1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Dead or Alive Ultimate Vol 1.

Discussie in 'Algemeen' gestart door Zephyrus, 1 jun 2004.

  1. Feodor

    Feodor Active Member

    Berichten:
    1.588
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, zal wel n00b. We gaan nu weer Ontopic want niemand wil dit Forum verziekt hebben..:{
     
  2. Zephyrus

    Zephyrus ...

    Berichten:
    1.684
    Leuk Bevonden:
    0
    te laat, jij bent er al...
     
  3. Feodor

    Feodor Active Member

    Berichten:
    1.588
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zei ONTOPIC straks krijgen we een OW en trouwens jij loopt hier nu te spammen..:{ En nu geen OFFTOPIC gezeik meer, want daar word ik echt ziek van en ik ben niet op dit Forum om van dit soort rare ''voorgevallen'' te praten. Dus hou er nu maar over op..ik ook en voortaan laat me gewoon een vraag stellen en reageer niet meteen zo bot af..:{
    Dus als je niks te zeggen hebt dan zeg maar niks of zeg anders maar gewoon iets nuttigs..:mad:
     
  4. Zephyrus

    Zephyrus ...

    Berichten:
    1.684
    Leuk Bevonden:
    0
    "Dus als je niks te zeggen hebt dan zeg maar niks of zeg anders maar gewoon iets nuttigs.."

    Doe lekker zelf!
     
  5. Feodor

    Feodor Active Member

    Berichten:
    1.588
    Leuk Bevonden:
    0
    Jammer dat er niet in het boekje staat hoeveel pakjes je bij elke Character kan halen en ook op welk niveau..vinden jullie ook ?
     
  6. Xboxmod

    Xboxmod ^^That's me^^

    Berichten:
    1.087
    Leuk Bevonden:
    0
    Om maar even over wat anders te beginnen...
    Ontopic: Is toch niet zo erg, is al een paar keer in deze thread gepost toch?
     
  7. Feodor

    Feodor Active Member

    Berichten:
    1.588
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, das waar, maar voor de gene die niet op XBW aangemeld zijn..:{
     
  8. sugarLEVI

    sugarLEVI ?

    Berichten:
    53
    Leuk Bevonden:
    0
    Beetje n00b vraag van mij, denk ik, en nogal luiheid, want geen zin om alles over doa uit te zoeken om mijn vraag beantwoord te zien. Maar moet dit spel hebben, hebben, hebben, hebben, hebben, hebben, en ik wil ook nog eens alles zelf uitvinden. Enige vechtspel dat ik als meisje zijnde tot nu toe leuk heb gevonden, en menig uurtje mee 'verspild' heb.

    Dus is er een online team player optie?

    Ik bedoel ik heb ook nog een vriend die mij no way de hele dag achter zijn xbox laat doa'n, meneer is zelf namelijk verslaafd aan Halo 2 online, dus there got to be something in it for him.

    edit: excusez als dit thuishoorde onder het live sub-forum.
     
    Laatst bewerkt: 18 mrt 2005
  9. Kryalis

    Kryalis De Man met de Hamer

    Berichten:
    183
    Leuk Bevonden:
    0
    Bedoel je dat je online kan samenwerken als je allebei met je xbox online bent, of dat je met z'n 2en op 1 xbox online gaat?

    Het eerste kan, via team battle:

    Je speelt allebei (eventueel met meer teammembers) tegen een ander team, de eerste in de rij speelt als eerste, zodra hij dood is komt de 2de in actie etc. totdat er een team uitgeschakeld is.

    Het tweede kan niet, er is geen mogelijkheid om met zijn 2en op 1 xbox online te gaan.
     
  10. Perfect Mark

    Perfect Mark Active Member

    Berichten:
    1.552
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat maakt mij niet uit, want het is makkelijk op te zoeken
    Ik heb nu ook alle pakjes met Helena.

    Enne.. feodor en zeph, misschien moeten jullie het uitvechten op het slagveld van Xbox Live.
     
  11. Feodor

    Feodor Active Member

    Berichten:
    1.588
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou, dat lijkt mij niet zo'n slim idee want ik heb pas 2x Online gespeeld. :p
    En het is trouwens al wel weer goed BTW. :)
     
  12. Zephyrus

    Zephyrus ...

    Berichten:
    1.684
    Leuk Bevonden:
    0
    wie zegt dat!!
    wie zegt dat ik jouw niet zwaar graag in elkaar wil meppen met Hayabusa!!
     
  13. Feodor

    Feodor Active Member

    Berichten:
    1.588
    Leuk Bevonden:
    0
    Haha :p. Ik heb gewoon geen zin om het Forum te verzieken. Dus hierbij zet ik er een Punt achter.
     
  14. pindakaas

    pindakaas pindakaasNL

    Berichten:
    595
    Leuk Bevonden:
    0
    Misschien een domme vraag, maar wat houdt Ultimate 1 en 2 nou in. Feodor, jij hebt het in je ruilthread hier ook over. De Dead or Alive Ultimate die bijvoorbeeld op www.gamerankings.com ofzo wordt aangegeven, is dat gewoon 1 en 2? Of komen ze na elkaar uit? Is 2 nog niet uit, zijn het andere games, verschillende cd's? Ik snap het niet helemaal...
     
  15. Feodor

    Feodor Active Member

    Berichten:
    1.588
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zal het uitleggen :p :
    Dead or Alive 1 is in 1997 gereleased en op 18 Feb. '05' naar de Xbox gebracht en heeft het daarom Ultimate genoemd, maar in feite is er niks veranderd.
    Dead or Alive 2, Tsja zelfde verhaal zo'n beetje maar deze is VEEL beter geworden op Grafisch gebied en ook qua Gameplay enz. dus DOAU2 is gewoon de Bom ! En daarom hebben ze een Ultimate Bundel van DOA Uitegebracht namelijk Dead or Alive: Ultimate.

    Als je er verder nog vragen hebt, dan vraag maar. _0/
     
  16. Perfect Mark

    Perfect Mark Active Member

    Berichten:
    1.552
    Leuk Bevonden:
    0
    Dit is echt al zooooo vaak uitgelegd. Niet normaal meer. Op 1 staat de remake van deel 1 (met andere woorden, een leuk extraatje maar je hebt er niks aan) en op 2 staat de remake van deel 2 met nieuwe graphics (dit is het spel waarvoor je het koopt in principe). Ze zijn allebei online te spelen. En als je het spel koopt krijg je allebei de delen.

    En feodor, het was leuk hé tegen mij online? ;) Ik had je ff flink in elkaar gebeukt
     
  17. Feodor

    Feodor Active Member

    Berichten:
    1.588
    Leuk Bevonden:
    0
    Haha, idd. Straks nog een potje ? Beuk ik je in mekaar. :+
     
  18. Perfect Mark

    Perfect Mark Active Member

    Berichten:
    1.552
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga straks nog ff spelen. Zie ik je misschien straks nog
     
  19. Zephyrus

    Zephyrus ...

    Berichten:
    1.684
    Leuk Bevonden:
    0
    ik doe ook wel mee, zeg maar wanneer jullie vechten dan maak ik jullie allebij af :p
     
  20. Kryalis

    Kryalis De Man met de Hamer

    Berichten:
    183
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb ook wel zin om te spelen, count me in! :p
     

Deel Deze Pagina