heb het verhaaltje in de PU gelezen en screens en trailers gezien. Een 91 LIJKT mij wel erg aan de hoge kant als ik deze zo zie. Dit spel lijkt me typisch zo'n game voor een 7 of een 8. Maar een 9? De PU schiet volgens mij soms wat door in hun enthousiasme.
Kvind er in iedegeval niks aan, ziet er nogal EA en goedkoop uit. Snap niet (idd) dat de PU er zo lovend over was.
http://www.gamerankings.com/htmlpages4/919643.asp niet echt wat ik had verwacht ... k ga denk ik toch voor BIA misschien als budget
Dat vind ik persoonlijk nogal hoge scores. Maar goed, ik wil niet mijn 'told you so' verhaal houden want het is ieder zijn eigen mening uiteindelijk.
Ik heb vroeger met een groep vrienden veel lol gehad van deel 2. Het vervolg lijkt ons vooral leuk en iets toevoegen omdat het online te spelen is, iedereen heeft inmiddels Live. Maar sommigen twijfelen nu want ze knapten een beetje af op de besturing, op het richten. Bedoel je met helemaal aanpassen dat het nu ook zo is dat je kan kiezen hoe je wilt richten? Weet iemand of je dit kan instellen?
deze game lijkt me wel gaaf worden.. ga hem denk ik niet halen want deel 2 begon me wel snel te vervelen.. en het klinkt mischien onbenulig maar ik snap echt niet waarom je niet kan springen.. dat is zo kut dat hoort er gewoon standaard in te zitten vind ik..
Ja, springen hoort er inderdaad gewoon in te zitten. Ik speelde gisteren de demo en dan is dat best irritant omdat ik Halo 2 namelijk gewend ben. Dan spring ik me helemaal suf. Omdat ik Xbox Live heb zal ik het spel wel een keer halen maar niet bij de release, omdat Unreal Championship 2 toch wel gaver is via Live
Hm ben het niet met jullie eens. Omdat springen in andere fps'en zit hoeft echt niet te betekenen dat het hier er ook in moet. Het is even wennen in het begin misschien, speel bijvoorbeeld nog regelmatig timesplitter2 met mijn broertje en ik mis het echt geen seconde. Op de xbox heb ik nog geen demo gespeeld, wel op de ps2 en ik weet zeker dat ik deze ga kopen, nou bestond er wat dat betreft al weinig twijfel omdat ik deel 2 al erg goed vond. @ Tha real gamerr, jammer dat deel 2 jou zo snel verveelde, ja de story-mode was erg kort (zelfs in de hard settings) maar de arcade spellen en multiplayer mogelijkheden (nu heb ik het alleen over splitscreen aangezien ik 2 kwa multiplayer nooit anders gespeeld heb) maakte dat imo meer dan goed. En deel3 bied nog meer, betere en langere story-mode, co-op mogelijkheden, meer arcade, betere map-maker, etc. Maar het blijft altijd een kwestie van smaak, ik vind timesplitters erg tof, dat ie linear is doet me weinig, Kobold b.v vind het duidelijk een stuk minder. Gelukkig weet ik dat ik gelijk heb
er is zon missie dat je met harry tipper moet samen werken. Er lopen allemaal bewakers rond in rare costumes. dus moet jij en harry in zon pakje om niet gezien te worden. eerst kom jij naar buiten met zon pakje aan. komt harry tipper met een dames pakje aan! Echt zow lagge!
K denk dat ik em misschien ga halen, alleen om de Multiplayer Ik twijfel nog hoor, want hij valt tegen heb ik gehoord