Beeld op je PC direct filmen

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door c2h50h, 19 mrt 2005.

1. c2h50h

c2h50h Elder Scrolls IV

Leuk Bevonden:
    0
    He,

Kijk het is mij gelukt om mijn video kaart aan te sluiten op mijn tv kaart en hem te laten denken dat die TV kaart een TV is :9 waardoor ik zeg maar het beeld kan filmen, alleen is het niet zo'n echt super beeld (denk ik) omdat het bedoeld is voor een TV beeld en niet een TFT scherm. Ook lukt het me niet om me video kaart te laten denken dat mijn TV kaart een 2e beeldscherm is :mad:

Nou is mijn vraag of iemand een programma kent die dat vloeiend kan doen op resolutie van ongeveer 640x480(mag natuurlijk ook hoger) in liefst mpeg formaat. geluid inbegrepen zou prachtig zijn (scheelt me weer minder kabel werk :+ ).

Ik heb een:
    AMD 64 3800+
    Geforce FXF 6800 ultra
    2 GB RAM
    200 GB HDD(dus de grote van de bestanden maakt niet uit, kan het altijd nog omzetten met dr. divx)

Greetzz Julian

2. Eckie

Eckie Active Member

Leuk Bevonden:
    15
    Hmmm het klinkt erg omslachtig allemaal, waarom doen alsof je tv-kaart een tv is? Als het een tv-kaart is dan is het toch juist de bedoeling van dat ding om tv-beelden op je beeldscherm te tonen en op te nemen?

Althans, die van mij doet dat wel. :+

3. c2h50h

c2h50h Elder Scrolls IV

Leuk Bevonden:
    0
    Opzich wel, maar mijn TV-Kaart heeft meerdere uitgangen waardoor het mogelijk is o.a. mijn xbox erop aan te sluiten. Bijv: http://www.theamteam.nl/Downloads/Cheater_ShotgunCTF_Midchip.avi

Ik doe mijn TV kaart voor als een TV omdat mijn video kaart alleen maar beelden zend naar of een extra TV of een extra beeldscherm en omdat ik de s-video out(volgens mij) heb gebruikt ziet hij het als een TV.

Nou was het dus ook gelukt mijn videokaart daarop aan te sluiten maar het beeld was niet echt super, dus wou ik weten of er een programma voor is die dat kan :confused: (wat dus los staat van mijn TV-Kaart)

Laatst bewerkt: 19 mrt 2005
  4. Kappy

Kappy koekenbakker

Leuk Bevonden:
    0
    je hebt wel een uber pc

5. patrickm

patrickm you only live once

Leuk Bevonden:
    0
    Ik neem aan dat je game beelden wilt opnemen.
    Dit kun je doormiddel van het programma FRAPS doen.

dat kan met een hoge resolutie en 30fps.

www.fraps.com daar staat een limited demo.

worden wel grote bestanden maar daar weet je zelf wel iets op denk ik he

Laatst bewerkt: 19 mrt 2005
  6. err0r

err0r Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Idd, erg omslachtig. Met fraps ^ kan je gewoon direct een filmpje maken van je desktop of game of dergelijke.

Daarna kan je ze compressen met xvid of iets dergelijks.

7. c2h50h

c2h50h Elder Scrolls IV

Leuk Bevonden:
    0
    Bedankt jongens ik zal het gelijk uitprobroberen als ik weer thuis ben O-) _O_

Deel Deze Pagina