Rare opmerking mod

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door SoulFighter, 15 mrt 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. SoulFighter

    SoulFighter XBW Zeur

    Berichten:
    823
    Leuk Bevonden:
    0
    Hey,

    ik open een thread omdat ik een probleem heb met mn pc brander. ziehier.
    http://forum.xboxworld.nl/showthread.php?t=69678

    hier wordt normaal op gereageerd totdat volkoren dit zegt en het topic sluit:
    dit vindt ik nogal raar, want er wordt helemaal niet over warez gepraat, alleen over dvd's branden (en iedereen weet dat niet-omgebouwde xboxen gewoon dvds kunnen lezen, vaak zelfs gebrand) dus ik volg dit niet helemaal.

    dit is ook niet de eerste keer dat een mod lomp reageerd, t niveau daalt een b-tje :mad:.
     
    Laatst bewerkt: 15 mrt 2005
  2. The Pulser

    The Pulser Taking Back Sunday

    Berichten:
    1.456
    Leuk Bevonden:
    0
    hahaha

    ja je hebt helemaal gelijk!!

    er wordt met geen woord over warez of andere illegale praktijken gesproken en volkoren trekt gelijk zijn conclusie en sluit de treat zonder enige reden...

    het is inderdaad bijzonder triest :{
     
  3. CasPerZerZ

    CasPerZerZ *Sorteert Pallets

    Berichten:
    341
    Leuk Bevonden:
    0
    Dit ligt volgens mij aan de persoonlijke ervaringen van de mod hoor,mijn beste vriend(XBOX ADDICT) heeft een thompson drive en die is nagenoeg dood en heeft ook nooit gekopierde cd's of dvd's afgespeeld.Ook niet toen hij hem pas had.Mijne daarintegen,met een samsung drive,speelt alles af,ook gebrande mp3's.

    Gewoon een foutje denk ik.

    Er bestaat ook een manier van modden waarin je de bios van de xbox zelf vervangt(xbox dashboard) in een andere die WEL toestaat dat je gekopierde zooi speelt enz.

    Dit is zoals je al raadt illegaal en daarom denk ik dat het topic geclosed is.Gewoon omdat ze denken dat je iets hebt gedaan wat niet door de beugel van XBW kan ;)

    Mischien even posten in het ''vraag hier om een draad heropend te hebben''draadje van fardo?
     
  4. SoulFighter

    SoulFighter XBW Zeur

    Berichten:
    823
    Leuk Bevonden:
    0
    ja maar hij begint ook gelijk te zeuren over waarschuwingen, deed ie laatst ookal zonder dat ik iets fout deed.
     
  5. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Idd beetje raar dat deze dicht is gegaan. Helemaal omdat XBW zelf wel toe laat om met elkaar te discusieren over cd's zo te branden dat je xbox ze kan lezen. Foutje van een mod, kan gebeuren :) Als je het lief vraagt willen ze hem best wel weer open doen.
     
  6. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.743
    Leuk Bevonden:
    1.942
    Mods kunnen ook wel 1 en 1 bij elkaar optellen.Geef gerust toe dat 90% van dvd’s die gebrand worden illegale inhoud bevatten(games,films,mp3 ezv.).
     
  7. Gryphon

    Gryphon FritsmaN

    Berichten:
    1.148
    Leuk Bevonden:
    1
    Om hier nou helemaal een thread voor aan te maken is een beetje overdreven al heb je wel gelijk. Stuur m een PM ofzo.
     
  8. The Pulser

    The Pulser Taking Back Sunday

    Berichten:
    1.456
    Leuk Bevonden:
    0
    FFS!!!

    daar gaat het toch verdomme helemaal niet om???

    je mag toch branden?? je mag toch een brander kopen?? daar is helemaal niets illegaals aan, dus waarom zou je er geen vraag over mogen stellen!!

    dat is wat hij zegt en vraagt... en enkel omdat hij zegt dat de dvd's niet door zijn xbox herkent worden mag het niet gevraagd worden??

    wat een onzin! iedereen weet dat er xbox vaak gebrande dvd's gewoon kan lezen, net zo goed als dat iedereen weet dat CD-RW ook gelezen wordt door de xbox...


    en dat schijnheilige gedoe hier moet uberhaupt maar eens afgelopen zijn
     
  9. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Mja.... zoek op Bittorent. Op de 1e pagina vind je al een aantal threads die nog open zijn en waar gevraagd wordt hoe je dl snelheid kan verhogen. Dat gaat (mijns inzien) veel eerder richting warez dan dit.
     
