[PC] Playstation Portable

Discussie in 'Games' gestart door Game Error, 27 jun 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ninh

Ninh Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Niet geheel waar, de casing van de US PSP is ook anders waardoor het welbekende 'squeeky' button probleem mee is verholpen. Daarmee doel ik dus op de rechterdirectional pad knop die tegen 't rubbertje van 't scherm wrijft bij indrukken. Sony heeft gemeld dat mensen met een Jap PSP waarbij dit probleem binnen 1 jaar zich voordoet, de PSP op kunnen sturen om deze te laten 'repareren', kostenloos uiteraard.

2. Ninh

Ninh Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Een film die je op je memstick zet is van het formaat 3gp/mp4, deze zijn dus niet regio gebonden en is vergelijkbaar met een divx bestand zeg maar.

3. Melbuuln

Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    Ik heb hier 2 foto's van een open gemaakte PSP.
    Kijk eens naar de rechterkant van de LCD-scherm.
    Waar het knop (vierkant) zit er bij de ene PSP meer verwijderd van de beschermrand van de LCD dan bij de andere.

Laatst bewerkt: 13 mrt 2005
  4. Ninh

Ninh Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik bedoel niet de squarebutton aan de rechterkant van de PSP, maar de directionalpad knop naar rechts. (De squarebutton is toch ook geen directionalpad knop? :p )Die zit heel dicht tegen het rubbertje van het scherm aan. Vele PSP's, waaronder ook de mijne, hadden hier last van.

5. Melbuuln

Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    Bij de Squarebutton hebben ze het probleem kunnen oplossen door iets van de beschermvilt (LCD) af te knippen.
    Dit zou ook de oplossing zijn voor de directionalpad (Rechts).

Bij mij werkt zowel de Squarebutton als directionalpad (Rechts) goed.

6. Ninh

Ninh Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Mjah, Sony had het afgedaan als een gietfoutje in de casing, maar over een paar dagen kunnen we 't zelf onderzoeken ;)
    Overigens is het niet al te beste zaak om 't filtje eraf te knippen, het zit er voor een reden; isolatie. Niet goed isoleren van een TFT schermpje betekent stof onder 't scherm dat hoogst irritant is bij backlitt omstandigheden, want 't komt dan over als een hotpixel probleem, terwijl dat eigenlijk niet 't geval is... 'k ben benieuwd of de US PSP's hier ook last van zullen hebben.

Laatst bewerkt: 13 mrt 2005
  7. Rinus

Rinus XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    Ik las vorige week in de duitse versie van "Rails", (die een special hadden over de Cebit in Hannover) dat de PSP ca. €150,- gaat kosten.

Lijkt me sterk, maar vond het leuk om te melden.

8. Xmaster

Xmaster XBW ELITE LID

Leuk Bevonden:
    9
    Zou mooi zijn, zeker in de concurrentiestrijd met de DS, hoewel ik er steeds meer van overtuigd raak dat beide handhelds eigenlijk geen eche concurrenten van elkaar zijn. Beiden boren tóch een andere doelgroep aan...

9. Rox

Rox Marketing 2.0..

Leuk Bevonden:
    2
    Is dit een beetje betrouwbare site?

Prijs is erg mooi namelijk, 222,08 voor value pack. En omdat het binnen europa is komt er niks meer overheen :)

10. The Fonz

The Fonz Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Je moet even bij google.nl die site invullen. Ik heb een aantal berichten gelezen hoe mensen daar worden behandeld als klant (zeer negatief). Sommige mensen sturen mailtjes, maar krijgen geen reactie terug en sommige mensen moeten zelfs BTW erover betalen (je betaald er dus wel wat overheen).

Wel is hun product aangekomen, bij de ene een week later en bij de ander een maand. Ik weet niet of je daar je PSP moet kopen, hoewel ik er ook zeker aan gedacht heb. Heb je eral aan gedacht om aan de AI van Ninh mee te doen?

11. floris.sp

floris.sp Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hij wordt toch meer dan €200,-

12. Ninh

Ninh Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb vandaag een babbeltje gehad met de mensjes van intertoys en bartsmit en ik kan je nu al garanderen dat hij nooit 200 euro gaat kosten, je moet echt denken tussen de 250 en de 300 euro en ook daar bevestigd men dat men de PSP pas in juni verwacht. Als je mijn woord er niet voor neemt stel ik voor dat je 't zelf vraagt aan je lokale game retailer :)

13. Mouse

Mouse a.k.a Moeswa

Leuk Bevonden:
    3
    Denk wel dat ie zo tiets w _O_ ordt kijk maar naar de prijs van de DS.

14. DuttY_r0cks

DuttY_r0cks Ninja Gaiden 2

Leuk Bevonden:
    0
    tiets ..??

15. Ninh

Ninh Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Owja, je kan 'm ook halen bij de nedgame eind deze maand voor het bedrag van 300 euro voor de valuepack, de US versie dus... :D

16. X-Commander

X-Commander SolidCake.Com

Leuk Bevonden:
    0
    Jah TIETS...

Nou als die met importen 220 is en hier in NL plus minus 300 dan ga ik denk ik toch maar importen! want ik moet ook nog spel + Grotere memory stick!

17. ErroX

ErroX Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Ik geef ze groot gelijk, Als het al juni wordt.
    Wel gek dat je op bart smit.nl voor een veel lagere prijs dat ding dan kan pre-orderen. Zet er dan gewoon geen prijs bij.
    Vanavond rond 8:00 hoor ik waarschijnlijk 'hoe en wat' over "mijn" PSP!! :9

18. basket

basket Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb me dus net geregistreerd hier bij xboxworld en had daarom natuurlijk een paar vragen want ik had dus ook gehoord dat de psp pas in europa in juni in de winkeltjes ligt maar nu wil ik er 1 gaan importeren van lik-sang.com maar is dit nu echt een betrouwbare site ... En als ik dat doe moet ik er dan ook nog belasting over betalen bij schiphol ofzow waar hij dan wel niet aankomt... En dan me laatste vraagjes wat is precies het verschil tussen een PSP-1000 (JAP) en een PSP-1001 (USA) en een PSP-1002 (EUR) ? (of is dat allemaal onzin had het ergens gelzen dat elke markt een andere versie krijgt :confused:) en als ik nou een psp krijg met kapotte knopjes die vierkant knop kan ik hem dan als europeaan naar sony opsturen en gefixt terug krijgen of heb ik dan pech en moet ik het daarmee doen ..... al vast bedankt!!! :D

Alex

19. The Fonz

The Fonz Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    zelf denk ik dat je hem ook gewoon naar Sony op kan sturen, uiteindelijk gaat Sony 1 jaar of 2 jaar (geen idee hoeveel) garantie op hun productie. Maar dat weet ik natuurlijk niet zeker. Is dit niet het geval, dan moet je hem naar Lil-sang terug sturen. Je moet trouwens wel extra btw erover betalen, want hij word van buiten de EU verzonden.

Als ik jouw was zou ik even contact met Ninh opnemen. Die is een IA begonnen en kan dus waarschijnlijk de PSP valuepack voor 280 of minder regelen (hier komen geen extra kosten op, alleen de verzendkosten).

20. hutkofer

hutkofer Guest

Check PSP Zone, je kan er een PSP winnen ;)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina