No-completion gekte!

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door woolyonline, 12 feb 2005.

  1. woolyonline

    woolyonline I will kill you!!

    Berichten:
    929
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb last van No-completion gekte, deze door mijzelf bedachte term betekend: Je word er gek van dat je iets niet op je streefniveau uitspeeld.
    Ik ben een beetje een perfectionist en naar een aantal uren gamen met een spel stel ik een eis aan mezelf (bijv het hele spel uitspelen op goud bij pgr2) Haal ik dit niet dan word ik gestressd elke keer dat ik naar de hoes van het spel kijk. Wie heeft hier ook last van? Post ook hier wat je niet kan halen volgens je streefniveau.


    Mijn eis voor PGR2: Alles op goud, kudos challenge en arcade race + alle car en circuit challenges gedaan.
    Wat lukt niet: Ik moet nog maar 4 goud in de arcade races (times runs 6, 17, 18 en 19), verder heb ik de hele game op goud uitgespeeld en heb 57 platina's, nog 14 circuit challenges en 70 car challenges, die ik alleen maar hoef te rijden, ik stel hier geen streeftijd.

    greetz wooly
     
    Laatst bewerkt: 13 feb 2005
  2. SILVER_bullit

    SILVER_bullit Nieuwe gadget: K750i

    Berichten:
    604
    Leuk Bevonden:
    6
    De halve spellen collectie is nog niet geheel uitgespeeld, vooral bij dure spellen vind ik het zonde dat ik het niet weet uit te spelen... Die goedkope boeien niet zo als je begrijpt wat ik bedoel;)
     
  3. jellejelle

    jellejelle PSP Only

    Berichten:
    696
    Leuk Bevonden:
    10
    Herken mezelf hier absoluut in. Ben een behoorlijke perfectionist en alle games moeten dan ook volledig uitgespeeld worden als ik er eenmaal aan begin.

    Even een voorbeeldje: NFSU 2, was 2 keer opnieuw begonnen, omdat ik een aantal Outruns had gemist en dus niet de volledige 100% kon halen. Dus nu wel helemaal goed gedaan. Ik alles gehaald/gevonden/geraced, ook via de World Map. Alleen ik blijf nu steken op 98%, waarschijnlijk ligt er nog ergens een cash pick-up of een information icon wat ik nog niet gevonden heb. Maar ik kan dat dus echt niet uitstaan. Eigenlijk kan ik zeggen dat ik de game heb uitgespeeld, maar dat 'mag' niet van mezelf totdat het echt 100% is.

    Oftewel ik ken het :p
     
  4. unXist

    unXist F5 hoer

    Berichten:
    707
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hier weinig last van, meestal stop ik dan ff met gamen en als ik daarna weer verder ga dan lukt het meestal wel.

    @ jellejelle: om 100% te halen in NFSU2 moet je ook alle outrun niveaus doorploegen, je hebt ws nu alle races van je worldmap gehad, nu dus de outruns nog.
     
  5. Zephyrus

    Zephyrus ...

    Berichten:
    1.684
    Leuk Bevonden:
    0
    mwa
    hier heb ik niet altijd last van:

    PGR2:
    Test Track ik MOEST een snellere tijd halen dan die arrogante Bas die op bezoek was

    toen het niet lukte werd ik best wel kwaad... waardoor de komende DoA3 potjes voor hem helemaal ondraaglijk werden.

    Ninja Gaiden:
    Hoe moeilijk chapter 15 ook was, ik moest en zal het uitspelen: 'Ik ben nu zoo dichtbij, ik kan en mag niet opgeven!!'

    DoA3:
    Het is ondraaglijk om verslagen worden door me zusje dus elke keer als ik verloor ging ik weer een week lang intensief trainen, om dan weer ingemaakt te worden, meestal doe ik het af als 'Luck' en ga ik gewoon door met trainen :)

    Project Zero:
    Het is zo'n zonde dat ik hier nix mee doe... ik wil het wel spelen maar elke keer als ik Game over zie staan heb ik het gevoel van: Bekijk 't maar met je kutspoken...
    dit integenstelling tot Project Zero 2 waar ik blijf doorspelen om verder te komen



    verder heb ik niet zo'n problemen
     
  6. jellejelle

    jellejelle PSP Only

    Berichten:
    696
    Leuk Bevonden:
    10
    Alle outruns gedaan, zekers te weten, heb wel 10 FAQ's gecheckt om te kijken of ik het goed deed. Heb trouwens al meer mensen gezien met dat probleem.

    PGR 2 wil ik gewoon helemaal op platina uitspelen, heb nu 100 platina medailles in de KWS, en met veel spelen moet dat wel goed komen. Met goud neem ik geen genoegen en die time en car challenges interesseren me niet zo.
     
  7. Suka

    Suka not a B*tch

    Berichten:
    1.221
    Leuk Bevonden:
    0
    Als ik zo naar mijn gamescollectie kijk zie ik teveel games die ik niet eens heb aangeraakt of bij verre niet heb uitgespeeld. Dat is toch wel pijnlijk :'-( Toch maar eens beginnen :)
     
  8. BoxWarrior

    BoxWarrior Active Member

    Berichten:
    84
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat blijven steken dat ken ik ook maar al te goed.
    96% in vice city en 1 hidden package die gewoon niet te vinden is.
    En ik kom niet door de ambulance missie.
    Wat een tering missie is dat zeg.
    Maar ik heb er nu vrede mee.
    Vind dit wel een gave topic !
     
  9. Freeloader

    Freeloader Active Member

    Berichten:
    263
    Leuk Bevonden:
    0
    dat heb ik nou ook: ik heb de laatste tijd redelijk veel nieuwe games aangeschaft, maar nog geen eens de helft daarvan heb ik ff goed doorgespeeld :'-( . nou heb ik het de laatste tijd wel druk gehad, maar dat vind ik eigenlijk geen excuus.
     
  10. Forza M

    Forza M Active Member

    Berichten:
    118
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb ik vooral last van gehad bij GTA: Vice City, alles gevonden en gedaan behalve 1 jump, Weken lang elke FAQ doorzocht welke ik nog niet had, en dan uiteindelijk maar terug opnieuw begonnen en alles mooi in volgorde gedaan.

    Daar heb ik nu niet bepaald last van, heb amper genoeg geld om me af en toe een topper als PGR2 of Halo 2 aan te schaffen vandaar dat ik vaak budgettitels koop, die dan van voor tot achter uitgespeeld worden.
    Nooit een cheat gebruikt? dan verdwijnt er 1 hidden package. Meestal die op de helihaven van de airport
     
    Laatst bewerkt: 12 feb 2005
  11. Sultan_of_Swing

    Sultan_of_Swing Active Member

    Berichten:
    438
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb hier niet zoveel last van. Alleen bij JSRF had ik eigenlijk het gevoel dat ik alle personages moest halen en em voor 100% moest uitspelen. Ik ben een heel eind, maar heb ze nog steeds niet allemaal. Ik moet me er tegenwoordig zelfs toe zetten om sommige games uberhaupt uit te spelen.
     
  12. BoxWarrior

    BoxWarrior Active Member

    Berichten:
    84
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee, en ik heb echt via screenshots elke plek bezocht.
    2x gedaan en toen was ik het zat.
    Maar ik baalde ontzettend.
    Had toen ook geen motivatie meer om de ambulance missie af te maken.
     
  13. flipmode182

    flipmode182 Active Member

    Berichten:
    148
    Leuk Bevonden:
    0
    K KAN XIII NIET UITSPELEN.. die kut number I op het einde kank niet kille:confused::confused:..echt frustrerend.. heeft me tot nu toe al me afstandbediening gekost.. :D.

    ( werd zo gefrustreerd dat ik daar zo hard in kneep en nu doet ie het niet meer)
     
  14. Deano2

    Deano2 hallow??

    Berichten:
    183
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb daar geen last van doe alles op mijn gemak:)
     
  15. Berrie

    Berrie Nakkie d'r bij?

    Berichten:
    2.791
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een hele tijd vastgezeten bij Ninja Gaiden. Maar na een tijd ging het opeens als een trein. Nu is het lopende band! Ik dacht eerst ook dat het veel te moelijk was. Je moet eerst ook goed alles een beetje leren.
     
  16. Metal_Wolf

    Metal_Wolf Active Member

    Berichten:
    754
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb ook nog 4 games die ik nog niet heb aangeraakt, ik moet ze persé kopen maar als ik ze dan heb dan speel ik ze niet.. :{. Binnekort maar es wat gamen.
     
  17. Casanova2005

    Casanova2005 Active Member

    Berichten:
    16
    Leuk Bevonden:
    0
    heb tot nu toe alleen nog maar Fifa Street,GTA 3,GTA Vice en San Andreas compleet uitgespeeld al m'n spellen bijna uitgespeeld of niet aangeraakt :)
     
  18. mutantemile

    mutantemile The Pub's Barman

    Berichten:
    1.145
    Leuk Bevonden:
    44
    (pgr2) ik hem na +/- 350 uur alles, maar dan ook alles op platina, alle downloads en na +/- 200 uur online ben ik nu level 43 op xbox live....
     

Deel Deze Pagina