Levels en wat andere vragen

Discussie in 'Algemeen' gestart door Gamersea, 19 mrt 2005.

1. Gamersea

Gamersea Going, Going, Gone

Leuk Bevonden:
    22
    1# Hoeveel levels heb je? 2# en hoe zien ze eruit? 3# Zijn ze moelijk om uit te spelen?
    4# Is het echt zo dat de vijand op een gegeven moment op dingen gaat letten die jij vaak gebruikt? Bv Dat je altijd aan buisen hangt ofz

2. twi

twi Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    1. Zie hier
    2. Mooi
    3. Afhankelijk van moeilijkheidsgraad
    4. De vijand let op dingen als deuren die open staan, lampen die het niet meer doen e.d. al dat andere lijkt me niet, maar daar kan iemand anders misschien wat meer over vertellen.

3. Rovak

Rovak Guest

Ik denk niet dat ze weten waar je veel aan hangt want zover ik weet ga je dezelfde paal niet tien keer gebruiken

4. Pimmy

Pimmy Take it easy

Leuk Bevonden:
    2
    Niemand die kan na vertellen dat Sam aan die paal hing hoor :+

5. exilim

exilim mASter_eXiLim

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, dat dacht ik oowk al, als je die terroristjes op die palen gaan letten, ben je niet goed bezig..... Want ik heb ze altijd na 1 keer.:) Dit spel wordt zo heerlijk:)

6. xboxbezitter

xboxbezitter Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    met die indeling vind k btw beetje vaag... lighthouse (final)? Wat final... en der zijn 2 levels die uit 2 delen bestaan. Hetzelfde idee als bij SC 1, bij die Chinese Embassey, dus dat je er een x terugkomt?

7. Rovak

Rovak Guest

Met Final bedoel ik dat het de goeie/nieuwe/bugloze/final versie is van Lighthouse, de demo die we nou allemaal vrolijk aan het spelen zijn is een oude "build"/versie van lighthouse, het zit nog vol met bugs en in de retail versie niet meer.

8. scworld

scworld Splinter Cell World

Leuk Bevonden:
    0
    In ieder geval NOG MINDER bugs ;)

9. exilim

exilim mASter_eXiLim

Leuk Bevonden:
    0
    De uiteindelijke versie van SC 3 wordt gewoon perfect.:9 Ik hoop het tenminste... Maar het komt wel dicht in de buurt van perfectie.:9

10. Berrie

Berrie Nakkie d'r bij?

Leuk Bevonden:
    0
    Ja en perfectie EN realiteit. Vooral de graphics. Maar dat wisten we natuurlijk al lang. ;)

Deel Deze Pagina