  10. alkmaarder

    alkmaarder Active Member

    Berichten:
    5
    Leuk Bevonden:
    0
    die nogal vervelende (en dan houd ik het netjes) mods hierzo moeten een keer ophouden met al dat gezeik op wat wel en niet mag, dan is het weer een opsomding, dan weer dit dan weer dat, word eens wat relaxter jongens! En maak je niet overal druk om, dat scheelt jullie zelf een hoop gedoe, en dat maakt het ook wat aangenamer voor de gebruikers, want jullie gaan de laatste tijd wel errug ver 8)
     
  11. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Vind dit ook weer een beetje ver gaan. Er is hier gewoon een beleid dat je niet over warez e.d. mag praten. Als je dat wel doet krijg je gewoon een slotje. Maar als het gaat over branden van dvd's is er niets aan de hand


    Geregistreerd op: 20-08-2004
    Posts: 4
    8)8)
     
  12. BoneCrusherrr

    BoneCrusherrr Cold SynerGy

    Berichten:
    311
    Leuk Bevonden:
    0
    vriend, mp3 is legaal, films ook dacht ik.
     
  13. The Pulser

    The Pulser Taking Back Sunday

    Berichten:
    1.456
    Leuk Bevonden:
    0
    daar ben ik het niet mee eens...

    er moeten regels zijn, bijvoorbeeld over het modden ven je xbox dat moet gewoon niet toegelaten worden... threads die geopend worden terwijl het al tienduizend keer in andere threads is gevraagd moeten gesloten worden... members die zich niet aan de regels houden en/of spammen/irritant zijn moeten gebant worden...


    dat zorgt er namelijk voor dat het forum netjes blijft...

    maar om nou een thread te sluiten omdat het HEEL in de verte iets met illegale dingen te maken heeft vind ik gewoon belachelijk! weet jij veel wat hij wil branden of afspelen? Misschien wel een zelfgemaakte video van zijn hond ofzo... for fuck sake doe eens normaal en trek geen voorbarige conclusies DAT maakt dit forum een stuk prettiger...

    en over downloads begin ik maar niet, ik zelf vind het niet zo'n probleem (iedereen doet het), maar ik kan me goed voorstellen dat ze dat soort illegale praktijken willen vermijden

    edit: typo pim je moet niet zo zeuren ;)
     
    Laatst bewerkt: 15 mrt 2005
  14. DS The Best

    DS The Best Whitepoison

    Berichten:
    740
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben het er 100% mee eens dat er niet over illegale dingen gepraat mag worden. Maar ik lees in andere topics (waar mods ook in posten) dat precies wordt verteld welke gebrande CD's wel en welke niet door de XBox gelezen kunnen worden. En dit topic (wat zojuist gesloten is) is eigenlijk net zo'n vraag. "Waarom werken mijn DVD's niet op de Xbox?" Ik snap niet waarom dat niet mag, en waarom CD's wel mogen...
     
  15. Ak-47(P)

    Ak-47(P) I love myself

    Berichten:
    473
    Leuk Bevonden:
    8
    Mensen moeten niet zeuren. Als DVD Branders legaal worden verkocht en DVD+Rtjes, maar die speelt zn dvd speler niet af, is er niks mis met zijn topic. Stuur even een pm naar HanTheMan. Die is daar ook moderator en vraag even wat hij er van vind.
     
  16. Mike

    Mike Curaçao

    Berichten:
    2.064
    Leuk Bevonden:
    3
    Regels zijn er echt niet voor niks, en dat doen we heus niet om jullie op de vingers te kijken. Uiteindeijk zijn het jullie zelf die profijt halen uit die regeltjes. In een situatie zonder regels zou het forum dicht slippen met allerlei onzinnige troep en tienduizend threads die op elkaar lijken. Regels zijn nodig om de boel enigszins te structureren.

    Maar deze thread is inderdaad onterecht gesloten. Ik check even na waarom.
     
  17. Ak-47(P)

    Ak-47(P) I love myself

    Berichten:
    473
    Leuk Bevonden:
    8
    Als de mods en admins het deden zoals jij voor stelt alkmaarder, dan was het hier een grote puinhoop geweest. Regels zijn er inderdaad niets voor niets, dat zou je dus onderhand wel moeten begrijpen.
     
  18. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    (Ontrechte) reden is volgens mij wel duidelijk ;)
    Maar goede oplossing imo. Puik werk van XBW
     
  19. JKI

    JKI Ik wil bolletje

    Berichten:
    2.680
    Leuk Bevonden:
    0
    Als Volkoren hier nou zelf eens zou reageren zouden we al een stuk verder zijn O-) .

    Maar ik denk dat we gewoon ff op moeten houden met hier te discusseren omdat we het er allemaal over eens zijn dat die thread weer open moet, en Mike is er al mee bezig...
     
  20. Volkoren

    Volkoren Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.096
    Leuk Bevonden:
    3
    Ten eerste dit hoort in dit topic, dat had je nu wel moeten weten.

    Ten tweede: Ik kan niet controleren of je de dvdbrander gebruikt voor legale of illegale dingen, als jij zegt dat ze het niet op je Xbox doen kan ik niet nagaan of je games of films bedoeld die je voor jezelf heb gekopieerd... Ja sommige mensen doen dat!

    Je krijgt in dit geval het voordeel van de twijfel, ik gooi het topic weer open maar ik blijf het topic in de gaten houden.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina