Kijk maar eens bij de vorige posts onder mijn user, wellicht dat dat je kan overtuigen... Ik begrijp je wantrouwen, maar.... Er werken mensen bij Ubisoft nederland en die mensen posten ook nog eens op dit forum. Is het zo raar dat ik hier post om iedereen op de hoogte te houden van de Ubisoft games? _0/ Michiel
niet handig om splinter cell en rainbow six op dezelfde dag uit te brengen. beide van ubisoft. marketingtechnisch een blunder. EDIT: goh ubisoft leest blijkbaar xbw. ik maak deze opmerking en 10 min later staat op de frontpage dat deze verder is uitgesteld.
Op het Rainbow six forum is ook nog niks bekend, zlefs een ubisoft medewerkers zegt niks te weten. Wel raar is het volgende: Dat is dus een ubisoft medewerker...
Weet niet echt wat ik nu nog kan geloven maar, denk dat ign en xbw het fout hebben. Op de lockdown site staat nu ook 31 maart dus denk dat het wel klopt.
Lijkt mij wel bruut spel. Dat snipen lijkt mij heel vet! Weet ook niet zeker of ie is uitgesteld of dat ik het moet geloven of niet, maar dat zien we wel.
Das op vrijdag ... en Ubi games komen meestal op donderdag uit (Splintercell CT ...) Dus ik weet niet wat ik er van moet geloven
AWWWW NIET VET. geef mij die game gewoon ik kan echt niet tot juni wachten. Trouwens het zou niet echt slim zijn aangezien dan betere games kunnen uitkomen en mensen het rainbowfranchise laten varen
Jep, altijd als je ergens werkt gelooft niemand je. Niet echt vriendelijk van mij trouwens. Hoe dan ook sorry en bedankt voor je bericht. Kun je ook spellen regelen lol...
Heb ik ook. Heb echt geen zin om meer te wachten. Wat voor spellen die ook heel goed zijn komen rond dezelfde uit?
No prob! Je was niet de eerste die die vraag stelde en vast ook niet de laatste! Anyways, US release is inderdaad later blijkt nu... En ik heb nog niks gehoord over de Europese release.......
FBI NL Van RS3: Black Arrow zei dat ze bij hem in de Intertoys al Lockdown hebben liggen.. Die kerel is echt wazig..:{
In de Intertoys folder staat dat ze hem al wel hebben en bij intertoys zeggen ze dat ze hem morgen of overmorgen hebben :{