Ik overweeg het om dit spel te kopen want de 1e versie rockte zeker wel. Allees in sommige missies moest je iedereen dood maken en dat beviel me nie eg. Ik vind het sneaky gedeelte het leukst. Maar nu mijn vraag: kan je nu echt het spel uitspelen zonder dat je iedereen hoeft af te knallen? Dus een vermomming jatten het doel uitschakelijken en klaar, simpel gezecht?
je kan ze ok verdoven he, en dan hun kleren pikken. Maar dan loop je wel het risico dat ze wakker worden en je gaan verklikken.. greetz, Nitroke
je kunt volgens mij de meeste missies uitspelen zonder iemand te killen (ookal moet je soms wel je doel ofzo killen) en als je ergens niet voorbij kan moet je dan zo´n bewaker een doekje voor zijn mond doen (weet ik veel hoe dat heet) en dan kun je ook zijn kleren afpakken (maar dan slaat hij later wel alarm). probeer anders ff de pc demo ---edit--- ik was te laat
Als je alleen je hit killt en verder niemand killen word juist beloond Als je nooit word opgemerkt en niemand anders killt, krijg je Silent Assassin titel die geeft je meer exotische sniperrifles enzo (silent enzo)
Het is bij hitman 2 wel veel makkelijker om het spel als een soort DOOM te spelen, maar natuurlijk niet leuk. Denk dat iedereen dit spel juist koopt voor het stealth gebeuren.
Ok bedankt iedereen ik denk dat ik deze titel koop.... nadat ik UC en time splitters heb gekocht en dan lekker sneaken met hitman