Sega Soccer Slam zou vandaag in de winkels moeten liggen.. heeft iemand hem al? Bevalt ie een beetje?
Ik ga morgen ff kijken bij Games & zo in Hilversum.. Ik kreeg net een e-mailtje van hun dat ie waarschijnlijk morgen binnenkomt, vandaar.. SSS moet ik zeker hebben.. P.s. €44,95, dat zijn de (normale) prijzen die we hier vaker willen zien trouwens..
Weer een tennisspel waar weinig bekendheid aan is gegeven. Hoe ziet het spel er uit en hoe speelt het? Is het een aanrader>?
Het is dus wel degelijk een voetbalspel. Je moet je in dit spel wel niet aan realisme verwachten. Van een 10-8 score moet je echt niet verschieten. Het is eerder zo het type spel dat je snel eens tussendoor speelt om je te ontspannen van het zwaardere werk. Aanrader? Ik zou zeggen huur het eens en beslis dan. Ik ben alvast tevreden dat ik het heb.
Ik heb hem intussen al een maandje ofzo en vooral met vrienden is het behoorlijk lachen. Het spel is super onrealistisch maar daar gaat het gewoon niet om. Het gaat gewoon om de lol. Voorbeeld: je staat alleen voor de goal en normaal kun je dan makkelijk een goal maken, maar bij dit spel lukt het dan never. Je moet gewoon snel pasen en je powerups e.d. gebruiken. Alleen daarmee kun je doelpunten scoren. Grafisch zit het ook goed in elkaar het is dan wel niet realistisch maar de cartoon-style doet het spel zeker ten goede. In de singleplayer is het gewoon wat minder, maar dit spel is er ook gewoon voor gemaakt om met je vrienden te spelen. Dan verzeker ik je een avond vol lol.
Hoe zit het met de leercurve, elke randdebiel ( ik dus ) heeft wel een beetje snel door hoe het werkt? En niet zo'n (het is wel een geweldig spel hoor !!) ISS2 bediening? Eerlijk is eerlijk dat met je vrienden spelen is niet leuk, voordat ze het doorhebben ben je 5 wedstrijden verder met een doelsaldo van 50 voor 1 tegen. Daat is dan geen lol aan zulke slacht partijen! ... mja eigenlijk is dat wel leuk
Een vriend van mij heeft hem op de Gamecube; hij is ontzttend lachen.. Er waren voor mij 2 redenen voor een xbox; halo en het feit dat soccer slam ook op de box zou komen
De learningcurve is makkelijker als iss2 binne kwartiertje maak je wouze doelpunten zoals al eerder is verteld is dit spel met vrienden de beste game ervaring super lachu man
Jah snap ik ook wel... maar het liefst zie ik een game met en vette SP en MP zoals Halo en Timesplitters.. k moet nl ff voorzichtig aan doen met me money rijlessen zijn knetterduur k denk nog wel dat ik ooit SSS koop
Singleplayer bied ook wel genoeg, maar in je eentje gaat het gewon snel vervelen. Het spel is gewoon gemaakt om met een stel vrienden te spelen. En Wilco de controls heb je zo onder de knie, doe een keer de tutorial en je kunt de vetse goals maken...
Hantheman heeft voor een gedeelte wel gelijk Een goede sp is nooit weg, maar in een spel als sss is dat niet goed mogelijk