Hoe is dat bij jullie, worden jullie gefrustreerd als je ergens niet voorbij komt bij een game of zie je het juist als een uitdaging en ben je 3 keer zo blij als je het dan toch haalt ? Ik ken namelijk mensen ( naja, 2 ) die PGR niet meer alleen spelen omdat ze het te moeilijk vinden om alles te unlocken. Ikzelf zie dat juist als een uitdaging. Je gaat Halo toch ook niet in Easy spelen ?? Hoe is dat bij jullie ?
hmm er zijn natuurlijk 2 verschillende soorten van moeilijkheidsgraad de 1 is eerlijk moeilijk en player skill afhankelijk de 2e is door een oneerlijke a.i. Bij de 1ste wordt ik wel eens gefrustreerd maar vind ik het juist tof dat ik moeite moet doen.. Bij de 2e is de frustratie vele malen hoger en speel ik zo'n spel gewoon niet meer.. Helaas heb ik het gevoel dat de 2e moeilijkheidsgraad meer voorkomt als de 1ste.. En dat je meer moeite moet doen voor extras vind ik alleen maar mooi, als je alles zomaar haalt is er ook geen fuck aan natuurlijk.
Re: Re: Moeilijkheidsgraad belangrijke factor bij games ? Ja , helemaal mee eens. Maar ook slechte Gameplay of Camerawerk vallen wat mij betreft ook onder 2. Voor mij de hoofdoorzaak dat ik een game niet meer speel.
Re: Re: Re: Moeilijkheidsgraad belangrijke factor bij games ? True die 2 vallen ook onder mijn 2e voorbeeld.. slechte gameplay en A.I hebben ook veel met elkaar te maken..
Ik vind het fantastisch om veel te unlocken in spellen. Zoals in perfect dark de beste shooter samen met halo ooit gemaakt. Je kon hier allemaal nieuwe wapens en levels unlocken (voor de multi player) in de challange mode. En op iedere moeilijkheids graat (normaal 3 en als je ze allemaal hebt gehaalt krijd je er een bij)die je uispeelde kreeg je een nieuwe speciale missie erbij waarbij je iemand anders was. en je kom ook nog een schiet oefeningen doen zodat je oude wapens uit james bond kan gebruiken in de solo missies. en dan waren er nog eens talloze cheats te unlocken als je missies binnen een bepaalde tijd haalde. OMG wat is dat een goede game....
Re: Re: Re: Moeilijkheidsgraad belangrijke factor bij games ? Dat is ook iets waar ik me enorm aan kan ergeren ja. Neem nou bijv. Chase... Het spelconcept leek me wel leuk en cijfers lagen zo rond de 7. Maar de gameplay is gewoon ongelooflijk slecht. Je moet heel veel slalommen door straatjes enzo maar met die zware besturing van de auto is het gewoon niet te doen. En je rijdt bijv. om een hoekje heen en je kunt de auto gewoon niet meer zien... ]:- Op zo'n moment stop ik ook gewoon met de game, want dan weet ik al dat ik me ongelooflijk ga frustreren.......
Ik sluit me helemaal aan bij Nemisis en Alex, komt ook beetje doordat ik teveel wil spelen, dat red ik toch nooit...dus ook geen tijd en zin om iets 20 x overnieuw te doen.
Mwoh, je hebt moeilijk en MOEILIJK. Ik vind het leuk als een spel pittig is maar tig keer iets opnieuw moeten proberen vind ik wel frustrerend. PGR bijvoorbeeld wordt op een gegeven moment wel erg moeilijk hoor.