waarom zit iedereen over dat schade??? als je goed in het xbox magazine heb gelezen dan staat er in dat het een geweldig schade effect heb! Maar nu is het maar afwachten of dat het zo is!? p.s WIE HEEFT DE DEMO VAN COLIN 3.0 AL GESPEELt? als het goed is krijg je hem bij het oficiele uk xbox magazine
Niemand heeft iets gezegd over dat er geen schade in zou zitten. Er is 1 persoon geweest die vroeg of er schade in zou zitten..
nee wouter er zijn meerdermensen die dat zeggen dat ze er niks van kunnen zien.En die zich afvragen of dat het er wel in zit! en trouwens mijn thread is juist geweldig alles in 1 zou ik eigenlijk kunnen zeggen! gegroet
Ik weet nu ook niet meer: Als je een topic zou openen over een vraag over dit spel dan krijg je als antwoord: Zoeken Zucht Onzinnige Topic Het word wel onoverzichtelijk Weer zo'n NOOB Ik vind het juist goed zulke topics omdat alle vragen in één topic zitten. Maar ja nu mijn vraag: Is colin McRea mooier dan rallisport challange?
Qua automodels, weerseffecten, schade etc wel, de omgevingen zijn wat minder aangezien CMR3 ook voor de PS2 ontwikkeld is en Codemasters weinig zin had om voor de Xbox een flinke upgrade te doen
Dit soort topics vind ik juist altijd zo enorm geforceerd. Als je nieuwtjes _moet_ posten. Als die er zijn kan je daar gewoon een nieuw topic voor aanmaken, en eventueel later dingen bijplaatsen maar een topic beginnen zonder echt een inhoud en melden dat je hier over CMR3 kan lullen is zoals gezegd teveel geforceerd
als je het nieuws over colin mcrea een beetje had gevolgd dan wis je dat codemasters bekent had gamaakt dat dat colin mcrea3 geheel los van de PS2 versie ontwikkeld is. qoute uit xbm:And you can rest assured that this is no PS2 port-the game looks a whole lot better on xbox.
En die persoon was ik... omdat ik het niet in preview filmpjes zag... Ik heb die vraag hier gesteld en dat stelde me gerust In de tussentijd heb ik het nu in ééntje gezien... dus... zoals ik al zei... ik slaap weer lekker
Het gaat om de gebruikte textures, die hadden op de Xbox een stuk gedetailleerder kunnen zijn en dat is wat Codemasters heeft toegegeven en ik bedoelde.
WOUTER,je zij daar iets over de grafix van de Xbox versie t.o.v.de PS2?Het spel komt toch ook uit op PC en de PC versie kan toch ook gemakkelijk draaien op een Xbox?Na het spelen van de demo ben ik zwaar teleurgesteld.De auto's zijn zeer mooi en de besturing is haarscherp maar er zijn veeeeel pop ups,blokkerige bomen en planten,mensen langs de weg zijn nog steeds op borden geplakt en sommige opstakels zijn als gewoonlijk niet te verplaatsen.Rally is voor mij een strijd met de natuur maar als die natuur een legodoos is moet het voor mij niet meer.