Fable 2

Discussie in 'Algemeen' gestart door Joene90, 24 dec 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Berrie

Berrie Nakkie d'r bij?

Leuk Bevonden:
    0
    Is het zo erg!? Ik vind de muziek van LOTR nog wel steeds het mooist. Dus ik dacht dat dat ook wel vet werd met de game maar dat hebben ze jammergenoeg ook verne*kt. Die EA toch.

2. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    A hum? Waar heb je het over Berrie. we hebben het over de geweldige soundtrack van Fable en niet over LOTR, of EA ofzo

3. Berrie

Berrie Nakkie d'r bij?

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, Willem. Maar ik geef maar even een voorbeeld. Mag toch? Maar ja, van Fable is gelukkig geen film.

4. Gryphon

Gryphon FritsmaN

Leuk Bevonden:
    1
    Wat is erg?, het is gewoon heel mooi en krijg bij dat stukje kippenvel.

5. Berrie

Berrie Nakkie d'r bij?

Leuk Bevonden:
    0
    Neej, ik bedoel dat de muziek van LOTR mooi was. Maar dat ze het spel ervan verne*kt hebben. De films waren wel mooi.

6. Feodor

Feodor Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben toch wel benieuwd wat voor soort Character er aan het begin van Fable 2 komt. O-)

7. Berrie

Berrie Nakkie d'r bij?

Leuk Bevonden:
    0
    Ja ik ook, het zou vet zijn als het z'n zoon is ofzo. Of in ieder geval famillie.

8. Xboxmod

Xboxmod ^^That's me^^

Leuk Bevonden:
    0
    Ja idd, zn zoon zou wel vet zijn. Maar de character is voor mij niet zo heel belangrijk. Ik zou liever wat grotere gebieden hebben ofzo.

9. Berrie

Berrie Nakkie d'r bij?

Leuk Bevonden:
    0
    Ja is ook leuk maar ik zou het wel vet vinden als het zou maar zeggen verder ging in de Famillie kring. Dat jij vermoord word en dat jij dan z'n zoontje bent en WEER wraak gaat nemen. Maar dat lijkt dan wee zo op Fable 1.

10. Feodor

Feodor Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, maar hoe zou dat gedaan kunnen worden in Fable 2..je kan bij Fable 1 het goede of slechte pad kiezen..ben wel benieuwd naar hoe dat filmpje dan komt (als die ooit komt ;)).

11. Berrie

Berrie Nakkie d'r bij?

Leuk Bevonden:
    0
    Tja, mischien maken ze het zichzelf makkelijk en laten ze gewoon een doodskist zien en daar lig je dan in maar dat zie je niet. En dan zie je opeens z'n zoontje die dan wraak gaat nemen. Grrr. :9

12. Feodor

Feodor Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Haha, cool idee. :p Maar lijkt me ook wel mooi als het zoontje (ja ik fantaseer) een speciaal zwaard van zijn Vader uit Fable 1 Ge-ervd krijgt wanneer die bijna doodgaat. :p

13. Berrie

Berrie Nakkie d'r bij?

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, of dat Jack of blades terug keert en die wil je dan vermoorden. Maar dan ben jij z'n zoontje en moet je Jack weer tegenhouden. En dan... ja, dan krijg je dat speciale zwaard van papa om Jack mee af te maken.

14. Gryphon

Gryphon FritsmaN

Leuk Bevonden:
    1
    Ik denk dat er een nieuwe wereld komt met nieuwe gastjes en een nieuwe hoofdpersoon. Dat hoop ik wel. Als er maar wel veel mooie bomen zijn. :)

15. Berrie

Berrie Nakkie d'r bij?

Leuk Bevonden:
    0
    Bomen? Nee ik wil juist dat het verder gaat met hem en z'n famillie ofzo. Anders is het weer iets heel anders. En moet je alles opnieuw gaan leren. Maar een nieuwe wereld is niet verkeerd nee.

16. xboxbezitter

xboxbezitter Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    eigenlijk is het jammer dat Fable 1 niet werd hoe het beloofd was (zeg ik dit zo goed?:)). Met dit eerste deel hebben ze namelijk het concept al gebruikt.. tis niet nieuw meer.. als Fable 1 echt werd zoals voorgesteld was, dan was een 2e deel denk k niet eens nodig.

17. Berrie

Berrie Nakkie d'r bij?

Leuk Bevonden:
    0
    Of niet mogelijk. Ik ben benieuwd wat ze allemaal nog gaan verbeteren. Eerst mogen de graphics wel, en de speelduur.

18. Constantine

Constantine Aardbei

Leuk Bevonden:
    0
    Ja als je bijvoorbeeld langs een muur loopt steek je er half in dat soort dingen kunnen wel beter in bijv. splinter cell is dat niet zo

19. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Dat ligt aan de kleding die je draagt en aan je grootte. want heel het spel is gebouwd op het ''naakte'' personage dat je hebt net na The Guild. dus als je dan een brede kerel met een Plate Armour hebt dan steek je er hier en daar wel door heen. maar dat is wel bij meer spellen

@Berrie: De graphics waren toch al goed. het detail-niveau in ieder geval. maar mss de scherpte of kwaliteit

20. Berrie

Berrie Nakkie d'r bij?

Leuk Bevonden:
    0
    Tja de graphics waren wel goed maar inderdaad de scherpheid maar net als constantine zegt is wel jammer.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina