Morrowind Help Topic [Deel 5]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Darkwing, 6 jan 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. auke

    auke Active Member

    Berichten:
    816
    Leuk Bevonden:
    0
  2. Bitten Wolf

    Bitten Wolf Active Member

    Berichten:
    352
    Leuk Bevonden:
    0
    Je kan hem niet eerder meegenomen hebben. Hij ligt er namelijk nog niet als je de quest nog niet hebt. Ja ok, je zou hem meegenomen kunnen hebben als je de quest eerst had genomen, de cube gepakt en dan zou je hem weggegooid/verkocht kunnen hebben, maar dat had je toch wel geweten?

    Dit kan wel: Je bent in die kamer geweest en daardoor wordt de cube nu niet meer geladen. Ik had dat een keer met een ghost in een Ancestral Tomb (ook mainquest).. dat staat nog wel ergens in het eerste help topic.

    Als je in een kamer bent geweest, kan het zijn dat op een of andere manier het script anders wordt ofzo.. dingen verschijnen niet meer.. weet ook niet hoe het komt en de kans is ook vrij klein
     
  3. auke

    auke Active Member

    Berichten:
    816
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja dat Divayth Fyr daar woont weet ik al lang maar waar is de Various Daedric ruine???
     
  4. Amras

    Amras Active Member

    Berichten:
    856
    Leuk Bevonden:
    0
    Various = verschillende :+
    Je komt die dingen dus random tegen in Deadric Ruins.
     
  5. maarten=xbox

    maarten=xbox Guest

    _O_
     
  6. Master Of Blades

    Master Of Blades aka BonkMeister

    Berichten:
    1.422
    Leuk Bevonden:
    4
    Ik ben twee dagen geleden maar weer eens begonnen met een nieuwe game, met een Dark Elf. Na twee uurtjes spelen moest ik werken en toen merkte ik wel weer dat ik verslaafd was en de rest van de week heb ik al weer vele uurtjes doorgebracht in Vvardenfell. Maar ik heb twee vraagjes, over de papieren map die bij het spel zelf zit (mits legale versie :D):

    1. Wat betekenen al die kruisjes (X) op de map?

    2. Op de map is ook enige "morrowind-handschrift" te vinden. Als je die tekens en dus woorden weet te vertalen, heb je daar nog wat aan? Op de voorkant va het boekje staat ook veel van die taal, waar ik echt niet kan zien waar het ver gaat.
     
  7. Technoob

    Technoob You're depressing

    Berichten:
    376
    Leuk Bevonden:
    4
    De kruisjes op de map zijn over het algemeen scheepswrakken die bekend zijn. Daarnaast heb je natuurlijk ook nog een aantal onbekende scheepwrakken die niet zijn aangegeven.

    Plaatsen die zijn aangegeven met die Morrowind-taal zijn over het algemeen Deadric Ruins
     
  8. Master Of Blades

    Master Of Blades aka BonkMeister

    Berichten:
    1.422
    Leuk Bevonden:
    4
    Ja, dat dacht ik al wel, maar op het boekje van Morrowind, de handleiding, staat ook het een en ander aangegeven in die taal (op de cover dan). Is niet echt van belang denk ik, maar ik probeer het toch maar eens te ontcijferen, dan heb ik weer wat te doen :D
     
  9. Bitten Wolf

    Bitten Wolf Active Member

    Berichten:
    352
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb het al een keer gedaan... wat kwam er ook alweer uit? allerlei namen zoals bijv. Vvardenvell... ik weet het niet...

    Volgens mij heb je er niks aan, want het zijn dus van dat soort namen.
     
  10. Cygnum

    Cygnum XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.697
    Leuk Bevonden:
    0
  11. Feodor

    Feodor Active Member

    Berichten:
    1.588
    Leuk Bevonden:
    0
    Wow ! Morrowind is weer 'IN' zie ik. :p
     
  12. Victor

    Victor Guest

    Het is nooit 'uit' geweest.;)
     
  13. Feodor

    Feodor Active Member

    Berichten:
    1.588
    Leuk Bevonden:
    0
    Haha, elke keer als ik kijk staat Morrowind bovenaan in het Help 'Topic'. ;)
    Maargoed..ONTOPIC. :)
     
  14. Technoob

    Technoob You're depressing

    Berichten:
    376
    Leuk Bevonden:
    4
    Dat is juist het relaxte aan Morrowind; het maakt bijna niet uit hoe vaak je de game overnieuw begint er is bijna altijd wel iets wat je nog niet hebt gedaan.
     
  15. Timmeh

    Timmeh \0/

    Berichten:
    1.807
    Leuk Bevonden:
    0
    is hier iemand BTW die morrowind al uitgespeeld heeft; die net als mij die gast heeft verslagen waar je zo ´bang´ voor hoort te zijn, kheb die gast verslagen egt iedereen likes me now maar k heb t al zo lang niet meer gespeeld. Dit is egt t beste spel wat er bestaat wat ze ook durven zeggen
     
  16. Timmeh

    Timmeh \0/

    Berichten:
    1.807
    Leuk Bevonden:
    0
    k heb volgens mij van dat erbasenum camp ofzo al uitgespeeld maar k ben niet helemaal klaar volgens mij maar k heb die gast wel verslagen.
     
  17. Master Of Blades

    Master Of Blades aka BonkMeister

    Berichten:
    1.422
    Leuk Bevonden:
    4
    Morrowind is niet uit te spelen. Ik denk niet dat er iemand is die de mainquest, alle guilds en andere factions heeft uitgespeeld, alle side-quests heeft gedaan, echt elke creature heeft uitgemoord en alle items geplunderd. Als je dat hebt gedaan heb je het volgens mij nog niet uitgespeeld. Ik ben pas dan ook opnieuw begonnen met een totaal ander character, het is soms net of ik een nieuw spel aan het spelen ben, terwijl ik er al een extreem aantal uren in heb doorgebracht.

    En Tim: Ga die edit-knop nou eens gebruiken ([​IMG])
     
  18. Timmeh

    Timmeh \0/

    Berichten:
    1.807
    Leuk Bevonden:
    0
    hahah m8 ok is goed.
     
  19. Dr-M

    Dr-M Active Member

    Berichten:
    8
    Leuk Bevonden:
    0
    hmm dit zou het misschien kunnen zijn (begon al gek te worden en dacht dat ik de enige was) alleen ik had de quest al wat misschien zou kunnen is dat ik meteen naar de cells ging in plaats van de hele ruine te 'onderzoeken ' is er misschien ook nog een verband omtrent hoe ver je moet zijn met fighters guild en of mages guild quests?
     
    Laatst bewerkt: 12 mrt 2005
  20. buffy-lover

    buffy-lover .::AVP::.

    Berichten:
    836
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb nog steeds de oude versie op de xbox maar ik wil graag de nieuwe.
    ik heb plaatjes gezien dat je capes kan dragen, zitten die er ook in of is dat een mod?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina