Ik ging ff op zoek naar dat gedoe rondom die Xbox'en die geveilt worden vandaag, kon ik op ebay.nl niks vinden, op freerecordshop.nl ook niet maar daar zag ik wel dat ze al een heleboel hardware aanboden (preorder), waaronder 2 verschillende link kabels met hetzelfde plaatje? De ene was €29 en de ander €9 .. vaag? En die link kabel lijkt mij gewon een UTP kabel die je voor veel goedkoper (dan €29) kan halen bij een pc zaak..
Ik heb ook ff gezocht, maar ik kreeg ook nix gevonden op de site van FRS of op ebay Vaagheid Ik ga nu ff een mailtje sturen hoe het zit met de levering als ik 'm pre-order bij FRS. Kan me namelijk niet voorstellen dat ze alle accessoires al direct kunnen leveren. - wordt vervolgd -
Ik denk dat die veiling later vandaag pas op eBay.nl komt te staan. Maarreh, ik denk dat die prijzen aardig kunnen uitlopen...
ja, je bent ook ongelooflijk dom als je al meteen gaat bieden, want dan gaat die prijs natuurlijk als een gek omhoog... lekker wachten dan... Maar er zijn er 100 volgens die banner en 10 volgens het persbericht, we zullen zien..
De url werkt, maar de link 'klik hier om te bieden' dus niet. En als je zoekt op Xbox komt er dus ook geen treffer.
http://search.ebay.nl/search/search...erPage=50&SortProperty=MetaEndSort&query=xbox Hoop dat deze wel werkt
hmmzz staat nu al vrij hoog.. ff kijken 1Xbox 479 1controller 39 1 game 69 een cap en dvd pas zie ik als extra, dus €587 Hoger als 580 ga ik niet
aarrgh.. ik wil me reggen om te bieden, maar krijg dat mailtje maar niet binnen.. hoewel de prijs al ergens tegen de €400 ligt.. op 11 maart owrdt alles gesloten, denk dat die tegen die tijd flink hoog ligt.. hoger dan normaaal..
Heb ook ff gekeken, begin d'r niet aan. Waren het er nou honderd ofzo. Je kan het uiteraard wel proberen, maar ik geef het geen kans van slagen. Is altijd wel iemand die er iets meer voor over heeft als de reguliere verkoopprijs. Buiten dat is ebay iets frustrerends voor hebberige mensen als ik. Spreek helaas uit ervaring.