Het geheim van Halo 2

Discussie in 'Algemeen' gestart door Velvet_Dark, 14 mrt 2005.

  1. Velvet_Dark

    Velvet_Dark Finish the Fight...

    Berichten:
    1.008
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik ben tot de conclusie gekomen dat Halo 2's multiplayer zuigt.
    Ik zeg dit niet omdat ik slecht ben in het spel, Halo 2 is juist de einge FPS waar ik aanzienelijk meer kills dan deaths heb, dus waarom klaag ik dan?

    De helft van de Maps zijn goekoop inelkaar gezet (Foundation, Colossus, MidShip etc.), de Sniper, het swaard en het dual-weelden zorgen dat er niets van de balans in wapens over blijft en MatchMaking doet er nog even een schepje boven op door je zwaar te beperken in je keuze.

    Tjah, waarom blijf ik de game dan spelen zou je zeggen?
    Nou, ik ben er eindelijk achter en het succes van Halo 2 zit em 100% in de besturing!
    Die is gewoon geniaal en dat is het geheim achter het succes! Maar de rest steld, als je naar andere games kijkt, helemaal geen reet voor....

    (ik moest et ff kwijt :9 )
     
    Laatst bewerkt: 14 mrt 2005
  2. WeeGee

    WeeGee Active Member

    Berichten:
    280
    Leuk Bevonden:
    0
    hahahahhaaaa :)
     
  3. Halo Master X

    Halo Master X Forza Motorsport

    Berichten:
    21
    Leuk Bevonden:
    0
    wat lul je
     
  4. Ross

    Ross The Father

    Berichten:
    193
    Leuk Bevonden:
    0
    aight this is bullshit
     
  5. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Al is dat zijn mening.. :) Naja ik speel het nooit op live maar over die balans van wapens heeft hij wel gelijk vind ik.
     
  6. Victor

    Victor Guest

    Weet je in zekere zin heeft hij wel gelijk.
     
  7. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Ja over die balans van wapens heeft hij gelijk en de levels als Foundation zijn ook niet zo ''super'' groot, nu bedoel ik niet dat deze game slecht is maar hij is steengoed! alleen wat ik net boven noemde tja.. dat vind ik gewoon.
     
  8. Robinsky009

    Robinsky009 Active Member

    Berichten:
    564
    Leuk Bevonden:
    7
    ik hoor een slot komen en het zegt dadelijk klik......
     
  9. Redje

    Redje Mafketel 1ste klas

    Berichten:
    226
    Leuk Bevonden:
    0
    Misschien is het juist zo dat Halo2 veel gespeeld wordt omdat het juist zo ongebalanceerd is :)

    Unreal Tournament op de PC is ook zwaar ongebalanceerd, maar tot op heden de beste UT. In UT2003 en 2004 zijn het af en toe net proppenschieters, alles te gebalanceerd.
     
  10. Danger

    Danger XBW Groentje

    Berichten:
    2.146
    Leuk Bevonden:
    0
    En?

    Ik vind ook dat Matchmaking zuigt. Ik kan nooit een team slayer'tje doen in Zanzibar via matchmaking. Alleen als skirmich ga doen krijg ik wel is Zanzibar. Ik vind een Slayer op Zanzibar ook wel is leuk. Maarja dat kan niet via matchmaking. Ik vind matchmaking voor Skirmich ook nog is te lang duren. Soms heb je CTF en dan ben je binnen 2 minuten klaar. En dan kan je weer 1.5 minuut wachten met laden. Maar echt zuigen vind ik niet alhoewel ik toch liever een server uit een serverlijstje uitpik.
     
    Laatst bewerkt: 15 mrt 2005
  11. Danger

    Danger XBW Groentje

    Berichten:
    2.146
    Leuk Bevonden:
    0
    dubblepost
     
    Laatst bewerkt: 15 mrt 2005
  12. eL_C!D

    eL_C!D Active Member

    Berichten:
    105
    Leuk Bevonden:
    0
    moeten wij iemand serieus nemen die Swaard typt?
     
  13. MORPHEUS

    MORPHEUS SNAKE

    Berichten:
    726
    Leuk Bevonden:
    0
    Of een thread waar 'wat lul je' en 'this is bullshit' in word gereageerd?
     
