1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Kloon-account aanvraag

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door CasPerZerZ, 13 mrt 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. The Pulser

    The Pulser Taking Back Sunday

    Berichten:
    1.456
    Leuk Bevonden:
    0
    ok wij zijn de jury en de mods/admins zijn de rechters...

    Wij hebben unaniem gestemd dat Casperge onschuldig is...

    lijkt me duidelijk, dat wordt un-bannen O-)
     
  2. CasPerZerZ

    CasPerZerZ *Sorteert Pallets

    Berichten:
    341
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee inderdaad,ik heb nog nooit iets verkeerd gedaan,ik heb allen eens een keer een topc gekickt omdat ik toen nog nieuw was en dacht dat dat mocht op XBW.Shame on me O-) :p
     
  3. Vengo

    Vengo Active Member

    Berichten:
    192
    Leuk Bevonden:
    0
    come on... Chill :p Laat gewoon zitten. Het is nu weer ok. Niemand gaat Casperzez bannen. Nu niet meer iig.
     
  4. EvilWasp

    EvilWasp -

    Berichten:
    1.238
    Leuk Bevonden:
    3
    Poll...Poll...Poll...Poll

    :p
     
  5. ...Magic_Man...

    ...Magic_Man... Active Member

    Berichten:
    176
    Leuk Bevonden:
    0
    hehehehhe
     
  6. Maqua

    Maqua Groen

    Berichten:
    597
    Leuk Bevonden:
    0
    _O_

    oké, we moeten ons dus steeds in Casperge verplaatsen, dat lijkt me inderdaar wel érg vervelend.. Maar verplaats je nou eens in een moderator..
    Hoe moet die nou weten of Casperge eens een keer verschrikkelijk ehm dronken of stoned is, of dat hij niet uitgelogd was? Het is natuurlijk wel een makkelijke en voor de hand liggende smoes! (ook omdat het zeker kan gebeuren)

    Het is toch wel echt je eigen verantwoordelijkheid, daar zal je mee moeten leren omgaan..

    PS in de poll zou ik vóór Casperge stemmen hoor! (zie ook sig, copy hem en zet m ook in je eigen sig!!!!!!)
    Maar de (verkeerde) beslissing van de mods vind ik te begrijpen
     
  7. mvdstam

    mvdstam Active Member

    Berichten:
    1.333
    Leuk Bevonden:
    4
    Ik wil niet lullig zijn ofzo, maar het is toch jouw account? Dan ben jij dus ten alle tijde verantwoordelijk voor wat er met dat account gebeurt, zelfs als deze wordt gehacked.

    Eigen schuld, had je maar gewoon uit moeten loggen :)
     
  8. JKI

    JKI Ik wil bolletje

    Berichten:
    2.680
    Leuk Bevonden:
    0
    Hij logde zich ook uit, maar hij liet 'm op 'herinner mij' staan;).
     
  9. Maqua

    Maqua Groen

    Berichten:
    597
    Leuk Bevonden:
    0
    :) het voordeel van een 'eigen account', waar je van kunt uitloggen, is dat je m gewoon op herinner mij kunt laten staan. Dan kun je er de volgende keer dat je inlogt makkelijker op.

    Een ander, die op een ándere account inlogt, kan niet gebruik maken van jouw cookies!
     
  10. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Op elk forum ben je gewoon zelf verantwoordelijk voor je account. Dus je moet er gewoon voor zorgen dat er niks mis kan gaan. De mods kunnen niet nagaan wie er op wie zijn account zit. Zou eens iedere dag moeten gebeuren dan zijn de mods de hele dag aan het controleren. Het is gewoon zijn eigen schuld had hij maar beter op moeten letten. Als het bij 1 persoon gebeurt dan komen er straks meerdere en dan heeft iedereen dadelijk het smoesje dat iemand anders op zijn account heeft gezeten (niet dat ik zeg dat Casperge zijn verhaal niet waar is.) Gewoon niet mee inloggen in openbare gelegenheden anders is het gewoon een risico wat je neemt. Ik zou als er een poll kwam in dat geval ook "tegen" stemmen!
     
  11. mvdstam

    mvdstam Active Member

    Berichten:
    1.333
    Leuk Bevonden:
    4
    Ook dat is niet zo slim, het is immers een public computer dus iedereen kan op die manier bij je account komen :)
     
  12. EvilWasp

    EvilWasp -

    Berichten:
    1.238
    Leuk Bevonden:
    3

    Ik meld me aan als getuige!
     
  13. Tha_Rix

    Tha_Rix GM JUNK

    Berichten:
    419
    Leuk Bevonden:
    1
    ik vind dat de afwezigheid van de moderators in dit forum wel slecht eigenlijk.. of vinden ze dat de zaak afgehandeld is? En er al genoeg woorden aan vuil zijn gemaakt? (Kan ik me opzich wel in vinden)

    Maar ik vind dat hier wel erg bureaucratisch wordt gehandeld en dat de members maar members zijn ipv mensen die graag wat lullen over xbox etc. Er wordt maar weinig vertrouwen gegeven, naar mijn zin.

    Ik vind dat Casperge nog een kans mag krijgen. Je ziet dat hij er alles aan gedaan heeft om zn trots te herstellen, en veel van die irritante members die voor de gein even willen kloten doen dat niet.
    En ik denk dat hij vanaf nu nooit meer dat herriner mij vakje aan laat staan.
     
  14. Danger

    Danger XBW Groentje

    Berichten:
    2.146
    Leuk Bevonden:
    0
    Zaten jullie dan op dezelfde computer draadjes te openen en te posten? Want volgens mij heeft elke pc een ander IP-adres, ook op een (school)netwerk...
     
  15. FFWD

    FFWD XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.370
    Leuk Bevonden:
    3
    School netwerk niet, althans niet bij ons;) Ze gebruiken een proxy server
     
  16. floris.sp

    floris.sp Active Member

    Berichten:
    198
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee dat is niet zo. Een ipadres heeft te maken met het netwerk niet met de pc.
     
  17. Tha_Rix

    Tha_Rix GM JUNK

    Berichten:
    419
    Leuk Bevonden:
    1
    en de router/server.. de router/server heeft een ip, vaak hebben alle pc's erachter hetzelfde ip..

    Maar hij heeft wel op dezelfde computer gebruikt. want de cookies zijn blijven staan, en daar heeft snikkelbaard gebruik van gemaakt.
     
  18. SoulFighter

    SoulFighter XBW Zeur

    Berichten:
    823
    Leuk Bevonden:
    0
    ik vindt dat het je eigen verantwoordelijk is.
    maar een keer een foutje maken kan gebeuren, en dat er dan net zon idioot als snikkelbaard is is gewoon dikke pech, ik vindt dat casperge wel trug mag op xbw.

    ik vindt trouwens wel dat de mods niet erg afwezig zijn, terwijl dit toch eigenlijk hun zaak is.
     
  19. Mtthz

    Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    588
    Leuk Bevonden:
    38
    Foutje kan gebeuren hè.
    Casperge: XBW houdt van je:) Ik vind dat je terug mag. Even kijken wat het wijze antwoord van onze mods en admins zal worden:9
     
  20. Ross

    Ross The Father

    Berichten:
    193
    Leuk Bevonden:
    0
    hij reageert nu al een dag niet meer is hij weer gebanned??
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina