Brothers in Arms [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Peter OtH, 9 mrt 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rick

Rick Extreme gamer

Leuk Bevonden:
    0
    Hoelang duurt de single player.

2. gamer18

gamer18 xboxgamer

Leuk Bevonden:
    0
    het licht eraan op welke moeilijkheidsgraad je het spel speelt.
    dan kan het denk ik nogal wat verschillen

3. dutch noob

dutch noob Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zo raar is het niet, je kan het doen maar het is erg moeilijk (in het echt).

4. Sindagon

Sindagon use the clumsynes

Leuk Bevonden:
    2
    Ik zeg ook niet dat het slecht is dat je maar met max 4 spelers kan spelen. Dat is gewoon logisch. Dit was alleen bij SC PT ook zo en dat werd snel saai, gewoon omdat ik de gezelligheid van RB6 miste met die overgezellig volle rooms O-)

Maar de maps zijn dus wel groot genoeg dat je ook andere tactieken kan toepassen?
    Wanst als ik weer RB6 als voorbeeld neem: daar was het zo dat aan het begin iedereen daar granaten gooide, iedereeen daarlangs liep en iedereen elkaar precies op dat punt tegen kwam. Werd het dus op een gegeven moment erg voorspelbaar.
    (rb6 bleef alleen altijd leuk :p )

5. FeaR

FeaR Inside you ...

Leuk Bevonden:
    4
    K heb em ook eindelijk, vette shit hoor

De graphics vallen reuze mee, tis niet echt mooi gedetailleerd maar het heeft duidelijk sfeer ... enige wat ik nep vind is de (te) lichte kleur van de bosjes ... past niet echt bij de rest .. maar goed

K ga straks ff op Live spelen, kijke hoe dat eruit ziet

:) w000000000000tttttt COD beater? maybe ...

6. WHAT

WHAT Active Member

Leuk Bevonden:
    44
    Het is geen echte FPS dus je kunt het niet echt vergelijken. Ik vind het wel een leuker spel dan COD. Een van de beste xbox spellen. En ik vind de graphics eigenlijk nu ik het meer heb gespeeld wel passen. Het is een 9 waard. De textures zijn dan niet geweldig maar alles bij elkaar erg mooi.

7. mars15

mars15 Guest

hehe dit vind niet iedereen leuk :+

maar met die palen deed ik lang over wist niet wat ik moest doen dacht dat het een mijnenveld was ofzo hehe

maar die zweefvliegtuigen zijn mooi

8. ElPresidente

ElPresidente Undercover Mod

Leuk Bevonden:
    0
    Verdomme weet ik dat maar weer, voortaan maar even tussen tags plaatsen.

Elp

9. Xboxmod

Xboxmod ^^That's me^^

Leuk Bevonden:
    0
    Ja idd daar had wel spoiler omheen moeten staan maar goed...

10. TheProf82

TheProf82 Geen pr0, geen 25 8)

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vond de eerste missies(in het donker) er best lelijk uitzien, maar het speelde wel vet tof. Wordt het als het licht is mooier? :eek:

11. mars15

mars15 Guest

jahoor vooral het gras is mooi

12. NL Eagle

NL Eagle Californication

Leuk Bevonden:
    0
    als je een 1vs1 doet wel, en als je 2vs2 doet alleen met je teammaat.

via xboxlive 1vs1 heb ik totaal geen lag, maar ik heb ook 2 potjes 2vs2 gespeeld en ik weet niet of het lag was,maar er was iets ''anders'' dan bij de 1vs1 games...
    het ging niet echt soepel, een beetje vaag gevoel...maar wel gewoon speelbaar.
    verder is dit spel totaal niet met rb6 te vergelijken aangezien de maps van bia ongeveer 5x groter zijn en je in rb6 bijna altijd binnenspeelt en in bia bijna altijd buiten.
    of het saai begint te worden na een tijdje via xboxlive weet ik niet, ik heb nu zo'n 25 potjes gespeeld en ik vind het nog steeds vet, al zijn sommige maps wat minder dan anderen maar dat is altijd zo.
    ik moet ook zeggen wanneer je steeds beter en slimmer gaat denken en je beslissingen daarnaar maakt je ook gelijk zelf de eentonigheid eruit haalt die er toch wel in kan sluipen na behoorlijk wat games...
    of het spel echt eentonig kan worden kan je pas zeggen na zo'n week spelen maar ik sluit niet uit dat dat kan gebeuren...
    maar hoe slimmer je taktiek en hoe vaker je op de juiste momenten van sav gebruikt maakt hoe minder eentonig het weer gaat worden.

13. Jingga

Jingga Hand in Hand

Leuk Bevonden:
    139
    Ik heb hem ook vanmiddag binnengekregen (ook gcshop.nl) dus het ligt bij jullie gewoon aan de tpg :+ Maar het spel is echt heeerrlijk

14. TheProf82

Leuk Bevonden:
    0
    Dus de eerste missies(die donkere) zijn de lelijkere? Wordt het echt zo mooi als in de filmpjes?(PLZ):D

15. VooDoo300

VooDoo300 010

Leuk Bevonden:
    6
    ik vind van niet,het is wel mooi en sfeervol maar de textures zijn niet echt heel scherp.

16. TheProf82

Leuk Bevonden:
    0
    Dus het is lelijker dan die filmpjes :'-(

Want ik had filmpjes gezien dat je door een moeras liep enzo en dat vond ik er echt prachtig uitzien! 8)

17. JT Chinaski

JT Chinaski Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Ik hoop zo dat die van mij morgen binnen is _O_

18. TheProf82

Leuk Bevonden:
    0
    Ik hoop het ook voor je _O_

19. metzman

metzman XBW's typverslaafde

Leuk Bevonden:
    0
    De filmpjes zijn meestal van de xbox versie, dus JA het ziet er zo uit als op de filmpjes, alleen als je het spel zelf speelt zie je natuurlijk veel meer van de textures in de game omdat filmpjes altijd wazig en low res zijn en je dus minder zicht heb op de graphics van de game zelf.

EDIT: En ja, ik heb em nu ook binnen van gcshop

Laatst bewerkt: 17 mrt 2005
  20. VEN0M

VEN0M BLaCK VEN0M NL

Leuk Bevonden:
    0
    ga ff naar de gameshop,k vraag of k het spel mag uitproberen.
    als t wat word haal k m meteen 8)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina