Hoe is ie nou eigenlijk? Is ie goed of niet? Moet ik hem kopen, of beter wachten tot Blinx einde van de maand uitkomt? Thanx!
leuk he!! eerst een Topic hierover openen, met 0,0 tekst erin en nu opeens wel een(dezelfde) alleen dan wel met Tekst]:-
Klote dag gehad? Zit je inlegkruisje scheef? [ontopic] Hitman 2 is COOL!!! De coolste kale man sinds Pim Fortuyn
Geweldig spel, maar je moet er van houden denk ik. Net weer even beter dan hitman 1 voor PC. Je kan geloof ik voor de PC een demo downloaden.
ik heb Hitman sinds 5 uur, en heb tot nu gespeeld. net klaar met eerste level]:- en stealthen gaat hartikke moeizaam, op 1 of ander manier wordt je altijd ontdekt, erg vaag. en sneaky killen met touw gaat ook moeizaam, die gasen elke keer achter zich en als ze jou zien rennen ze weg. ondanks dat is het toch een erg leuke game.
ondanks het feit dat ze heletijd achterom kijken is al irritant. daardoor gaat het vaak moeizaam. ik moest elke keer achter hun aan rennen.
dat wel, ze konden beter dat kruip gedoe sneller maken. want als je loopt om hem te wurgen gaan ze achterom kijken. en als je kruipt kruip je weer te langzaam.........