Met andere woorden.........NIET KOPEN Hej MATN.............. Ga nie weer de IRC chat verzieken he!! ghehehehe
Gamequest heeft de game toch nog niet gereviewed? Althans.. De laatste is toch met Mario Sunshine op de voorkant..?? Maar sowieso.. Nooit naar 1 review kijken, de 1 vind zo'n game niets, en een ander geeft de game misschien een 8 of een 9... En idd.. Niet de Chat verzieken....
merk gewoon vaak dat mensen door 1 review een game gelijk bestempelen, zie enclave@xengamers. Een hele verkeerde review, en iedereeen had gelijk een slecht beeld van het spel.
Het spel is nog niet in reviewbare vorm....anders hadden wij ook een review versie. -> oktober release? I dont know, wie weet is het wel zo. Ik vertrouw echt op mijn eigen ogen en gevoel.
Op de site van southend staan de scores van de verschillende bladen, in australie kreeg hij na een review van 7 pagina`s een 9,3!! Er zijn trouwens 2 camerastanden, de sportsview voor de beginners en de deathrow-stand voor de gevordeden. release 17 oktober! Ik kan niet wachten tot ik hem zelf heb gespeeld
Was gister in de Discovery en had even gevraagd wanneer Deathrow zou komen. Weet de datum niet meer precies, was zo geschokt :{ , maar hij zocht het op en het spel werd eind november ergens verwacht. Dussss.....
nou uh, op www.tothegame.com staat nog steeds 18 oct. als hij nu weer verder wordt uit gesteld ga ik flippen zit nu al een mand te wachten of zo
k heb d'r nog niet veel van gelezen of gezien maar wat ik heb gehoord klonk echt wreeeeed met het gezellige geweld wat er in t spel zit zou best nog wel eens een wreed spel kunnen worden !!
En ik ga ook echt af op een review van GameQuest :r ..not Wacht nou maar af tot de degelijke bladen en sites het spel reviewen
deze game mag nu niet meer uitgesteld worden. Ik stond vorige week al zo op m'n neus te kijken dat ie er nog niet was. Maarja ik denk als deathrow tegelijk met morrowind uitkomt koop ik morrowind. Deze is echter ook weer uitgesteld en dus koop ik volgende week toch deathrow. maar nu lees ik hier dat die weer uitgesteld gaat worden! dan zit ik in de vakantie dus zonder ook maar één nieuwe game!]:-
Hij word niet uitgesteld, 17 oktober zit namelijk VOOR 18 oktober. Op southend staan de definitieve data.