de pc. :) Mja af en toe Starcraft, maar dat moet kunnen dacht ik zo:+ En het idd OEM, was een typo van mij :) Ik denk dat ik dan straks maar ff langs ga bij de mediamarkt of de mycom store hier in Alkmaar. Iedereen bedankt:)
     
  11. Azumanga

    Azumanga Active Member

    Berichten:
    65
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb deze: [​IMG]

    Hij is wel fijn.

    (Logitech Desktop Comfort)
     
  12. Peter OtH

    Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

    Berichten:
    3.521
    Leuk Bevonden:
    217
    Pascal, inmiddels zijn er al wat antwoorden gepost waar je misschien wat aan heb. Momenteel heeft ook de Media Markt (in amsterdam althans) aanbiedingen. Waaronder een draadloze van logitech met muis.

    Mocht je nog meer suggesties willen verwijs ik je toch naar de thread die Suka hieronder al aangeeft, graag daarin verder gaan.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina