Ja, klopt. Maar ik vind dat begin wapentje (die plasma ofzo) die vind ik echt minder in FP. Maar ik ga echt voor Third Person.
Haha, grappig Head. Maar jij hebt ook DOAU he? Ik dacht dat ik jou gister daar zag spelen.. Kan je BTW ook instellen hoe goed Bots spelen ? Bijv. Easy. Normal. Hard.
Ja, dat kan. Heb het ook gespeeld met die demo, maar vind het geen zak aan. Melee is kut, 3rd person is kut, wapens zijn kut. Ik vind het echt niet leuk en het speelt gewoon heel verrot. Jammer.....
Die demo is zekers wel cool, maar ik wacht wel met spelen totdat de complete versie op de markt komt. Dan heb je tenminste alle maps en personages en kan je tenminste met zn 8-en over Xbox Live spelen. Tot die tijd blijf ik lekker DoA: Ultimate spelen over Xbox Live. En oh ja, VliegtuigNL, excuses geaccepteerd
Ik koop hem ook niet meer, ik vind die melee maar vage shit. Ben je met iemand in melee battle bezig, komt er iemand met rocket aan die ons zo allebij neer knalt. :{ Geef mij maar Rainbowsix: Lockdown
Ik vind alles gewoon niet lekker werken. Wapens zijn krot en je raakt iemand nauwelijks, de melee is verrot en het hele 3rd person is verrot. Het speelt gewoon niet lekker en het is niet UT-stijl. Hoeft ook niet perse UT te zijn, maar ik vind het echt een bagger spel.
ik heb de demo ook gespeeld. het is niet echt mijn spel. zo als het er nu naar uit ziet ga ik hem niet kopen. misschien denk ik daar in april wel anders over. we zullen zien.
Hmm..ik hoor veel negatieve reacties.. Ik blijf nog vrij Positief over dit spel. Iemand die zin heeft te Liven ? Gamertag: Feodor. Voeg toe!
ik wacht de reviews af, mij lijkt de game alleen leuk als het echt een game is waarbij je skill nodig hebt, dus niet zoals Halo2 waar elke noob iemand kan doodmaken.
Sorry hoor timster maar als je niks raakt ligt dat gewoon aan jezelf. (er is geen auto-aim in dit spel)
Dat snap ik, maar het werkt gewoon niet. De wapens zijn veel verrotter dan in UT, want met UT mol ik zoveel mensen met een rocketlauncher. En wat stelt die sniper nou weer voor? Dat is echt een lomp ding. Melee is heel frustrerend en het speelt gewoon niet goed.
dude, het is gewoon een spel waarbij je een beetje skill moet opbouwen...in het begin is het gewoon ff wennen, maar als je een beetje de hang of it krijgt, is het echt dikke ownage. Ik houd er wel van om ff een rocket naar iemand hoofd te rejecten... ga hem zeeeeker halen..