[PC] World of Warcraft [Deel 2]

Discussie in 'Games' gestart door Tco, 3 mrt 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. GrEyFoX1987

    GrEyFoX1987 Derp.

    Berichten:
    735
    Leuk Bevonden:
    0

    Volkoren hoe heet je dan daar? =]

    ik ben nu bijna lv 33 Tauren Druid alleen t vervelende is voor de night elves onder ons in hillsbrad :D dat ik bijna nooit alleen loop :) hahaha

    Linx staat in friendlist => Mijn naam op stormreaver is trwns Galdar :)

    btw als je in 1k needles bent, dan moet je is naar de shimering flats en van die sparkleshell tortoises ( lv 30 -31 ) killen, leveren best wel aardig geld op ( skinnen + 9s loot :) )
     
    Laatst bewerkt: 13 mrt 2005
  2. B-man

    B-man I am Sancho

    Berichten:
    31
    Leuk Bevonden:
    1
    nieuwe patch aanstaande vrijdag komt er ook de mogelijkheid bij om extra balken toe te voegen :)
     
  3. Volkoren

    Volkoren Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.096
    Leuk Bevonden:
    3
    Dat is alleen de Amerikaanse versie je moet deze link hebben.

    Ik heet nu Upylon op Stormreaver en mijn guild heet Broken Alliance, wij zijn 1 van de grooste guilds op Stormreaver nu, dus ik weet bijna wel zeker dat je 1 van ons ooit heb gezien.
     
    Laatst bewerkt: 14 mrt 2005
  4. Orcrist

    Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.297
    Leuk Bevonden:
    8

    :cool:

    Ik wacht btw op de patch van vrijdag kijken of die interface beter is dan de interface die je hebt met cosmos. Anders zet ik cosmos er weer. :)
    Kan van de week maar akelig weinig spelen ivm afrijden en schoolexamens; echt heel frustrerend :mad:
     
  5. Beyond The Grave

    Beyond The Grave Tasty Epic FailCake!

    Berichten:
    810
    Leuk Bevonden:
    0
    Hmm, ik zie bijna nooit Broken Alliance players.. Wel veel Forgotten legionaires, die is zeker uitgebreider geworden.
     
  6. Volkoren

    Volkoren Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.096
    Leuk Bevonden:
    3
    Nee, dat klopt maar we hebben gister 14 members erbij gekregen, Ragnarok en Forgotten Legionearies zijn de twee grootste, allebei 100 members. En verder kan ik zo gauw niet echt grote guilds bedenken.
     
  7. Beyond The Grave

    Beyond The Grave Tasty Epic FailCake!

    Berichten:
    810
    Leuk Bevonden:
    0
    Omg, ik ging net ff op zoek naar plaatjes van de grote almachtige Onyxia draak. Damn, wat is dat een geweldig mooi/evil/eng/angstaanjagend beest.

    Mocht ik het halen om lv 60 te worden zonder me rogue beu te worden. Dan ga ik zeker met zon raid een keer meedoen :).

    En hier is ze dan:

    [​IMG]


    Een erg grote Horde guild is ''the Call''. Waren laatst zeker 50 Horde menethil harbor aan het raiden waarvan ze allemaal in ''The Call'' zaten.
     
    Laatst bewerkt: 14 mrt 2005
  8. Exige

    Exige PS3: Miqe

    Berichten:
    952
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik was van het weekend begonnen aan W.o.W. met een Nigthelf Druid. Hiermee heb ik inmiddels level 15 behaald, alleen vind ik er geen zak meer aan met die klasse. Hij is slecht in melee (zelfs als beer) en heeft te weinig mana om zijn spreuken te kunnen uitvoeren (na 5 spreuken al geen mana meer). Gisteren verloor ik zelfs een duel van een level 9 Paladin. Mijn manabalk was al aan het begin van het duel leeg. :confused:

    Gisteravond ben ik dan ook opnieuw begonnen met een Paladin. Inmiddels zit ik hiermee op level 6 en deze klasse bevalt me nu al een stuk beter.

    Als er mensen zijn die me willen toevoegen aan hun friendslist (ik kom namelijk nooit Nederlanders tegen):

    Naam: Qlimaxter
    Klasse: Nightelf Druid
    Server: Stormreaver
    Of ik dit karakter nog ga gebruiken is een tweede...

