Ik wil graag een nieuw spel voor de XBOX maar ik weet niet wat voor een spellen er allemaal zijn dus ik wil graag weten welke games jullie aanraden! Ik heb het liefst shooters en race games maar ik hou ook wel van andere games
Ik zou nog ff een paar kleine weekjes wachten.. dan komen er echt vette games aan, idd zoals TimeSplitters 2 en CMR3, maar natuurlijk ook Unreal Championship, Sega GT 2002, Racing Revoluzione, etc
Shooter van ex-werknemers van Rare. Ik heb alleen nog maar lovende reviews gelezen. Maar CMR3 is beter
Timesplitters 2 gaat rulen....... misschien wel beter dan halo??? Is van de makers van goldeneye... dus... En de demo die ik heb gespeeld is
Nou ja NU even wachten is ook niet erg maar splinter cell en unreal championship ga ik al zeker weten halen!
Sega Soccer Slam lijkt mij ook lachen, is trouwens maar 54.99 bij dimension plus. Zijn ze in de war met de prijs voor de Gamecube ofzo?
Sultan_of_Swing Sega Soccer Slam lijkt mij ook lachen, is trouwens maar 54.99 bij dimension plus. Zijn ze in de war met de prijs voor de Gamecube ofzo? Maar ? zo hoort het , Taz Wanted zag ik ook voor +/- 48 euro liggen en Quantum Redshift 58 euro , gewoon ff duur als de PC games...geen 69 euro