Gratis forum, waar? Ey mensen, misschien is er al een thread als deze, maar toch nog ffies vragen hoor weet er iemand waar ik een GRATIS forum kan maken? en een nederlandse site graag (maar Engels kan ook wel) ik delete deze thread wel als ik een goed antwoord gekregen heb hoor
vraag je antwoord toch gewoon in die andere thread... staan wel genoeg voorbeelden in... + je kan je eigen thread niet deleten geloof ik 8-)
Gast... ik heb sinds 9 maart een forum opgestart dat heet www.crappycrap.tk en het is gemaakt met het phpBB forum, maar aangezien dat vet ingewikkeld is om op maken omdat je allemaal shit eerst moet downloaden en dan nog met uploaden bla bla Kortom heel omslachtig. Ik ging toen even googlen en vond een site die dit al voor me had gedaan, je kunt dus zo'n standaard phpBB forum maken op via deze site en er zit een onwijs chill sitebuilder bij. DIT IS DE SITE: http://www.takeforum.com/ Het is geen amateuristisch gedoetje, want dit forum wordt door heel veel sites gebruikt. Als je er geen kont van snapt moet je me maar even een PM sturen dan pass ik je me email adres, dan help ik je wel ffies. SUC6.. En je moet gewoon de site doorlinken via een www.dot.tk siteje!!!
he shit... maargoed *kijkt ffies in deze thread rond* Pimbech: ik heb een forum aangemaakt, maar ik snap er geen fuck van hoe ik m'n forum kan veranderen... ik heb al wel m'n banner geplaatst, maar verder kom ik nie, lol oh en je site werkt nie (die Crappy dinges)
Maak volgende keer een duidelijk titel s.v.p. aan dit soort vage onderwerpen hebben we niks. Je moet voordat je klikt kunnen zien waar het onderwerp over gaat.