De camera voelde nogal zweverig aan in de demo en zat te dicht op Sam, wat niet zo was in deel 1 en 2. Is dit nog verandert voordat de game werd gedrukt?
Ik had niet erg last van de camera, ik vond het alleen raar dat als sam een tegenstander pakte, dat z`n ogen er een beetje uitsprongen Hier dus geen camera problemen, vreemd.
Dat is een beetje uit eigen ervaring, kunnen wij moeilijk reageren. Ik kan je vertellen dat ik zelf die ervaring niet had, vond de afstand goed. Over het uitspringen van de ogen: Die karakters die Sam pakt zijn bang en geschrokken (mes op de keel, duistere gedaante die hun arm bijna breekt etc.) vandaar dat hun ogen opensperren.
Ik had het over Sam z`n ogen, misschien die van hun ook wel, maar die ogen van Sam zijn op dat moment echt op het punt om eruit te vallen
Ah okay, dat is denk ik wel gefixed, want dat valt mij absoluut niet op in deze versie die ik uitgespeeld heb. Ligt ook aan de lichtval misschien.
Mja klopt wel een beetje dat Sam in de demo vrij fucked up gezicht had. Hij trok onwijs gekke bekken en zijn ogen deden gek. Lag aan de animatie inelkgeval. Moet je maar is proberen, zoom in op Sam ze gezicht en laat je zien o.i.d. Dan begrijp je wat hij bedoeld. Ik had overigens ook geen probleem met de camera in de demo? Speelde juist lekker!
Ja die ogen waren te groot, de camera had ik geen moeite mee, behalve dan in de vuurtoren als je naar boven liep.
Gezichtsuitdrukkingen van Sqam waren niet volledig correct uigeveord, maar we hebben gekozen om toch de demo uit te brengen. Dit zijn keuzes die erg lastig zijn, maar Ubisoft wilde niet de demo uitstellen en de gamers nog langer te laten wachten! Dan maar een iets minder perfecte demo.
Ehm even een vraagje over Lockdown, in je signature staat release 31 maart, op de begin pagina van deze site staat het volgende: http://archief.xboxworld.nl/news/6453/ Wat is het nou ?
Is de storymode nu langer in splinter cell 3?Ik vindt namelijk dat splinter cell 2 ten opzichtte van splinter cell 1 veel te kort is,ik had er graag wat langer over gedaan. En komen er ook nog van die levels die je kan downloaden via live voor deze game?
Levels voor adverserial en coop kun je downloaden ja. Story mode is 10 levels lang, waar ik persoonlijk gemiddeld 1 uur per level over deed. Bijna altijd previes 1 uur. Ik speel denk ik redelijk traag, maar goed ik kan niet vergelijken met iemand anders. Je gaat ze zonder twijfel nog een paar keer spelen though, ze zijn zo mooi! Plus, het is niet altijd even makkelijk, dus om 100% score te krijgen...
hoelang duurt zo'n co-op level eigenlijk (hoelang zul je er dus ong. over doen)? Nog vrijwel niks over gehoord eigenlijk
Hangt een beetje af van je speelstijl, maar denk ook aan een uur ongeveer. Maar ik merk al als je een beetje ingespeeld bent op elkaar en goed samenwerkt, dan ga je er wel snel doorheen. Maar de eerste keer heb je denk ik wel dikke uren gameplay voor je geld.
Hangt een beetje af van je speelstijl, maar denk ook aan een uur ongeveer. Maar ik merk al als je een beetje ingespeeld bent op elkaar en goed samenwerkt, dan ga je er wel snel doorheen. Maar de eerste keer heb je denk ik wel dikke uren gameplay voor je geld. en daarna voor de 100% natuurlijk!
voor de 100% gaan kan me eigenlijk niet zo veel boeien.. k speel de game voor m'n plezier en om gewoon te doen wat me op dat moment het vetst lijkt. K ga niet speciaal spelen voor de 100%, ook al is het miss heel erg uitdagend.