De camera

Discussie in 'Algemeen' gestart door JDH, 15 mrt 2005.

  1. JDH

    JDH Born to Rock

    Berichten:
    325
    Leuk Bevonden:
    0
    De camera voelde nogal zweverig aan in de demo en zat te dicht op Sam, wat niet zo was in deel 1 en 2. Is dit nog verandert voordat de game werd gedrukt?
     
  2. SluipSchutter13

    SluipSchutter13 XboX 360

    Berichten:
    391
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik had niet erg last van de camera, ik vond het alleen raar dat als sam een tegenstander pakte, dat z`n ogen er een beetje uitsprongen :)
    Hier dus geen camera problemen, vreemd.
     
  3. Mirik

    Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.476
    Leuk Bevonden:
    3
    Dat is een beetje uit eigen ervaring, kunnen wij moeilijk reageren. Ik kan je vertellen dat ik zelf die ervaring niet had, vond de afstand goed. :)

    Over het uitspringen van de ogen: Die karakters die Sam pakt zijn bang en geschrokken (mes op de keel, duistere gedaante die hun arm bijna breekt etc.) vandaar dat hun ogen opensperren. :)
     
  4. Elendill2003

    Elendill2003 For those who gave

    Berichten:
    943
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb nog niets gespeeld van deze game, maar t wordt wel tijd dat ik een spilnter cell game koop:p.
     
  5. SluipSchutter13

    SluipSchutter13 XboX 360

    Berichten:
    391
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik had het over Sam z`n ogen, misschien die van hun ook wel, maar die ogen van Sam zijn op dat moment echt op het punt om eruit te vallen 8)
     
  6. Mirik

    Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.476
    Leuk Bevonden:
    3
    Ah okay, dat is denk ik wel gefixed, want dat valt mij absoluut niet op in deze versie die ik uitgespeeld heb. Ligt ook aan de lichtval misschien.
     
  7. Pimmy

    Pimmy Take it easy

    Berichten:
    3.197
    Leuk Bevonden:
    2
    Mja klopt wel een beetje dat Sam in de demo vrij fucked up gezicht had. Hij trok onwijs gekke bekken en zijn ogen deden gek. Lag aan de animatie inelkgeval. Moet je maar is proberen, zoom in op Sam ze gezicht en laat je zien o.i.d. Dan begrijp je wat hij bedoeld.

    Ik had overigens ook geen probleem met de camera in de demo? Speelde juist lekker!
     
  8. Ruttyx

    Ruttyx Oh inverted world

    Berichten:
    2.830
    Leuk Bevonden:
    5
    Ja die ogen waren te groot, de camera had ik geen moeite mee, behalve dan in de vuurtoren als je naar boven liep.
     
  9. Michiel@ubi

    Michiel@ubi Ubisoft Nederland

    Berichten:
    321
    Leuk Bevonden:
    0
    Gezichtsuitdrukkingen van Sqam waren niet volledig correct uigeveord, maar we hebben gekozen om toch de demo uit te brengen.

    Dit zijn keuzes die erg lastig zijn, maar Ubisoft wilde niet de demo uitstellen en de gamers nog langer te laten wachten! Dan maar een iets minder perfecte demo.
     
  10. Pimmy

    Pimmy Take it easy

    Berichten:
    3.197
    Leuk Bevonden:
    2
    Jup zo hoort het :) Maar die uitdrukkingen zijn wel in orde in de retail versie toch?
     
  11. Ruttyx

    Ruttyx Oh inverted world

    Berichten:
    2.830
    Leuk Bevonden:
    5
    Ja dat lijtk me wel. Goede keuze, het eerder uitbrengen.
     
  12. Michiel@ubi

    Michiel@ubi Ubisoft Nederland

    Berichten:
    321
    Leuk Bevonden:
    0
    Absoluut! *)
     
  13. SluipSchutter13

    SluipSchutter13 XboX 360

    Berichten:
    391
    Leuk Bevonden:
    0
  14. Mirik

    Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.476
    Leuk Bevonden:
    3
    On-topic jongens! Splinter Cell...
     
  15. CasPerZerZ

    CasPerZerZ *Sorteert Pallets

    Berichten:
    341
    Leuk Bevonden:
    0
    Is de storymode nu langer in splinter cell 3?Ik vindt namelijk dat splinter cell 2 ten opzichtte van splinter cell 1 veel te kort is,ik had er graag wat langer over gedaan.

    En komen er ook nog van die levels die je kan downloaden via live voor deze game?
     
  16. Mirik

    Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.476
    Leuk Bevonden:
    3
    Levels voor adverserial en coop kun je downloaden ja.

    Story mode is 10 levels lang, waar ik persoonlijk gemiddeld 1 uur per level over deed. Bijna altijd previes 1 uur. Ik speel denk ik redelijk traag, maar goed ik kan niet vergelijken met iemand anders. Je gaat ze zonder twijfel nog een paar keer spelen though, ze zijn zo mooi! Plus, het is niet altijd even makkelijk, dus om 100% score te krijgen...
     
  17. xboxbezitter

    xboxbezitter Active Member

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    0
    hoelang duurt zo'n co-op level eigenlijk (hoelang zul je er dus ong. over doen)? Nog vrijwel niks over gehoord eigenlijk
     
  18. Michiel@ubi

    Michiel@ubi Ubisoft Nederland

    Berichten:
    321
    Leuk Bevonden:
    0
    Hangt een beetje af van je speelstijl, maar denk ook aan een uur ongeveer. Maar ik merk al als je een beetje ingespeeld bent op elkaar en goed samenwerkt, dan ga je er wel snel doorheen.

    Maar de eerste keer heb je denk ik wel dikke uren gameplay voor je geld. O-)
     
  19. Michiel@ubi

    Michiel@ubi Ubisoft Nederland

    Berichten:
    321
    Leuk Bevonden:
    0
    Hangt een beetje af van je speelstijl, maar denk ook aan een uur ongeveer. Maar ik merk al als je een beetje ingespeeld bent op elkaar en goed samenwerkt, dan ga je er wel snel doorheen.

    Maar de eerste keer heb je denk ik wel dikke uren gameplay voor je geld. O-)
    en daarna voor de 100% natuurlijk! 8)
     
  20. xboxbezitter

    xboxbezitter Active Member

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    0
    voor de 100% gaan kan me eigenlijk niet zo veel boeien.. k speel de game voor m'n plezier en om gewoon te doen wat me op dat moment het vetst lijkt. K ga niet speciaal spelen voor de 100%, ook al is het miss heel erg uitdagend.
     

Deel Deze Pagina