Foto's van mediaplayer rippen

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door blonkie, 19 mrt 2005.

1. blonkie

blonkie XBW V.I.P.

Leuk Bevonden:
    0
    yuu, ik speelde daarnet men zelf gemaakt filmpje af van ik dat aan het blaiden was (dat zijn natuurlijk details)
    maar nu wouw ik een paar screenshots nemen terwijl ik aan het springen ben en zo ,
    maar als ik screenshot neem en plak in paint lukt het niet echt helemaal ...... Een vriend van me zij dat er hier een programma voor is ,
    maar hij weet de naam wel niet!!! plz post de naam van het progje of pm me ofsowww......

greetzzz blonkie _O_ _O_

2. Fisichella

Fisichella swangate.nl

Leuk Bevonden:
    29
    Het is mij niet helemaal duidelijk of je een filmpje wilt rippen of een foto, maar als je een foto wilt, dan is Adobe Photoshop wel een geschikt programma :)

3. Slofsky

Slofsky XBW.nl Redactie XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    0
  4. Rovak

Rovak Guest

Je kunt Movie Maker 2 gebruike...

5. VliegtuigNL

VliegtuigNL Non-Xbox Hokken Slet

Leuk Bevonden:
    0
    Alsjeblieft, gebruik nou eens wat beter taalgebruik. Je lijkt wel een 9-jarige die nog steeds in groep 3 zit.

6. err0r

err0r Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    met bsplayer kan je het filmpje afspelen en in dan een screenshot maken (staat in het menu).

7. FabianNL

FabianNL Guest

Voor de mensen die niet gewent zijn aan een slecht stukje tekst:
    Hij speelde een filmpje af met WMP en als ie vervolgens op print-screen drukte en plakte in paint had ie, waar het filmpje hoorde te staan, een zwart vlak. Dit heb je altijd, of iig heel regelmatig, met WMP. Hierboven word dus BS Player al genoemd, probeer het daar eens mee. Je kan het als het goed is ook veranderen dat het ook bij WMP kan maar hoe dat gaat weet ik niet....

8. Deus X Machina

Deus X Machina Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    hoog begaafde mensen hier zo. Alleen omdat ie 5 woordjes net iets anders schrijft. Je kunt overdrijven he vliegtuigje

Laatst bewerkt: 20 mrt 2005
  9. VliegtuigNL

VliegtuigNL Non-Xbox Hokken Slet

Leuk Bevonden:
    0
    Dat kan ik inderaad. Maar aangezien jij ook niet met hoofdletters en punten kan typen, lijk jij ook wel een 9-jarige die nog in groep 3 zit.

10. Humorke

Humorke God of Fire

Leuk Bevonden:
    0
    Omg! Hij heeft geen compleet correcte nederlandse zin gemaakt. Hij heeft geen punt op het einde van z'n zin, en hij heeft geen hoofdletter helemaal in het begin. Maakt dit zoveel uit op een forum dan? Er zijn veel irritantere mensen, die helemaal geen punten en hoofdletters gebruiken, waar je de hele context gewoon niet van kan volgen. Maar zolang je je er niet op moet toeleggen om te zien wat er staat, vind ik het vrij onnodig iemand te gaan uitmaken. Laat ons allemaal vriendjes zijn :D

Wat is BS Player? Staat dat kort voor iets, of is het een programma dat zo noemt?
    Ik ben eigenlijk wel geïnteresseerd in dat programma waarmee je screens kan rippen via windows mediaplayer (Niet voor misbruik O-) gewoon om te bewerken, of voor eigen gebruik :9)

EDIT: Hier is een ontcijfering, voor degene die er ook grote last aan zouden hebben

Laatst bewerkt: 20 mrt 2005
  11. Zeloot

Zeloot Unity the Verb

Leuk Bevonden:
    0
    Vroeger (tenminste toen ik een heel tijd geleden een ander account had) was er bijna nooit gezeik over spelling en grammatica en puntjes en vraagtekens etc. Mensen zijn veels te serieus over zaken. Alsof de post van blonkie zo onduidelijk was :confused:.

Maarja, net als err0r zei, je kan BS player (gwoon een programma waar je filmpjes mee af kan spelen) gebruiken en screenshot maken. Tenminste, volgens mij kan dat wel?

12. blonkie

blonkie XBW V.I.P.

Leuk Bevonden:
    0
    Aan iedereen die me geholpen heeft: dank u. Maar aan diegene die over mijn taalgebruik zitten te zeiken fuckoff . Alles lukt nu perfect met BSplayer. thx.

greetzzz blonkie (deze mag dicht)

Deel Deze Pagina