Heeft iemand al een winkel gezien waar is Silent Hill 2: Inner Fears te koop is (geen webwinkels graag). Ik wil deze game namelijk graag hebben en hij is officieel al sinds vrijdag uit.
~ga is bij de gameshop in den haag kijken..daar heb ik hem vandaan of in Naaldwijk daar heb ik hem ook zien liggen
US: Silent Hill 2 Restless Dreams Europa: Silent Hill 2 Inner Fears Kwenie waarom, ze zijn verder identiek...
Ik heb hem, hij is erg gaaf en inderdaad creepy, wel bijzonder genre dat psycho horror Anyways heb hem gekocht bij Futurezone in Rotterdam, had tevens de laatste Hitman 2 meegenomen. Dat zijn weer twee erg leuke aankopen
Tja... levensduur is niet superlang, maar het is wel een heel goed spel van Konami... Ik heb de PS2-versie ooit al uitgespeeld, als je mijn review evt. wilt lezen (om een indruk te krijgen van de game), check dan de volgende link (ik hoop dat dit toegestaan is hier): http://p2g.mxmm.com/review.php?titel=Silent Hill 2
De xbox versie duurt wel drie à vier uur langer dan de ps2 versie, je kan namelijk ook het verhaal van Maria spelen.