Buffy - Jullie meningen?

Discussie in 'Algemeen' gestart door WouteR, 29 sep 2002.

  1. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    Ben nu bezig met de BUffy review (ietwat laat misschien maar ach :D), en ben benieuwd naar wat jullie vinden van dit spel. Goede punten, slechte punten etc
     
  2. $uperman.nl

    $uperman.nl Active Member

    Berichten:
    1.516
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb het nog niet gespeeld, maar het spel lijkt me wel leuk, dus...............................DOORSCHRIJVEN!
     
  3. Alex

    Alex Active Member

    Berichten:
    354
    Leuk Bevonden:
    0
  4. Angelus

    Angelus Active Member

    Berichten:
    833
    Leuk Bevonden:
    0
    Lijkt me wel lachuh!! Het was toch ook zo als je op de actie toets drukt komt er niet de hele tijd de zelfde move uit? En leuk is ook dat angel(us) willow, xander, cordelia en giles erin zitten! (waneer komen er weer nieuwe afleveringen van buffy op TV?)
     
  5. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    Ja de knoppen worden ook echt analoog gebruikt he (dus harder drukken is hardere aanval) en je kan draaien met je pookie enzo :) Dikke fuckin' combo's :D
     
  6. Angelus

    Angelus Active Member

    Berichten:
    833
    Leuk Bevonden:
    0
    coooooooooooool
     
  7. Spiderstyle

    Spiderstyle Shit Happens!

    Berichten:
    108
    Leuk Bevonden:
    0
    Yupz.. Hij's inderdaad errug wreed.. Kan er voorlopig nog even niet genoeg van krijgen.. :)
     
  8. Neejoh

    Neejoh Buffy-addict :P

    Berichten:
    89
    Leuk Bevonden:
    0
    Game is natuurlijk ge-wel-dig! Vechtstijlen en wapens zijn werkelijk waar geweldig, en het ziet er gewoon goed uit :+
    Het enige minpunt vind ik dat ze wel AA aan hadden kunnen zetten. Hier en daar zie je gewoon een gerafeld randje, das jammer.
     
    Laatst bewerkt: 9 okt 2002
  9. jprommen

    jprommen Active Member

    Berichten:
    268
    Leuk Bevonden:
    0
    De game zit erg goed in elkaar. Goed verhaal, mooi graphics, bestuurd goed, lekker geluid. Niks op aan te merken. Alleen vind ik dat vernieuwing ontbreekt en dat vind ik zelf erg belangrijk en daardoor blijft het bij gewoon een erg leuk spel, anders was het echt een topgame geweest.
     
  10. cyber

    cyber De oude garde

    Berichten:
    1.513
    Leuk Bevonden:
    1
    heb hem fftjes gespeeld bij dimplus.. en ik vond hem nogal tegenvallen..

    steeds dezelde vampiers... camera deed nog wel een moeilijk en ik vond de graphics tegen vallen..

    Maar de moves rulen.. :D
     
  11. Neejoh

    Neejoh Buffy-addict :P

    Berichten:
    89
    Leuk Bevonden:
    0
    Dan denk ik dat jij geestelijk niet in orde bent :{ :p

    Nee het is inderdaad jammer dat er maar een aantal verschillende vampires zijn. Camera is toch perfect juist? Ik vind hem echt ideaal gewoon. Graphics vind ik juist mooi :?
     
    Laatst bewerkt: 9 okt 2002
  12. giorgio

    giorgio dizzy en dexter

    Berichten:
    398
    Leuk Bevonden:
    0
    de camera is toch echt wel vet goed!?! beter heb ik ze de laatste tijd niet gezien van die vampiers ja daar heb je gelijk in ze hadden wel wat meer skins kunnen gebruiken maar dat drukt de pret niet buffy is fun niet meer niet minder
     
  13. Alex

    Alex Active Member

    Berichten:
    354
    Leuk Bevonden:
    0
    idd. Camera werkt prima. 't had de potentie om alles te verpesten, zie je vaker met dit soort gameplay, maar gelukkig is dit niet het geval.
     
  14. Spiderstyle

    Spiderstyle Shit Happens!

    Berichten:
    108
    Leuk Bevonden:
    0
    En de multiplayer cheat maakt het allemaal nog interesanter.. Deze game heeft echt wel replay value..
     
  15. giorgio

    giorgio dizzy en dexter

    Berichten:
    398
    Leuk Bevonden:
    0

    je krijgt toch alleen multiplayer als je het spel hebt uitgespeelt?
     
  16. danny17

    danny17 Guest

    is wel een vet spel goeie gameplay mooie graphics en een erg leuk verhaal vind het spel alleen iets te kort maar ik vind dat het spel toch wel een dikke 9.5 verdient:p :p
     
  17. Spiderstyle

    Spiderstyle Shit Happens!

    Berichten:
    108
    Leuk Bevonden:
    0
    Laatst bewerkt: 10 okt 2002
  18. XBox_Frank

    XBox_Frank die-hard-core

    Berichten:
    442
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet niet of het een leuke game is, de screens zien er goed uit, maar ik hoop dat het geen suck money uit de fans game is
     
  19. Spiderstyle

    Spiderstyle Shit Happens!

    Berichten:
    108
    Leuk Bevonden:
    0
    Het spel is net heel erg gericht op de fans. Als echte Buffy fan zul je echt niet teleurgesteld zijn met dit spel.
     
  20. CyberPunk

    CyberPunk XBW Elite member

    Berichten:
    2.004
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb de game nu een uurtje gespeeld....
    En hij kickt ass..

    Graphics zijn dus echt wel mooi.. Niet state of the art.. Maar wel heel goed gedaan.. Sfeertje uit de serie voel je echt.. Moet zeggen dat de game zelfs spooky is op sommige momenten..
    Vooral eerste level.. "Slayer" Dat roelt..

    Controls werken lekker..
    Camera wil weleens tegenwerken, maar die kan je bijsturen..
    Niet al te hinderlijk, want voor de rest werkt die perfect..

    Ik ga hem verder spelen... :9
     

Deel Deze Pagina