Forza Motorsport [DEEL3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Feodor, 12 mrt 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Berrie

Berrie Nakkie d'r bij?

Leuk Bevonden:
    0
    Ja daar ben ik ook benieuwd naar. Ze moeten Forza wel een beter punt geven volgens mij. Ben benieuwd wat het word. Mischien wel een 11. :p

2. Meneer Stefan

Meneer Stefan Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Tijd voor een nieuwe discussie, wat voor cijfer denken jullie dat Forza gaat krijgen in de X-Box Magazine? (een 10- is al gegeven aan PGR2 en aangezien Forza beter wordt???:p)
    Ik denk persoonlijk ook een 10-, hij is beter dan PGR2, maar perfect is 'ie ook niet en dus is een 10 geven niet redelijk, maare wat vinden jullie?

3. Berrie

Berrie Nakkie d'r bij?

Leuk Bevonden:
    0
    Tja, het zou lullig zijn als Forza niet beter word beoordeeld. Maar hoger als een 10- word ook moeilijk. Ik denk hetzelfde dan. Ik vond dat dan eigenlijk niet zo'n slimme zet van XBM om PGR2 een 10- te geven.

4. Pim

Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    76
    Zo'n cijfer is natuurlijk de standaard van dat moment. Het kan dus best zijn dat FM geen 10- krijgt, omdat de lat tegenwoordig een stukje hoger ligt :)

5. Meneer Stefan

Meneer Stefan Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ook niet, een heerlijke game, maar geen publiek, irritante challenges en nog een paar minieme minpuntjes maken het voor mij eerder een 9+ of een 9 1/2 :) Ik geef liever een cijfer met een 10 erin aan Forza :+

6. Berrie

Berrie Nakkie d'r bij?

Leuk Bevonden:
    0
    Ja dat is ook weer waar. Inderdaad, Forza kan nu ook best weer een 10- krijgen. Ik denk het wel want een 10 zal niet gaan.

7. JeePee

JeePee Guest

aangezien FM al zo'n 2 jaar ouder is zal hij denk ik geen 10- krijgen. GT3 kreeg op gamespot een 9.8, maar GT4 een 8.9, terwijl GT4 op bijna alle punten verbeterd is ten opzichte van GT3. Hoe nieuwer een game is, hoe moeilijker het wordt om een hoger cijfer te halen.

8. Berrie

Berrie Nakkie d'r bij?

Leuk Bevonden:
    0
    Correctie: PGR2. Toch niet weer GT he! Ik denk dat trouwens gewoon dat Forza een 10- krijgt. Hij is wel beter als PGR2 maar zoals !SIC! zegt ligt de lat weer al hoger.

9. JeePee

JeePee Guest

10. Noobster

Noobster 1 shot, 1 kill

Leuk Bevonden:
    0
    Lol, zo te zien hou je wel van een potje racen. Helaas heb ik geen DTM anders had ik het wel gedaan. Niet dat ik er zo goed in ben maar een uitdaging is altijd wel lache.

Punt? Tja, ik vermoed wel dat het goed zal zitten. Xboxworld geeft geen punten en ik moet zeggen dat ik het daar met een volle 100% mee eens ben dus is ik zeg dat het een zeer goed spel gaat worden. Mijn eerste post in deze topic is wel heel erg tegenstrijdig met deze post 8), maar daar heb ik al wat van gezegd.

Als Forza te koop is zal ik de ronde tijd van laguna seca posten, hele mooie baan.

Laatst bewerkt: 18 mrt 2005
  11. Berrie

Berrie Nakkie d'r bij?

Leuk Bevonden:
    0
    Sh*t man. Okee rijd voor mij apart maar wat rondjes. Maar weer effe ontopic, zoals ik al zei denk ik dat het weer een 10- word. Forza word beter maar het cijfer kan niet hoger.

12. Xboxmod

Xboxmod ^^That's me^^

Leuk Bevonden:
    0
    Haha LOL! Denkt dat ie iedereen hier kan beaten! Maar wie speelt er nou nog dtm2? Tja als ie dat over pgr2 had gezegd zou ik 't gelijk aangenomen hebben.

Ontopic: Het cijfer kan niet beter en ik denk ook niet dat het 10- wordt, maar wat maakt het cijfer eigelijk uit? Voor mijn part krijgt FM een 4, daar zit ik niet mee (bij wijze van spreken dan, het is onmogelijk dat FM een 4 krijgt).

13. Feodor

Feodor Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat het wel een 9+ ofzo word. Er valt altijd wel ERGENS aan te tippen. ;)

14. Xboxmod

Xboxmod ^^That's me^^

Leuk Bevonden:
    0
    Zou je wel 's gelijk in kunne hebben. Dit is de eerste game in zn soort. Met zoveel auto's, tuning mogelijkheden en !live! natuurlijk.

15. Feodor

Feodor Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, precies. Ze moeten het wel in een x goed presteren zodat er niet veel op aan te merken valt..:)

16. frankx

frankx The Old Guy

Leuk Bevonden:
    21
  17. Feodor

Feodor Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hmm..Screens doen het niet ik krijg Pagina kan niet worden weergegeven..:confused:

18. Berrie

Berrie Nakkie d'r bij?

Leuk Bevonden:
    0
    Bij mij wel, maar zo mooi zijn ze niet hoor.

19. Feodor

Feodor Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hmm..dan ga ik maar eens kijken waar dat aan zou kunnen liggen..en hoe is de Preview ? (Voor de Fransen onder ons ;))

20. FredKroket

FredKroket Hardcore racer

Leuk Bevonden:
    0
    Ik wou net zeggen. Check dat plaatje linksonderin. Ik hoop dat het aan de resolutie van de plaatjes ligt, want dat ziet er niet heel erg fraai uit zeg maar :{. Nouja bewegende beelden zijn beter.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina