Splinter Cell:CT Enkele vragen over multiplayer (co-op en adverserial)

Discussie in 'Algemeen' gestart door SluipSchutter13, 15 mrt 2005.

  1. Michiel@ubi

    Michiel@ubi Ubisoft Nederland

    Berichten:
    321
    Leuk Bevonden:
    0
    Zo, weer een paar potjes co-op verder... :)

    Als je doodgaat dan stopt de missie en krijg je een -failed- boodschap. De levels zijn zo opgebouwd dat je 'm niet kan uitspelen in je eentje. Je moet echt samenwerken om te winnen.
    Je hebt wel de bekende adrenaline spuit waarmee je je maatje weer kan reviven, maar dat moet je doen binnen een bepaalde tijd.
     
  2. BoneCrusherrr

    BoneCrusherrr Cold SynerGy

    Berichten:
    311
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat is zeker wel mooi, maar ik hoop dat je dan er wel maar 1 hebt en niet unlimited :eek:
     
  3. Ruttyx

    Ruttyx Oh inverted world

    Berichten:
    2.830
    Leuk Bevonden:
    5
    Dat eerste zinnetje maakt jaloers :p Maar heb je tijdens de missies ook savepoints?
     
  4. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Wat moet ik me bij die clan-support voorstellen dan :confused: Je kan immers maar met 2 man in 1 team (2 spies, 2 mercs) ... Of is het zo dat je een aantal man in een clan hebt, en dat er gewoon telkens 2 gaan spelen ?

    Ben benieuwd ...
     
  5. Mirik

    Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.476
    Leuk Bevonden:
    3
    Tja, net als in Rainbow Six, alleen speel je dan matches met weinig mensen tegelijk :)
     
  6. gladiatorxxx

    gladiatorxxx Microsoft Rules!!

    Berichten:
    22
    Leuk Bevonden:
    0
    @ McSparkle

    Thx voor die video !! is vet man !! :D
     
  7. Vengo

    Vengo Active Member

    Berichten:
    192
    Leuk Bevonden:
    0
    Misschien dat deze vraag niet te beantwoorden valt maar ik vraag em toch :D:

    Is het verhaal interessant (bijv. met plotwendingen) en wordt het verhaal op een goede manier afgesloten en niet gerusht, omdat de makers op het laatst te weinig tijd hadden?? Komt alles zeg maar op een mooie manier samen??

    Ik houd nm. van de verhalen.
     
  8. Mirik

    Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.476
    Leuk Bevonden:
    3
    Ja, ik vond het verhaal en hoe het verteld werd zeker de beste uit de serie. Mooie tussenscenes en leuke twists.
     
  9. Michiel@ubi

    Michiel@ubi Ubisoft Nederland

    Berichten:
    321
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, je kan saven waar je wil! :)
     
  10. Darkon 83

    Darkon 83 Active Member

    Berichten:
    1.662
    Leuk Bevonden:
    0
    ok nu heb ik een vraag, kan je ook spy vs. bot doen?
     
  11. Renegades NL

    Renegades NL Active Member

    Berichten:
    1.019
    Leuk Bevonden:
    2

    ohhhh shit mijnen.... hoe kom ik daar nu langs 8)
    Nou dan voeg je me even toe dan kan ik laten zijn hoe je als spy sluipt :cool:

    Er zijn..even tellen... er zijn 8 manieren om in de hospital te komen. Als je goed aan je partner doorgeeft waar jij merc ziet. En natuurlijk niet lawaai gaat maken dan kun je best ongezien de hospital binnenkomen.

    NOG FF IETS BELANGERIJKS !!!

    Kunnen merc zichzelf nog dood maken zonder dat daar eigenlijk een penalty om staat. Ik weet nog wel dat als je bij cinema allebij dood ging dat velen zichzelf en hun partner opbliezen zodat ze allebij nieuwe mijnen en shit hadden. Dan was het gelijk onderhand onmogelijk om die map als SPY te halen. Met 6 mijnen was ie namelijk al moeilijk maar met 12 _0/
     
  12. SluipSchutter13

    SluipSchutter13 XboX 360

    Berichten:
    391
    Leuk Bevonden:
    0
    Trouwens voor de wanhopige onder ons die camo suit zo k*t vinden.
    De spy is gewoon te zien met Motion Tracker(die rode vision) dus als hij met camo suit loopt, is hij gewoon zichtbaar.
    Enuh... Het leuke is ook dat je soms dingen kapot kan schieten, of op een knop kan drukken waardoor een nieuwe gang opengaat.
    Neem een voorbeeld uit die trailer, waarin een graafmachine een muur kapot slaat.
    Of in de MP Beta versie, waarin je onder die sauna al die buizen kapot kan knallen.

    Over mijnen gesproken, er is een nieuwe mijn.
    Een Poison Mijn, er word gif vrijgelaten wanneer de spy door de laser heen gaat.
    Als je net op tijd bent bij een medic kist, heel snel, dan leef je nog.

    De mercs hebben nu ook 3 wapens te kiezen, Shotgun, Uzi, en die oude auto-machine gun ofzo.
    Spies hebben een veel cooler pak aan, en als er een mercenarie in het water staat, en je schiet daarop, staat ie onder stroom :)
     
  13. Pimmy

    Pimmy Take it easy

    Berichten:
    3.197
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik bedoel dat het meer een shooter werd doordat de sewers niet echt een optie waren omdat de mercs veelste ver naar binnen konden. Loop je je spawn uit en in één keer staat daar zo'n merc.
     
  14. twi

    twi Active Member

    Berichten:
    705
    Leuk Bevonden:
    5
    Quicksaves zijn dus ook na een reboot van je Xbox beschikbaar? Misschien een rare vraag, maar n.a.v. de demo heb ik qua saves niet zoveel houvast omdat niks definitief werd bewaard :+
     
    Laatst bewerkt: 16 mrt 2005
  15. Michiel@ubi

    Michiel@ubi Ubisoft Nederland

    Berichten:
    321
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja dat is wennen, had ik ook in het begin.
    Saven gaat wel heel snel, dat valt mee.
     
  16. Rovak

    Rovak Guest

    Michiel, zou je ons misschien een voorproefje kunnen geven van de co-op mode, een filmpje misschien :p
     
  17. Mirik

    Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.476
    Leuk Bevonden:
    3
    Quicksaves zijn ook beschikbaat na reboot etc.

    We maken morgen wel een co-op filmpje, dan hebben Jordi en ik onze retail versies kunnen we online, of eventueel met Michiel, en dan neem ik 't op. Kan Ubi 't mooi hosten. :)
     
  18. Michiel@ubi

    Michiel@ubi Ubisoft Nederland

    Berichten:
    321
    Leuk Bevonden:
    0
    Je hebt er één!
     
  19. Halo Master X

    Halo Master X Forza Motorsport

    Berichten:
    21
    Leuk Bevonden:
    0
    Is de Adverserial Mode (story, deathmatch en disc hunt) ook offline beschikbaar? Zo ja, met hoeveel man kun je dit dan spelen?
     
  20. Ruttyx

    Ruttyx Oh inverted world

    Berichten:
    2.830
    Leuk Bevonden:
    5
    Psst, staat aan het begin van dit topic ook ergens.
     

Deel Deze Pagina