liedjes opnemen

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door da beat, 13 mrt 2005.

1. da beat

da beat www.da-beat.tk

Leuk Bevonden:
    0
    hoi mensen...
    ik heb een site gevonden met goede muziek maar kan ze niet downloaden... weet iemand hoe ik ze kan opnemen?
    heb op het moment geen mic of mp3 speler...
    grtzzz

2. Aphrodite

Aphrodite MacBook en iPod

Leuk Bevonden:
    0
    Je hebt programma's die Streams opnemen. Als jij dus een liedje hoort, neemt dat programma dat op en slaat dat dan ook op.
    Ik ken geen programma's bij naam, maar Winamp heeft dat geloof ik. Zoek eens op www.downloads.com .

3. patrickm

patrickm you only live once

Leuk Bevonden:
    0
    wat meer info kan geen kwaad dunkt me
    als je wilt dat we je helpen natuurlijk!!

welke site is dat kijken we even

Laatst bewerkt: 13 mrt 2005
  4. da beat

da beat www.da-beat.tk

Leuk Bevonden:
    0
    ik kan de liedjes beluisteren ... het opent dan in een appart venster in een windows media player achtig venster... het liedje speelt af :eek: echt? :eek:... :p
    nu wil ik het kunnen opnemen maar weet niet hoe... grtzzz

5. Skaaffie

Skaaffie zoek dieper

Leuk Bevonden:
    1
    http://www.no23.de/

Is wel een duitse site. Het gaat om de no23 recorder(zie je links in de balk staan op de site).

waarmee je een willekeurig digitaal audiosignaal op kunt nemen. Met andere worden: als het geluid produceert op je PC, kun je het opnemen.

Ik ben er zelf nog niet aan toe gekomen om uit te proberen.

Zo maar eens even doen dan.

Succes.

6. da beat

da beat www.da-beat.tk

Leuk Bevonden:
    0
    bij dat progje vind ik het niet... op de site zie ik het wel , maar vind het nergens in het progje...
    ik heb juist : mp3 stream recorde gedownload, maar hij vraagt server ip... weet iemand mss hoe ik die kan vinde? ken niet egt heel veel van computers...
    grtzz

7. Suka

Suka not a B*tch

Leuk Bevonden:
    0
  8. Skaaffie

Skaaffie zoek dieper

Leuk Bevonden:
    1
    - in Windows 98: Kies Start | Uitvoeren | Tik in: winipcfg (enter)
    - in WIndows XP, Kies Start | Uitvoeren | Tik in: command (enter) Je krijgt dan een DOS-box. Tik daarin in ipconfig (enter), en je krijgt het IP adres van je eigen pc.

Ik ga die no23 nu even checken, begrijp niet dat jij er niet mee kan opnemen.

EDIT: Net gecheckt met een nieuwe cd van Pat Matheny Group, krijg je ook een spelertje met streaming audio in beeld.
    Als ik dan no23 open en rechts onder de VU meter het tweede schermpje open klap en kies voor "wat ik hoor" dan heb neemt ie het netjes op.

Dan maar even kijken in de al bestaande thread. >>EDIT:die thread is gefocust op filmstream, dit gaat puur om audio.

9. da beat

da beat www.da-beat.tk

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb ip van de live stream nodig ;) mijn ip weeet ik wel :)

10. da beat

da beat www.da-beat.tk

Leuk Bevonden:
    0
    hoe ziet jou no23 er dan uit dalaipsylo... bij mij gewoon e logo daarvan en alsk op rechtermuisknop klik paar opties...

edit : zie het al , heb verkeerde no23.. heb de speler gedwonlaod, niet de recorder.. srr

11. da beat

da beat www.da-beat.tk

Leuk Bevonden:
    0
    ik begrijp je niet.. ik open het... wat moet ik dan doen?
    als ik op record druk krijg ik : zielverzeichnis angeben!
    edit : heb dat al gevonden.. nu alleen nog wete waar ik kan kiezen waar ik van download..

12. mr. E

mr. E Giraffe XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    0
    je kan toch ook met geluidsrecorder (inderdaad, dat antieke programma) een nummer maken van 5 minuten (hij neemt normaal maar 30 seconden op) door eerst 30 sec. op te nemen en de hele tijd bestand invoegen te doen?
    daarna kan je t bestand opslaan, en als je t bestandje afluistert van internet kan je t, als t goed is opnemen..
    lukt dat niet direct, dan kan je een stream ripper installeren, of met een kabeltje de audio uit verbinden aan je microfoon poort en zo opnemen..
    ( ik weet het.. ik bedenk de meest gestoorde verbindingen..8) )

Deel Deze Pagina