Ja maar intertoys zullen wel van die domme mensen werken die daar geen idee van hebben. En dus morgen wachten op een lading _0/
Je kan gewoon gaan kijken bij Intertoys, maar ik denk dat ze 'm niet hebben. Hij was toch uitgesteld?
intertoys zet alles te vroeg in de folder en dan is het zo ver en wordt ie uitgesteld en dan zeggen hun nog ja hij komt morgen of overmorgen binnen om dat hun de folder aanhouwen en wat mc sparkle al zegt het is lang nog niet de 24e dus en hij is uitgesteld dus wat intertoys doet is dom dus intertoys slechte winkel doe mij maar liever de computerzaak om de hoooek weet veel meer dan die shit intertoys
http://forums.ubi.com/eve/ubb.x?a=tpc&s=400102&f=5861008442&m=7431040292 1 april dus ... kan niet wachten
Laten we ons maar meer gaan verdiepen in de Game zelf. Want er is nu al bijna 1 hele Pagina vol aan die kl*te Realase..:{
Volgens mij weten we het nog niet zeker. Het is wel gezegd, maar volgens mij is het nog niet officieel bevestigd.
Ga op Rainbowsix4weer even hard ownen als in 3. Niemand kon aan mij tippen Moehahaha. Srry moest even. Noeja als het zolang duurt zal ik maar eerst splintercell gaan halen.
Maar wat is dus nu de release date geworden EN ja ... het is wel jammer, maar goed, dan koop ik wel eerst Splintercell Chaos Theory