[XOne] [Centraal] content downen (problemen & overige vragen)

Discussie in 'Games' gestart door xboxuser, 15 mrt 2003.

  1. BlueShadow NL

    BlueShadow NL Active Member

    Berichten:
    12
    Leuk Bevonden:
    0
    MT:1
    TC:1
    NT:1

    w:0000-000B
    Y:00A8-4840
    Z:0000-0000
    X:0000-F020

    P:15/25 (dit heb ik twee keer gedaan de tweede keer kwam er 11/25)
    L:169MS(170MS)
    Alvast bedankt.
     
  2. BlueShadow NL

    BlueShadow NL Active Member

    Berichten:
    12
    Leuk Bevonden:
    0
    Help me nou aub!!
     
  3. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    je hebt package loss ... de enige oplossing nieuwe kabels ... als dat niet werkt ... dan is het een probleem van je provider en dan moet je gaan klagen bij provider
     
  4. BlueShadow NL

    BlueShadow NL Active Member

    Berichten:
    12
    Leuk Bevonden:
    0
    ok hartstikke bedankt daar kan ik wat mee;)
     
  5. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    ik bedoelde packet loss ... (dacht aan me vakantie :p)
     
  6. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
  7. supervlieg

    supervlieg Asleep at the wheel

    Berichten:
    8
    Leuk Bevonden:
    0
    Ok, wegens sluiting van mijn vorige thread, hier nog een keer mijn vraag. (ik heb proberen deze hele thread door te lezen, maar bijna 30 pagina's is me toch iets te gortig, zeker na ongeveer twintig posts "bij mij werkt het wel". De centrale monster threads zijn niet altijd even efficient, omdat het gericht zoeken naar een oplossing van je probleem niet echt mogelijk is.)

    Dus daarom nog een keer mijn vraag:

    Ik probeer Project Gotham Racing 2 te updaten voor Xbox live, aangezien ik een bericht krijg dat live niet werkt zonder de update. Maar die update start nooit. Er staat connecting to xbox live voor de update, dan verschijnt er een heel klein streepje op de loading bar en vervolgens zegt ie (na lang wachten) dat de Xbox live niet beschikbaar is.

    En dat terwijl ik Halo 2 wel meteen aan de slag kreeg, die vroeg ook om een update en die werkte zonder problemen.

    Heeft iemand dit probleem al eens gehad, en zo ja wat zou de oplossing hiervoor zijn?
     
  8. Seda

    Seda Active Member

    Berichten:
    411
    Leuk Bevonden:
    1
    supervlieg, heb hetzelfde probleem. Ik heb de updates van Ghost Recon 2, Splinter Cell Pandora Tomorrow, Rainbow Six : Black Arrow en Pro Evolution Soccer 4 proberen te downloaden, maar heb exact hetzelfde probleem. Welke provider gebruik je? En noteer even je waardes wanneer je de Troubleshouter hebt uigevoerd, kan Fardo ff checken of die correct zijn. Misschien dat het probleem bij chello ligt? :confused:
     
  9. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Bij threads als "ik kan content van spel A niet downloaden" ... en dan voor elke game een nieuwe thread openen word ik gek ...Tevens ben ik en !SIC! een van de weinige die de threads leest en mensen daadwerkelijk helpt. Met een vezardiging van onduidelijke threads heb ik geen zin en geen tijd om elke keer opnieuw het wiel uit te vinden. Dus de vraag is:

    1. Welke Provider:
    2. Wat is je setup: ICS, Router of direct
    b) als het antwoord ICS of Router is ... heb je al een directe verbinding geprobeerd
    c) als je antwoord Router is welk merk router heb je?
    d) als je ICS gebruikt. Werkt het dan wel als je firewall uit staat
    3. Als dat wel werkt (of als dat niet kan met je provider) wat zijn dan je L en P en MT IC en NT waardes als je je oude setup gebruikt (ICS of Router) (ga naar troubleshooting (zonder disk xbox opstarten --> uit live --> setup --> networking) druk na conected to live op Y noteer L en P (moet rond de 20/20 liggen) ... druk vervolgens op A noteer MT NT IC deze 3 waardes moeten 1 zijn!

    al vast bedankt! NB ik zoek vandaag uit of een directe verbinding met chello ook kan werken
     
    Laatst bewerkt: 15 mrt 2005
  10. supervlieg

    supervlieg Asleep at the wheel

    Berichten:
    8
    Leuk Bevonden:
    0
    hmm, de troubleshooter heb ik nog niet geprobeerd, maar als de update bij Halo2 wel vlekkeloos ging, dan kan het toch niet aan de verbinding liggen? Is het dan niet een tekort aan servers voor overige games, waardoor niemand er doorheen komt?

    btw, ik snap wel dat jullie gek worden van de losse threads, maar bij een search kan je daar vaak makkelijker een antwoord in vinden. Misschien is een sticky met een faq hierover geen slecht idee.
     
