[prisoner of war] uitgespeeld !

Discussie in 'Algemeen' gestart door xpv, 22 aug 2002.

1. xpv

xpv xpv1

Leuk Bevonden:
    0
    prisoner of war uitgespeeld !

at last, pow uitgespeeld
    een aardige opgave maar een grote voldoening als je eindelijk castle colditz kunt verlaten. vrij frustrerend als je een item weer eens niet 1 2 3 kunt vinden maar oefening baart kunst en nu dat ie uitgespeeld is pleur ik hem in een hoekje zodat ik weer verder kan gaan met HUNTER .
    voor tips hints & tricks weet je me te vinden.
    see you.

2. RumbleBumble

RumbleBumble Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Re: prisoner of war uitgespeeld !

Okay gefeliciteerd!

3. xpv

xpv xpv1

Leuk Bevonden:
    0
    bedankt. nou jij nog ?

4. RumbleBumble

RumbleBumble Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    'k heb PoW niet, mag ik jouwe hebben nu je hem toch hebt uitgespeeld? :9

5. The Messenjah

The Messenjah Rotondés

Leuk Bevonden:
    4
    ok, tip nodig: ik ben nu in level 2, heb die tape afgespeeld, en nu moet ik een duits uniform hebben. waar zijn die!?! dat ventje die dingen verkoopt heeft ze "out of stock". Ik ben al uit puure frustatie gewoon over een hek geklommen, heel end gelopen (over een of ander bouwterrein) heleboel currency gepakt en weer vrolijk terug gegaan:D help me!

6. Sultan_of_Swing

Sultan_of_Swing Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    In het Laundry ding, dat is aan de oostkant van het kamp geloof ik. Er staat raar torentje op palen naast, (kdenk een watertoren)

7. Xboxer14

Xboxer14 Guest

Nou in The german Store, volges mij ten westen van de prisoner compound, er loopt een guard steeds heen en weer. dus je moet 1 van die andere prisoners gebruiken om ze af te leiden doe dat in die hoek van het hek, je klimt erover en dan ligt in dat gebouw een Guard Uniform. je moet wel de brass key hebben die ligt in de keuken

8. xpv

xpv xpv1

Leuk Bevonden:
    0
    juistem jij heb t spelletje door.

9. The Messenjah

The Messenjah Rotondés

Leuk Bevonden:
    4
    Muahahaha, ik was al heel vaak in dat rare gebouwtje gegaan met die guard die ervoor heen en weer loopt, maar ik zag niet dat daar dat uniform lag8) en ik ben er in gegaan zonder de hulp van die andere gastjes:cool:

10. Xboxer14

Xboxer14 Guest

sorry maar dat lijkt mij echt bijna onmogelijk :confused:

die guard loopt egt snel heen en weer, en je moet over het hek klimmen. en dan ook nog de deur openen met de sleutel

of heb ik het nou mis :confused:

11. The Messenjah

The Messenjah Rotondés

Leuk Bevonden:
    4
    Ik weet niet, mij lukt het altijd...:D dan roept die guard wel nog dat ie iets ziet maar dan ben ik al binnen

12. Martijn

Martijn I have returned!

Leuk Bevonden:
    1
    Dat heb ik als volgt gedaan (met de hulp van W*)

Je gaat over het hek, dan achter het huis zitten, pleurt dan een steentje tegen een paar vaten als de guard aan de andere kant van het huissie is dan jij, hij hoort dat geluid, gaat er opaf, jij loopt om, heb je tijd zat om het huissie in te gaan.

/Edit WouteR : * betekend dus Wouter en niet Walkthrough :).

13. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Dat is veel verder weg :) Ik ben daar ook helemaal geweest (was overal geweest :D) maar bleek dus dat je dat gewoon kon halen in dat hutje achter je eigen barrack ]:-

14. unrealmaster

unrealmaster Badboy Killa

Leuk Bevonden:
    0
    Re: prisoner of war uitgespeeld !

heey ik heb je hulp nodig. ik zit in level 5 missie 2. ik moet op dat balkon komen om een foto van de spion te maken, maar daar heb ik een grijphaak voor nodig en die kan ik nergens vinden, ik heb me helemaal rotgezocht maar ik heb em nog steeds niet. zou jij me kunnen helpen. bij voorbaat thanx job

15. xpv

xpv xpv1

Leuk Bevonden:
    0
    De grapplehook hangt aan 1 van de houten planken,waar je overheen kan lopen die aan de muur zijn bevestigd boven het pleintje,waar je bijv.blikjes kunt proberen om te gooien voor geld.
    Als je nu via dat touw omhoog klimt dan neem je de hook gelijk mee en volgens mij zit je dan op de goede route om de spion te ontmaskeren.

Deel Deze Pagina