Ervaringen helpdesk

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door christvs, 11 mrt 2005.

  1. christvs

    christvs Active Member

    Berichten:
    661
    Leuk Bevonden:
    0
    Voor zover ik weet is hier nog geen thread voor dus maak ik er maar een aan.
    Hoe is jouw ervaring met de Xbox helpdesk hoe snel was de reparatie was alles netjes eznevoort post het hier!
     
  2. Suka

    Suka not a B*tch

    Berichten:
    1.221
    Leuk Bevonden:
    0
    Toen mijn dvd drive aan het sterven was heeft de helpdesk me erg goed geholpen. Xbox werkt weer prima. Nieuwe voedingskabel moet ik echter nog ontvangen.
     
  3. Alfa V6 Man

    Alfa V6 Man Don Corleone

    Berichten:
    117
    Leuk Bevonden:
    0
    Helpdesk is uitstekend, ik heb afgelopen week nog gebeld omdat ik 2 voedingskabels had gekregen, terwijl ik er eentje had besteld....ff gevraagd waar ik die naartoe moest sturen :)
    Ff later waren we aan het babbelen over Forza, Alfa en Ferrari.....gvd de mensen van de Xbox Helpdesk zijn super :)
     
  4. Levathian

    Levathian Team XBW

    Berichten:
    248
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijn ervaring met de helpdesk is ook prima. Mijn dvd drive was kapot en toen heb ik naar de helpdesk gebeld, ze boden meteen een gratis reperatie aan. Daarna werd de xbox heel snel opgehaald en een paar dagen later kreeg ik hem terug. Mijn xbox doet het nu weer helemaal prima
     
  5. christvs

    christvs Active Member

    Berichten:
    661
    Leuk Bevonden:
    0
    hmm hoe snel werdt de box bij jullie opgehaald en in hoeveel dagen weer terug?
     
  6. Pim

    Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.887
    Leuk Bevonden:
    76
    Thread even verplaatst. Hier staat hij imo beter :).
     
  7. Ruttyx

    Ruttyx Oh inverted world

    Berichten:
    2.830
    Leuk Bevonden:
    5
    Ik heb precies hetzelfde gehad. Het duurde iets van 4 dagen volgens mij. Ook met kapotte controller goede service. Alleen jammer dat me xbox 2 maanden later aan een ander makement onderleed (lees: buiten gerantie).
     
  8. Ross

    Ross The Father

    Berichten:
    193
    Leuk Bevonden:
    0
    nou als ze echt zo goed zijn laat ze dan ook mijn grote controller maken die draden gaan kapot en die kleine dingen spelen echt bagger. maar goed ze maken ze dus niet en dat vin ik weer een beetje jammer.
     
  9. Slurpgeit

    Slurpgeit Moderator XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.492
    Leuk Bevonden:
    7
    dat komt gewoon omdat jij niet voorzichtig met je spullen bent. mijn launch controllers zijn nog perfect.
     
  10. darkboy

    darkboy Active Member

    Berichten:
    18
    Leuk Bevonden:
    0
    Xbox Is Echt Helemaal Gaaaaaaaaaf!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
     
  11. hemster

    hemster Active Member

    Berichten:
    88
    Leuk Bevonden:
    0
    bij mij is alles nog goed en werkt alles nog perfect heb de xbox nu zo'n jaar tot anderhalf jaar en heb er nog nooit wat mee gehad ik had de voedingskabel wel snel binnen dus dat vond ik wel mooi :D
     
  12. Ross

    Ross The Father

    Berichten:
    193
    Leuk Bevonden:
    0
    ik niet voorzichtig?? waar haal je die bullshit nou weer vandaan? de ps1 controllers kon je gewoon oprollen en dan lagen ze niet zo in de weg maar de xboxcontrollers (draden) gaan na een tijdje gewoon scheuren, *** draden.
    Dus zeg nooit meer dat ik niet voorzichtig omga met mijn controllers ze zijn voor mij heilig ze liggen zelfs op een kussentje. (geen grapje)
     
  13. Pim

    Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.887
    Leuk Bevonden:
    76
    Jouw post is echt helemaaaaal Loooooos!!!11!11!11 :{
     
  14. SoulFighter

    SoulFighter XBW Zeur

    Berichten:
    823
    Leuk Bevonden:
    0
    nee deze is nuttig wou je zeggen :D .

    ik heb een keer een probleempje gehad met me xbox, en toen ben ik goed geholpen, uitstekende helpdesk.
     
  15. jponline

    jponline Maxi!!!

    Berichten:
    426
    Leuk Bevonden:
    0
    hahahaha, nou wie wil dan niet jou controller zijn :9 . die van mij worden echt niet zo behandeld, ze slingeren zelfs regelmatig door de kamer :+ .maar ff ontopic. mijn ervaring met service is 0. ik heb namelijk nog nooit problemen gehad met m'n xbox. wel met een JSRF. had ik bij xbox gekregen. deed het na 1 keer spelen nie meer. ik naar bart smit waar ik um dus had gekocht, zeggen ze: tja kunnen wij ook nie zoveel aan doen. |:- jezus wat een kut service zeg. damn. echt beschamend slecht. dan kan ik uit voorgaande posts aflezen dat microsoft service toch wat beter is.
     
  16. Ross

    Ross The Father

    Berichten:
    193
    Leuk Bevonden:
    0
    wat triest van de bart smit, ze moeten gewoon een nieuwe geven.
     
  17. Timmeh

    Timmeh \0/

    Berichten:
    1.807
    Leuk Bevonden:
    0
    5 woorden t zijn: Vieze gore vuile klootzakken
     
  18. X-Commander

    X-Commander SolidCake.Com

    Berichten:
    279
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat zijn 4 worden...
     
  19. Danger

    Danger XBW Groentje

    Berichten:
    2.146
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb ook launch controllers, nog nooit problemen gehad ermee. Overgens vind ik de Xbox-Helpdesk erg goed. Erg vriendelijk en behulpzaam. En zijn niet van die zeikerds. Je hebt ook wel is van die hulpdesken en daar ligt alles aan jouw...
     
  20. Ross

    Ross The Father

    Berichten:
    193
    Leuk Bevonden:
    0
    hij was inderdaat wel vriendelijk enzo
     

Deel Deze Pagina