  14. pindakaas

    pindakaas pindakaasNL

    Berichten:
    595
    Leuk Bevonden:
    0
    Weet je hoeveel topics er al zijn over Halo 2. Alles wat er niet klopt of wel klopt wordt een aparte thread voor aangemaakt...
     
  15. exilim

    exilim mASter_eXiLim

    Berichten:
    172
    Leuk Bevonden:
    0
    Helemaal met pindakaas eens... Maar eigenlijk is het wel waar, de maps zijn misschien wel heel simpel, ze zijn wel super om te spelen.:) Enne over die wapens dat valt nog wel meej, maar ja dat plasma zwaard is egt voor n00bs als je geen kills kan krijgen dan moet je het plasma sword hebbe, maar dat ding verpest de hele game!
     
  16. R E M I X

    R E M I X LektrokuteD

    Berichten:
    115
    Leuk Bevonden:
    0
    ik ben het helemaal met hem eens. Er zijn veel dingen die niet kloppen in halo 2. Zoals wanneer je bij ctf gelijkspeelt, en verliest omdat het andere team het laatst gescoort heeft. En wanneer je bv. 20 kills maakt en slechts 5 keer gekilled bent en toch zakt je level, omdat je bij een slecht team speelt en daarom verliest en ook is de sniper veel te sterk
     
  17. Grote Smurf

    Grote Smurf Tsjah...

    Berichten:
    318
    Leuk Bevonden:
    0
    De enige echte n00bs die ik ken zijn degene die blaten dat het plasmazwaard de game verneukt. Die gast met dat ding is zo vreselijk makkelijk te killen. Iemand met zo'n zwaard is net zo gevaarlijk als iemand met een shotgun of dubbel magnum. Daar loopt toch ook niet iedereen over te gillen dat die zo zwaar overpowered zijn? |:-
     
  18. woolyonline

    woolyonline I will kill you!!

    Berichten:
    929
    Leuk Bevonden:
    0
    Geen balans, dikke vette bullshit. Wedden dat ik vaak genoeg iemand close range iemand met een zwaard neer haal met een dual wield. Het is volgens mij juist goed gebalanseerd, alleen het op sommige maps het beperkt snipen is slecht (1 team heeft op burial mounds bijv 2 snipers, dat kan heel nadelig zijn) Verder kan elk team juist zelf zijn tactiek bepalen, een dual wieldend team kan ook heel erg sterk zijn, geloof me, er zijn mensen die je met dual magnum eerder neer hebben dan dat jij van plasma naar battle rifle kunt swappen.

    greetz wooly
     
  19. Pimbech

    Pimbech Halo 1 FTW

    Berichten:
    463
    Leuk Bevonden:
    0
    bale ouwe... je spirituele gave is passe.

    Maareh... ik ben het eens met de threadmen... Halo2 is gewoon geen Halo,
    omdat als ik de campaign speel niet het Halo(1) gevoel krijg.
    Bij Halo2 speel je ook nog is die roze nerd wat helemaal idioot is en ze lullen
    allemaal Engels.
    De sharme van het spel is volledig verdwenen en daarbij komt ook nog is dat
    de makers helemaal geil werden van Xbox Live, hun hele aandacht is daarop gericht.
    Ze hadden te weinig tijd om gewoon beide onderdelen (single en multi) goed
    te ontwikkelen.

    Want zeg nou zelf, als je geen xbox Live hebt is Halo2 nix aan. Maar zonder
    xbox Live is Halo1 nog steeds een topper!

    Respect voor iedereen die HALO2 helemaal top vinden, ik ben iig diep teleurgesteld.
    Want ik had net zoals jullie echt zin in deze game.
    Ik heb hem dan ook maar 1 week in huis gehad en toen verkocht.
     
  20. Barcode

    Barcode je moet toch wat...

    Berichten:
    1.421
    Leuk Bevonden:
    0
    Als dat plasma zwaard je niet bevalt dan zet je het tog gewoon uit ;)
    voor de rest vond ik halo 2 een hele toffe game ook al viel hij een beetje tegen door die verschrikkelijke hype :confused: maar tog vind ik hem ook goed zonder xbox live aangezien ik dat niet heb.... :)

    ik ben het dus best wel met Grote smurf eens :D
     
    Laatst bewerkt: 14 mrt 2005

Deel Deze Pagina