KOTOR2 helpthread

Discussie in 'Algemeen' gestart door Timmeh, 13 feb 2005.

  1. s-xboxer

    s-xboxer KOTOR II

    Berichten:
    102
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja sorry. Cristallen bedoel ik.
    Heb em al aangepast
     
  2. Malak

    Malak Active Member

    Berichten:
    4
    Leuk Bevonden:
    0
    ben er helaas ff uit geweest...druk,druk,druk...maarreh...heb helaas geen save games meer...heb wel eindelijk gister sion verslagen...heb nu echt iedereen uitgeroeid en net met het laatste ventje ging ik level up en kon ik hem aan, maarja..nu die laatste he...zelfde probleem...maarja...ben al overnieuw begonnen met een guardian die ik hopelijk wel op marauder kan krijgen...dan kan ik ook die grot in op korriban(kon ik ook niet namelijk...was te grijs...) en dan hoop ik het wel te kunnen...en dan ga ik daarna weer met deze game verder...iig bedankt! laterz
     
  3. JDH

    JDH Born to Rock

    Berichten:
    325
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe zet je een berichtje in zo'n spoiler? 100e post :9 !
     
  4. JDH

    JDH Born to Rock

    Berichten:
    325
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat ook een mogelijkheid was geweest om Sion te verslaan is om achter een paal te gaan staan, dan ziet ie je soms niet en dan allemaal mijnen op de grond te plaatsen om je heen.
     
  5. Casanova2005

    Casanova2005 Active Member

    Berichten:
    16
    Leuk Bevonden:
    0
    Kan iemand mij helpen kom hier echt niet uit, ook al nagekeken in diverse faqs maar niks helpt.

    Helemaal aan het begin moet je ergens met je robot een emergency hatch openen daarna wordt die robot opgeblazen, mijn character start op dat moment op diezelfde plaats overal zitten van die laserlijnen dus de enige weg is terug. als ik dan terugloop dan laad het spel en zie ik in een keer weer mijn kapotgeschoten droid daar staan en kan ik verder niks doen.

    Wat doe ik fout?
     
  6. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    niks een van de bugs, ik heb het ook gehad dat je gewoon met die droid bleef staan die net kapot was geschoten. enige manier is een vorige save game laden
     
  7. Casanova2005

    Casanova2005 Active Member

    Berichten:
    16
    Leuk Bevonden:
    0
    ok bedankt voor het antwoord (y)

    edit : Helaas weer niet zelfs helemaal overnieuw begonnen nog geen succes
    iemand nog tips?
     
    Laatst bewerkt: 20 mrt 2005
  8. s-xboxer

    s-xboxer KOTOR II

    Berichten:
    102
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb wel heel vaak last van happerende filmpjes (niet de grafische, mooie filmpjes).
    Ik vind de filmpjes ook slecht in elkaar gemonteerd.
    De 'in-game' filmpjes zijn echt slecht gemaakt!
     
  9. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    zitten teveel bugs in kijk maar eens naar de dingend die je gewoon met gemak kan doen zoals alle swoopraces winnen zonder een race uit te rijden
     
  10. s-xboxer

    s-xboxer KOTOR II

    Berichten:
    102
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben nu bij
     
  11. s-xboxer

    s-xboxer KOTOR II

    Berichten:
    102
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik moet nu
    Kreia verslaan
    maar dan krijg je van die
    zwevende lightsabers waar je tegen moet vechten
    .

    Lukt me echt niet :confused:
     
  12. Kimi

    Kimi Active Member

    Berichten:
    222
    Leuk Bevonden:
    0
    Je rent van haar vandaan, en probeer de lightsabers 1 voor 1 te verslaan door ze uitelkaar te lokken.
     
  13. darth malak

    darth malak Day Dreamer

    Berichten:
    521
    Leuk Bevonden:
    0
    ja precies ik had deed het met die bliksem straal die bij hun de hele tijd wel 100 damage deed. was duzz niet zo moeilijk
     
  14. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    en probeer ook

    voordat je kreia de laatste slag toe dient even te healen zodat je gelijk de lightsabers aan kan vallen.
     
  15. s-xboxer

    s-xboxer KOTOR II

    Berichten:
    102
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb em al uitgespeeld :D
    Btje slap einde maja...voor de rest echt wel vet spel :D:D:D
     
  16. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    ja het verhaal komt echt niet in de buurt van deel 1, ik vond het jammer dat ze hoe dan ook niet gedaan hebben zoals in de oorspronkelijke star wars films, er is dus wel een overwinning behaald maar dan gaat het verhaal gewoon verder

    aan de andere kant denk ik dat je in drie te maken krijgt waar kreai zo bang voor is

    ik denk dan dat de echte sith terugkomen en dat je echt een coole game krijgt
     
  17. s-xboxer

    s-xboxer KOTOR II

    Berichten:
    102
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja laten we dat hopen.
    Is er al iets bekend qua vervolg?
     
  18. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    niet dat ik weet maar eigenlijk ben ik ook nooit zo'n zoeker ik ziet het wel op xboxworld verschijnen en lees het dan. die hebben toegang tot meer bronnen dan ik.
     
  19. ELNINO

    ELNINO Active Member

    Berichten:
    13
    Leuk Bevonden:
    1
    Uhm..msgien dat ik gewoon niet so goed ben in dit spel maar ik ben maar pas bezig en dantooine is de eerste planeet waar ik naartoe ben gegaan. Ik heb master vrook gevonden en ga dan naar buiten. daar staat die azkul en daarna ga ik met 6 van die mercenaries vechten, maar ze zijn veel te sterk ik richt bijna geen schade aan (ik vecht met vibroblades/vibroswords) en hun hebben me binnen 20 sec. afgemaakt. Kan iemand mij helpen hoe ik ze moet verslaan?
     
  20. Ruud

    Ruud Guest

    Ik zit dus vast vlak voordat je naar de Ravager gaat.

    Die twee Mandolorians praten niet tegen me en gaat dus de deur niet open. Ik weet voor 95% zeker dat dit een fout is, maar ik ben nog niemand tegen gekomen die van 't zelfde last heeft.
    Iemand tips (naast: 'probeer nog eens' want dat helpt niet)?
     

Deel Deze Pagina