Brothers in Arms 2

Discussie in 'Algemeen' gestart door folkert123, 20 mrt 2005.

1. Gunfighter

Gunfighter Tomcats by choice!

Leuk Bevonden:
    0
    Klinkt goed, operation Market Garden! Als ze Arnhem en omstreken maar wel beetje realistisch uit laten zien. Niet zoals in MOH: Frontline :p. Maar daar heb ik wel vertrouwen in! Gelukkig kan ik aankomende tijd wel ff vooruit met de eerste BIA maar aan het eind van het jaar kan een nieuw deeltje zeker geen kwaad :)

2. Berrie

Berrie Nakkie d'r bij?

Leuk Bevonden:
    0
    Zijn er in BIA eigenlijk veel echt bestaande locaties/steden? En zien die er dan ook echt goed uit?

3. the promise

the promise Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    geen steden, wel dorpen (die je niet kent)

4. mars15

mars15 Guest

tof arnhem er in

dat is echt goed
    in battlefield is het al kick die map market garden

5. NL Eagle

NL Eagle Californication

Leuk Bevonden:
    0
    ja, en nu een heel spel:)als het net zo goed nagemaakt wordt als de omgeving van carentan dan belooft het wat...

6. Soda

Soda Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij zaten de britten in arnhem......niet de amerikanen.

(met andere woorden: t lijkt me niet dat arnhem in BIA2 zit.....wel nederland natuurlijk)

Laatst bewerkt: 21 mrt 2005
  7. Rinus

Rinus XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    Lekker knallen en dan een biertje drinken op de korenmarkt!!

Utrechtseweg en onderlangs zullen er zeker inzitten!

Ik kan niet wachten!

Edit: De amerikanen zaten idd niet in arnhem, maar market garden is niet alleen de slag om arnhem.

Market garden is het volledige plaatje van eindhoven, grave, nijmegen en arnhem.
    Als ze bij arnhem de brug hadden kunnen houden was de siegfriedlinie omzeilt en konden ze binnen de kortste keren in het ruhrgebied staan om daar de duitse oorlogsindustrie plat te leggen.

Laatst bewerkt: 21 mrt 2005
  8. tha BomB

tha BomB .

Leuk Bevonden:
    0
    Het is ook wel tof dat ze het 2e deel dit jaar nog uitbrengen :) ik heb er ook wel vertrouwen in dat ze dit niet te haastig afwerken. En ook cool dat we in NEDERLAND mogen vechten, en ik denk wel dat het heel realistisch na wordt gemaakt, kijk maar naar BIA 1. Als je (volgens mij) chapter 6 hept uitgespeeld krijg je het demofilmpje van de E3 te zien (kijk bij extras D-Day+6) en daar leggen ze ook uit dat alles er in het egt ook staat, en bij de plaatjes die je krijgt, zie je eerst het egte huis en daarna het huis zoals het in de game staat, en het lijkt er precies op:)

9. Soda

Soda Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ja precies

gewoon band of brothers nog een keer kijken en dan weet je precies wat er nog te verwachten valt.

10. NL Eagle

NL Eagle Californication

Leuk Bevonden:
    0
    spelen die operation market garden dan?
    gewoon a bridge too far kijken;)

11. Feodor

Feodor Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wauw dit word eerder een Thread over het 1e deel. :p

12. tha BomB

tha BomB .

Leuk Bevonden:
    0
    Hoeso dat ??? :confused: dit gaat allemaal over het 2e deel en de informatie die al vrij gegeven is.

13. Banjy

Banjy It's getting closer

Leuk Bevonden:
    0
    Zoals al eerder vermeld: De Amerikanen zaten niet in Arnhem. Ik dacht dat de amerikanen in Eindhoven en Nijmegen zaten. En het 101e zat in eindhoven en het 82e in nijmegen. En dan lag de te veroveren brug ook nog niet eens in de stad zelf dacht ik maar ergens in een klein plaatsje in de buurt. Dus die herkenbaarheid zal wel mee gaan vallen, want het nederlands landschap is natuurlijk extreem veranderd.

Maar het wordt indd een Band of Brothers game en dat vind ik echt top! :D Aangezien ik BoB nog steeds zie als de beste verfilming van oorlog ooit.

Edit\ Oh sorry dacht dat hij dit had geplaatst op deze pagina maar dat was niet het geval en men had hem er daar al op gewezen... Mijn excuses :p

Laatst bewerkt: 15 apr 2005
  14. Bonbridge

Bonbridge Hi!

Leuk Bevonden:
    3
    Wel een stad! Carentan of Carantan..Waar je zo lekker kan snipen op die Kathedraal. Alles is exact nagemaakt. Bij de Extra in je menu kan je zien hoe het spel gemaakt is en zie je lucht foto's van toen. Echt precies hetzelfde. De graphics zijn helemaal niet slecht wie dat ook zei!

15. Banjy

Leuk Bevonden:
    0
    Carentan en Operation Market garden mis ik iets? :confused: Carentan is indd mooi nagemaakt voor Brothers in Arms deel 1 (Operation Overlord/D-Day). Maar wij hebben het hier over Nederland zelf. ;)

16. Boxxanna

Boxxanna Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Bia 2 zou toch alleen achter gesloten deuren te zien zijn. Maar waar gaat dit dan over. Ik bedoel ze hebben wo2 al gebruikt.

17. Banjy

Leuk Bevonden:
    0
    De tweede wereld oorlog duurde langer dan alleen Operation Overlord :confused: Het 101ste heeft aan meer operaties meegedaan. (Market garden bijvoorbeeld) Dus om nou te zeggen dat ze wo2 al hebben gebruikt...

18. NL Eagle

NL Eagle Californication

Leuk Bevonden:
    0
    zo is dat, ik verheug me iig zeer op het vervolg.
    nederland in de hoofdrol...dat kan niet missen:D:DD

19. EMKA

EMKA EMKA (Ubisoft NL)

Leuk Bevonden:
    0
    Eerst komt BIA add-on voor PC, PS2 en Xbox. Deze speelt z. af in Normandië.

20. Zed

Zed excuse my french

Leuk Bevonden:
    0
    ik hoop wel dat ze ook met andere mp features komen, ik bedoel ik vind ze nu eigenlijk wel vet alleen niemand wil ze met mij doen omdat niemand kan richten in dit spel (ik wel, gewoon goed dekking zoeken :p) en daarom hoop ik dat ze echt nieuwe mp erin stoppen iets in de geest van teams met echte mensen die samen in één squad zitten, en dat de squad leider dan aanwijst op de map waar hij je wil hebben (uiteraard luisterd niemand erna maar het gaat erom dat je in een team met echte mensen zit die andere mensen overhoop schieten :p)

Deel Deze Pagina