als ik norton 2004 opstart dan staat auto-protect uit, als ik op inschakelen duw dan gebeurt er nix ...ook staat email scannen uit en kan ik niet aanzetten of zo want daar staat inschakelen niet bij?....weet iemand wat k moet doen, ohja, khbe ook nog microsoft spyware, missheeft dit r mee te maken??
Het updaten gebeurt toch automatich bij mij tenminste wel. Als het niet automatisch gebeurt moet je dat dan effe instellen.
Natuurlijk ff je netwerk plug of whatever uit je pc laten als je opnieuw installeert. Just inc case.. (alleen natuurlijk als je op netwerk met meerdere gebruikers zit.
Ik had dit ook enkele weken geleden. Zelf denk ik dat ik gehackt ben, er waren ook programma's bij me spoorloos verdwenen. Quicktime was helemaal weg. Heb hem helemaal leeg laten trekken en alles er weer nieuw op.
Ja ik heb van hetzelfde last, volgens mij is de datum verlopen... Ik ga em opnieuw installeren en dan moet tie het weer doen. Op mn andere computer waar ik em afgelopen week op heb geinstalleerd doet tie het perfect iig
Op de site van northon staat er ook het nodige over: http://service1.symantec.com/SUPPOR...us&ver=2004 Professional Edition&csm=no&tpre=