    Naam: Exige
    Klasse: Paladin
    Server: Stormreaver

    Btw: dit spel is echt geweldig! :)
     
  9. GrEyFoX1987

    GrEyFoX1987 Derp.

    Berichten:
    735
    Leuk Bevonden:
    0
    ragnarok guild zijn een stelletje hufters imo :/

    ik ben nu ook bezig met een guild, ik zat in Eternal shadow met 60 members maar dies doodgegaan omdat artume ( de leader ) er mee was gestopt dus ik heb nu een HORDE guild opgestart ( moet de handtekeningen nog halen :p lol ) de guild heet "Sons of the Horde" en zit op Stormreaver. wil je meedoen? msg dan ingame Galdar of VoY ( ik ben vooral 's -avonds online )
     
  10. Beyond The Grave

    Beyond The Grave Tasty Epic FailCake!

    Berichten:
    810
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik wil zelf ook een guild opstarten. Helaas is er weinig vraag naar en dus moet het maar even wachten.

    De naam is - The Hope of Azeroth -

    Wil iemand hier joinen en zit die op stormreaver? Stuur me dan gerust een PM.

    Mijn character naam is Kairi.
     
  11. Loki

    Loki I like cookies

    Berichten:
    228
    Leuk Bevonden:
    0
    al die mensen die guilds willen maken worden vervelend wordt soms wel 5x per dag geinvite om iets te tekenen of iets te joinen... join gewoon een bestaande clan veel makkelijker en Galdar = toegevoegd
     
  12. Bazzie

    Bazzie Street Triple RRRR

    Berichten:
    385
    Leuk Bevonden:
    3
    Sorry hoor man dan zuigt je equipment en je kan niet spelen als je van een lvl 9 pala verliest op lvl 15.........

    En Paladins zuigen *)
     
  13. Loki

    Loki I like cookies

    Berichten:
    228
    Leuk Bevonden:
    0
    Laatst bewerkt: 14 mrt 2005
  14. Borix

    Borix Active Member

    Berichten:
    1.770
    Leuk Bevonden:
    1
    wel geinig om al die stats te kunnen zien *)

    zo, nu maar weer eens verder spelen. ik wil vandaag zeker level 25 halen :p
     
  15. Volkoren

    Volkoren Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.096
    Leuk Bevonden:
    3
    Mjah; dat klopt niet echt omdat die gegevens niet up-to-date zijn. Ik wil het wel eens zien als we het wel up-to-date is :cool:


    /edit: Ik kan nergens gamecards halen, ik hoop dat ze er snel aankomen!
     
  16. Beyond The Grave

    Beyond The Grave Tasty Epic FailCake!

    Berichten:
    810
    Leuk Bevonden:
    0
    Je moet ze bestellen via internet. Beetje lame om dat zo achteraf te horen maarja..
     
  17. ZwartePiet

    ZwartePiet Active Member

    Berichten:
    6
    Leuk Bevonden:
    0
    En om ze te bestellen heb je een CreditCard nodig zeker ;)
     
  18. Socks

    Socks a.k.a sokken

    Berichten:
    458
    Leuk Bevonden:
    0
    ik zie WoW opzich wel zitten, maar wil het liever eerst uitproberen. Is er ook een trial/buddy-trial ofzo?

    Nog een vraagje: Wat voor quest moeten jullie zoal doen? Het zullen er wel veel zijn, maar noem eens ff een unieke ofzo.

    En zijn er veel quests waarbij je alleen maar monsters slachten? bv. een quest waarbij je 20 huiden o.i.d aan iemand moet geven. Zulke quest zie je veel bij mmorpg's, dus die zullen er ook wel in WoW zitten. Maar teveel ervan word ook saai namelijk, ik hoop dus dat dat in WoW wel meevalt :)

    dank
     
  19. shz

    shz Hero in a dream

    Berichten:
    214
    Leuk Bevonden:
    0
    Er zijn wel een aantal quests waarbij je dingen moet verzamelen of killen maar niet te veel vind ik zelf. Unieke quests heb ik zelf nog niet echt mee gemaakt voor zover ik weet, maar ik heb hem nog niet heel veel gespeeld sinds ik het te druk heb met school en andere dingen.
     
  20. Volkoren

    Volkoren Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.096
    Leuk Bevonden:
    3

    Alle internetsites zijn ook uitverkocht en pas 28 Maart komt weer nieuwe levering binnen. :{
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina