[PC] Pc game prijzen niet normaal hoog.

Discussie in 'Games' gestart door Elendill2003, 14 mrt 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Elendill2003

Elendill2003 For those who gave

Leuk Bevonden:
    0
    Hoi en welkom in mijn anti "verhoog de pc game prijzen" topic. Ik heb vanmiddag half life 2 gekocht, omdat ik vond dat dat het enige pc spel was waar ik mijn zuurverdiende centjes aan kon uitgeven. Naja dus ik kom daar (had berekend ongeveer 27,50 kwijt te zijn met een cd bon en mn Vig pu card) blijkt dat het na aftrek van alle kortingen en bonnen 42 euro te zijn. Dus ik vraag verbaasd: huh hoe duur is ie dan normaal? 60 euro was het doodleuke antwoord.

DIT KAN DUS VERDOMME NIET HE, CONSOLE SPELLEN ZIJN AL ASOCIAAL DUUR EN DAN GAAN ZE ONS DIT OOK NOG FLIKKEN? NOU.. ZO BLIJF IK LEKKER BRANDEN TOT IK ER BIJ NEERVAL......

(en nu maar weer gouw mn legale half life gaan spelen :p)

2. boessie3

boessie3 Milo NL

Leuk Bevonden:
    0
    NOu Half life 2 is zeker ze geld waard!!!!!!!!!
    En ga jij maar lekker verder downloaden jongen....;)

3. Beowulf

Beowulf Intellectual Killer

Leuk Bevonden:
    1
    54,99 is de adviesprijs, dus als je 60 betaalt betaal je teveel. sorry. dan komt dat dus neer op 5 euro meer dan andere nieuwe pc spellen. 5 euro meer voor één van de beste en langstverwachtte pc spellen ooit. Is eigenlijk niet eens de moeite van het aanmaken van een tread waard. Accepteer dat dit soort spellen duur zijn in de ontwikkeling, tientallen miljoenen om wel te verstaan, dus als jij dat dan meteen wilt spelen dan zul je daar ook voor moeten betalen. Komt het boven je begroting uit... dan weet je dat als je wacht dat je het spel ook kunt spelen. Een spel vergelijkbaar in grafics en releaseprijs, Doom3 is nu al een tijdje 25 euro, ik denk na ongeveer een half jaar (kwam in augustus 2004 uit en is dus al een tijdje 25 euro).
    Blijft nog altijd goedkoper dan console games. Ik vind het prima dat je vindt dat de spellen niet te duur mogen zijn, maar de aanleiding is nou niet zo heel denderend vind ik.

Laatst bewerkt: 14 mrt 2005
  4. Barcode

Barcode je moet toch wat...

Leuk Bevonden:
    0
    als je nagaat dat spellen voor de consoles al 60 euro zijn vind ik dat de pc gamers niet zo heel erg ten klagen hebben, ik kan amper meer rondkomen door het uitgaan, _O_ een vriendin _O_ en al die spellen die ik per se wil hebben :'-(

5. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
    GC Shop Prijs: € 47,50 standaard bij gcshop, dus volgende keer gewoon bij gcshop bestellen :). Je had nu nog een kortings bon en die pas, maar die bon is 1 malig en die pas 1x per maand dus zoek niet verder en klaag niet zoveel koop gcshop :+.

6. Conquistador

Conquistador XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5
    FRS naait iedereen met de prijzen van de games. Trouwens als je wilt spelen werk dan voor je game, geeft mij in iedergeval veel meer plezier.

7. Volkoren

Volkoren Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Hier zijn al heel wat threads over, gebruik svp de [search]zoekfunctie[/search] om ze te vinden :)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina