Wie weet waar ik ehm kan halen? Want ik woon in Den Bosch daar hebben ze hem nergens?? Ik hoop dat jullie het weten. Groetjes...
Ik ben gisteren naar de Mediamarkt in Rotterdam gegaan en daar lag hij ook niet. Ik kan je helaas niet helpen.
Ik zag Hitman 2 net bij de Intertoys staan, net als Quantum Redshift. Voor de rest niks nieuws gezien..
Dixons heeft em ook. Zat nog ff te twijfelen tussen Hitman 2 en The Thing, toch maar The Thing gekocht
Had je beter niet kunnen doen want van the thing klopt niks nm. al je teamleden veranderen op vaste tijden in de thing en de trust systeem werkt ook niet echt fantastisch (geef ze een wapen en ze zijn blij, voor de rest kan je niks goed doen bij hun)
kheb em in de winkel gespeeld, maar dat richten is vet moeilijk! Met Halo had ik geen problemen, maar hier is het toch flink lastig om op een ventje te richten.. daarnaast is het een pracht game
kijken jullie wel een bij die advertentie van xboxworld die banner er boven tenminste maybe kan je daar proberen en is het gelijk een tientje goedkoper het adres is www.gcshop.nl en die gc is niet gamecube maak je geen zorgen