  11. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    als de ene update klein is (Halo 2) en de andere update groot (PGR2) dan kan het best zijn dat je packets verliest en dat data niet over komt ... dit kan dus aan de verbinding/instellingen of provider liggen
     
  12. supervlieg

    supervlieg Asleep at the wheel

    Berichten:
    8
    Leuk Bevonden:
    0
    ok, ik zal er nog ff naar kijken. Thanks voor de info. Mocht het niet lukken dan post ik wel de resultaten van de troubleshooter.
     
  13. RuffRyder

    RuffRyder 360º

    Berichten:
    1.328
    Leuk Bevonden:
    2
    1. Welke Provider:
    Chello Classic

    2. Wat is je setup:
    ICS

    b) als het antwoord ICS of Router is ... heb je al een directe verbinding geprobeerd:
    Nee, heel gedoe met PC en kabels..

    d) als je ICS gebruikt. Werkt het dan wel als je firewall uit staat:
    Geen firewall..

    3. wat zijn dan je L en P en MT IC en NT waardes:

    1.00.5971.01
    W: 0000-000B
    Y: 0000-002D
    Y: 00A9-4800
    Z: 0000-0000
    L: 163 ms (164 ms) P: 20/20

    MT: 1 (0015-00F0)
    IC: 1 (0015-00F0)
    NT: 1


    Zo goed? :p


    En ohja, voorheen ging het wel altijd vlekkeloos, nu kan ik dus ineens geen updates voor SC: PT en GR2 downloaden :{.
     
    Laatst bewerkt: 15 mrt 2005
  14. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    je hebt een perfecte verninding .. ik weet dus niet waar het aan kan liggen ... omdat je net als Seda chello hebt... ben ik bang dat dat ook je probleem is
     
  15. Seda

    Seda Active Member

    Berichten:
    411
    Leuk Bevonden:
    1
    Het lijkt er dus op dat chello zijn zaakjes niet helemaal op orde heeft.
     
  16. Pim

    Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.887
    Leuk Bevonden:
    76
    Inderdaad. Deze spellen zijn allebei niet echt nieuw meer, wat kan verklaren waarom zo weinig mensen deze problemen hebben. Er is dus waarschijnlijk iets bij chello veranderd. Advies: Bel ze eventjes op:)
     
  17. axess

    axess time wasted

    Berichten:
    404
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb ook vervelende problemen ivm de updates, nadat ik unreal championship van hard disk verwijdered heb (dus ook de voorheen gedownload update) kan ik het niet meer downloaden terwijl het voorheen wel ging.
    Hetzeflde bij Ghost Recon 2 waar ik ook niet de update kan afhalen.

    wie weet wat te doen ? het zou erg van pas komen
     
  18. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    meer info graag

    1. Welke Provider:
    2. Wat is je setup: ICS, Router of direct
    b) als het antwoord ICS of Router is ... heb je al een directe verbinding geprobeerd
    c) als je antwoord Router is welk merk router heb je?
    d) als je ICS gebruikt. Werkt het dan wel als je firewall uit staat
    3. Als dat wel werkt (of als dat niet kan met je provider) wat zijn dan je L en P en MT IC en NT waardes als je je oude setup gebruikt (ICS of Router) (ga naar troubleshooting (zonder disk xbox opstarten --> uit live --> setup --> networking) druk na conected to live op Y noteer L en P (moet rond de 20/20 liggen) ... druk vervolgens op A noteer MT NT IC deze 3 waardes moeten 1 zijn!

    al vast bedankt!
     
  19. axess

    axess time wasted

    Berichten:
    404
    Leuk Bevonden:
    0
    1.
    Telenet (België)

    2.
    Router

    b)
    Ja, ik krijg dan geen verbinding |:-

    c)
    U.S.Robotics

    d)
    /

    3.
    1.00.5971.01
    W: 0000-000B
    Y: 0000-F001
    Y: 00A8-4860
    Z: 0000-0000
    L: 171 ms (178 ms) P: 20/23

    MT: 1 (0015-00F0)
    IC: 1 (0015-00F0)
    NT: 1
     
  20. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    de waardes zij goed ... maar je hebt packet loss :'-( ... klagen bij telenet of een anderere provider nemen
     
    Laatst bewerkt: 26 mrt 2005

Deel Deze Pagina