Splinter Cell Chaos Theory

Discussie in 'Algemeen' gestart door hennieheino, 15 mrt 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. hennieheino

hennieheino Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Helaas heb ik geen Xbox live. Is het wel de moeite waard om splinter cell te kopen. Mijn vraag is dus is het spelen er van wel de moeite waard zonder Xbox live??

2. Berrie

Berrie Nakkie d'r bij?

Leuk Bevonden:
    0
    Jazeker. De campaign gaat er bij mij altijd om. En die zijn altijd zeer goed en deze blijkbaar weer. Zelf lijkt me de MP niet zo vet maar heb het nog nooit gedaan. Maar de SP is in ieder geval super!

3. Pimmy

Pimmy Take it easy

Leuk Bevonden:
    2
    Je kan alles doen behalve de online versus mode, dus het is zeker niet zonde om hem te kopen! Online is echt super gaaf maar het spel is nog steeds een topper zonder.

4. tha messenger

tha messenger limited

Leuk Bevonden:
    2
    En je hebt coop splitscreen wat helemaal vet is.

5. Cole Trickle

Cole Trickle Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    Ben je bekend met een eerder deel? Zo ja, dan kan je waarschijnlijk zelf je vraag beantwoorden. Vond je de vorige leuk/geweldig is dit denk ik een must (gebaseerd op de demo). Was het niks, niet kopen :).

Ken je splintercell niet? Misschien eerst deel 1 kopen? Dit deel gaat tegen een mooie prijs over de toonbank of kijk even op de bazar. Ook kan je natuurlijk dit draadje even lezen wat andere members vinden. Let wel de meeste zijn fan, dus op zijn minst bevooroordeeld :).

De link is in feite een draadje met het gelijke onderwerp, graag daar doorgaan.

/edit sorry verkeerde link

Laatst bewerkt: 15 mrt 2005
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina