Bij het level dat je die generaal en die mafiabaas moet neerschieten in het park, staat in een andere thread dat je hem moet neersniperen vanuit die toren. Alleen hoe kan ik een sniper naar die toren meenemen, want als ik erheen loop word ik neergeschoten door allemaal van die politiegastjes, ook als ik aan de andere kant van de weg loop gewoon omdat ze mn sniper zien. Hoe kan ik dus een sniper die toren in krijgen>?
niet, je moet de sewers in. SPOILER: Ga naar de containers tegenover je, crouch erachter en pak de carbombs, een guard komt, wacht tot hij weer terug gaat en uit zicht is, ga naar de put op straat en ga de sewers in, loop naar de exit links van je, ga daar naar boven en plaats een carbomb, ga terug naar beneden en ga naar boven onder de exit bij de tower, hier staat een guard voor, haal hem stil neer, pick de lock en ga de toren in, er komen 2 nieuwe guards aan, zodra je op de toren bent kunnen ze toch niet op je schieten dus ga eerst even rustig mikken naar het park, daar kun je volledig ingezoomd net goed genoeg mikken, schiet in ieder geval de mafia baas neer en eventueel allebei. Nu schiet je de twee guards beneden neer, ga naar een van hun toe en trek zijn kleding aan, verruil je sniper gun voor een AK en ga terug de sewers in, ga de sewers weer uit op het punt bij de pier en loop rustig naar je boot, mission accomplished.
je kan het ook zo doen wachten tot ze er allebei zijn de ballers pakken en hun als eerste neermaaien dan ontsnappen via her riool
je kan er wel gewoon met je sniper heen lopen. dan moet je die gast die bij die containers loopt met je silence pistool neerhalen en zijn kleding aantrekken. en dan lopent naar de achterkant van die kerk lopen,anders knallen ze je neer. dan achter die kerk nog een gassie killen(silence )zorg dan hij geen kans krijgt om te schieten. dan om de hoek het slot openmaken met je lockpick. loop naar boven en kill die gast die boven in de toren staat(silence)met een enkel schot in zijn hoofd. pak je sniper en zoom in op de mafia baas en de generaal,wacht tot ze voor-elkaar staan en schiet ze met een enkel schot neer. ps:ik heb het riool helemaal niet gebruikt
bedankt voor de tips ik heb gewoon een autobom geplaatst en die generaal met mn ballers neergeschoten en toen via het riool weer ontsnapt